rss
  • Mercedes SL63 AMG

  • Mercedes SL63 AMGNem véletlenül cserélte le a Mercedes GP nevet Mercedes AMG-re a csillagos márka gyári Forma-1-es istállója. Ahogyan azt a névváltoztatáskor közölték, igyekeznek szorosabbra fűzni a szálakat a házi tuningműhely és a Forma-1-es istálló között, s ennek első, jól látható jele volt keddi F1-es autóbemutató. Michael Schumacher és Nico Rosberg egy-egy SL63 AMG-vel gurultak végig a Circuit de Catalunya boxutcáján, ahol megmutatta a W03-ast a felgyülemlett fotóshadnak.

    A hivatalosan a Genfi Autószalonon leleplezésre kerülő modell 5,5 literes, V8-as, twin-turbós, 529 lóerős motor hajtja, így álló helyzetből százra 4,3 másodperc alatt gyorsul fel, ráadásul a hagyományos verziónál 125 kilogrammal könnyebb és 30 százalékkal kevesebbet fogyaszt.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Zenvo ST-1 - 1250 lóerõvel

    Zenvo és a Red Sea Distribution, a márka észak-amerikai importõre limitált modellt mutatott be, kifejezetten az amerikai piacra készítve. A dán gyártó ST1 néven futó szuper-sportkocsija eddig sem volt egy sûrû darab (összesen 15 gyártását tervezték), de az új változatból mindössze három készül. Sõt, mindegyik más színû: egy piros, egy kék és egy fehér.

    A Zenvo ST1 50S néven futó modell emellett magnézium keréktárcsákat, névre szóló üléseket kap, de jár hozzá egy svájci karóra is, amely eddig extra volt és önmagában 9 millió forintba kerül.

  • Megjött az új Red Bull autó!

    A Red Bull Racing is bemutatta új Formula-1-es versenygépét, az RB6-os modellt, amellyel Sebastian Vettel és Mark Webber a bajnoki címért szeretne csatázni.

    A brigád fõtervezõje, Adrian Newey azt az elvet vallja, hogy jobb kihagyni egy tesztet és rögtön egy gyors autóval pályára lépni, mint egy lassú gépet fejleszteni, ezért is döntöttek úgy, hogy kihagyják a múlt heti valenciai gyakorlást, és ma kezdik meg a teszteket Jerezben.

  • Renault Clio Gordin - átalakult külsõvel

    A Renault Clio RS változata után az alapmodelleken is megjelenik a Gordini-jelölés. Csak a kisautó külseje alakul át.

    Újabb olyan Gordini-modellel áll elõ a Renault, amelynek nincs sok köze a sportossághoz.

    A Clio RS után az alapváltozatokon is megjelenik a jelölés.

    Az optikai csomagot azoknak szánják, akik szeretik a sportos megjelenést, mégsincs szükségük egy valóban sportosan vezethetõ autóra.

  • A Lexus LS 460 elsõként Moszkvában látható

    Csak a hibrid hajtású LS600h volt elérhetõ négykerék-hajtással, de a benzinmotoros LS is megkapja az AWD jelzésû hajtásláncot.

    Lényegében az LS460-ban is ugyanazt az elrendezést használják, mint a hibrid csúcsmodellben: a nyomatékot egy Torsen differenciálmû osztja szét az elsõ és a hátsó tengely között, alaphelyzetben a vonóerõ 60%-át hátra, 40%-át elõre juttatva.

  • Leleplezték a Volvo S60 Conceptet!

    A sejtelmes és nem sokat mutató fotók után a svédek végre leleplezték az S60 Conceptet. A hírek szerint a tanulmány formaterve alig fog változni az új S60 2010-es megjelenéséig, így szemügyre vehetjük a Volvónak az XC60-nal megkezdett új formatervezési irányvonalát.

    A márka az S60 Concept-tel új vizekre evezett, hiszen ennyire agresszív formájú autója még sosem volt, az északiak termékeit mindig is a visszafogottság jellemezte.

  • Hiányzó láncszem

    A Toyota rajongók jó ideje nélkülöznek egy vérbeli sportkocsit. Úgy látszik közeleg az éhinséges idõk vége! FT-86 kódú Toyota sportkocsi koncepció vetít jövõt.

    Toyota AE86, Supra, MR2, Celica. Micsoda nevek, micsoda autók, de hova tûntek és miért alszik sportkocsi ügyben a Toyota? Már csak hibridek és SUV-ok izgatják? Talán nem. A Tokiói Autószalon újdonsága lesz az új Toyota sportkocsi koncepció, amely az FT-86 jelzéssel fut.

  • Csendes, tiszta és egyszerû a Golf VI - Vissza a gyökerekhez

    A német Volkswagen-gyár Golf típusú személygépkocsija világszerte népszerû. Európában eddig 26 milliót adtak el különbözõ évjárataiból, ezért a földrész legsikeresebb autójának is nevezhetnénk. Legújabb változatát, a Golf VI-ot októbertõl kezdik forgalmazni, s az év vége elõtt már Magyarországon is kapható lesz - ígérik a kereskedõk.

    Számol az autópiac visszaesésével a Volkswagen, de azzal is, hogy legújabb típusú személygépkocsija, a Golf VI gépkocsija megnyerheti az igényes kisautó-vásárlókat, még akkor is, ha forradalminak mondható mûszaki újításokkal ezúttal nem kecsegtetik õket.

  • Infiniti Q50

    Infiniti Q50Az Infiniti új belépőmodellje előremutató technológiai megoldásaival remélhet magának sikert az európai prémium-középkategória felső sávjában. Mindössze két erőforrással lép be az európai piacra a mennyiségi helyett minőségi erősítésben gondolkodó Infiniti újdonsága, a modellpalettát alulról támogató Q50. A modellkínálat belépő tagját 2,2 literes, négyhengeres dízelmotor hajtja, 170 lóereje és 400 Nm nyomatéka megfelel a kategória átlagának, ahogy ebben a teljesítménysávban az ár sem számít kirívóan magasnak.

  • Leleplezték az új Volvo S60-at

    Már 2009-ben közzétett két kedvcsináló fotót az új S60-ról a Volvo, melyek alapján megállapíthattuk, hogy a friss generáció sportosabb lett elõdjénél. Hátuljára akkor még nem pillanthattunk rá, mostantól viszont nem titok, hogy kerekded formák és bumeráng formájú lámpaburák uralják a farrészt. Egyszerûen remek!

    Van már kép az utastérrõl is, sok meglepetést nem tartogat az S60, a vevõk a szokásos volvós letisztultságot kapják.

  • Vázlaton a jövõ Audija

    Az Audi a közelmúltban rengeteg modellt mutatott be, ám a németek a jövõre nézve is számos újdonságot tartogatnak rajongóiknak. A gyártó nemrégiben kiszivárogtatott pár vázlatot az A5 Sportbackról, az A7-rõl és az A8-ról.

    Az Audi szekere az utóbbi idõben nagyon jól szalad, szinte mindegyik modellje kasszasikernek bizonyult, az eladások pedig töretlenül emelkednek, ami a jelenlegi gazdasági helyzetben igazán figyelemre méltó, így a németek joggal lehetnek büszkék magukra.

  • Lotus Elan hasonmás a Honda-tól

    A Honda mostanában elég gyakran teszteli a közönséget újabb és újabb tanulmányautókkal.

    Úgy látszik még keresik a megfelelõ irányt, azt az új stílust, amelyet a vásárlók többsége vonzónak talál.

    A legújabb szondát OSM-nek (Open Study Model, azaz nyitott tanulmány) hívják, és lényegében egy rövid, 2+2 üléses roadster, egyértelmûen fronthajtású arányokkal.

  • Hamilton slickek nélkül is a leggyorsabb volt Jerezben

    Lewis Hamilton a tabella élén zárta elsõ téli tesztnapját Jerezben, pedig a McLaren nem az õ autóján próbálta ki a slick gumikat. A brit versenyzõ David Coulthardot és a két Ferrarit utasította maga mögé. Az elsõ téli tesztnapját teljesítõ Lewis Hamilton autózta a legjobb köridõt szerdán a jerezi gyakorláson. A Bridgestone ezúttal minden csapat rendelkezésére bocsátott hat-hat szettet a 2009-re szánt slick gumikból, jóllehet, több istálló nem használta ki a lehetõséget azok kipróbálására.

  • A Tesla elektromos autója egyelõre a gazdagok játékszere

    Washington - A Tesla Roadster, a kaliforniai Tesla Motors vállalat korszerû elektromos autója talán a jövõ meghatározó jármûve lesz, de a tömegtermeléshez még több évi fejlesztésre és sok százmillió dollárra van szükség - írta a The New York Times.

    A Tesla nem hibrid, benzines-elektromos hajtású kocsi, mozgását kizárólag egy elektromos motor biztosítja. A kocsi gyors, a kritikusok szerint szenzációs külsejû, mindenki megfordul utána.

  • Alfa 8C Spider - Novitec tuninggal

    Az olasz márkákra szakosodott nemesítõ mûhely, a Novitec most az Alfa Romeo paletta legritkább és legértékesebb modelljében, a 8C Spiderben látott fantáziát.

    Kompresszor segítségével 600 lóerõre növelte a teljesítményét, így a gyönyörû vászontetõs 305 km/órával szelheti a levegõt.

    Az Alfa 8C Spider hosszú gépteteje alatt 4,7 literes, 32 szelepes Maserati erõforrás lakik, ezért a Novitec a Tridente nevû testvérvállalatától kérte kölcsön az ehhez a motorhoz tartozó átalakító szettet.

  • Minden a hibrid BMW X6-ról

    A világ legerõsebb hibridjeként beharangozott benzin-elektromos coupé-SUV 2010-ben már nálunk is kapható lesz.

    Elsõnek az észak-amerikai és a német piacon vezetik be az új modellt, de 2010 folyamán biztosan a magyar szalonokba is eljutnak az elsõ példányok. A brutális erejû X6 ActiveHybrid-et a Frankfurti Autószalonon mutatták be. A kocsi mozgatásáról egy 4,4 literes ikerturbós V8-as, valamint két villanymotor (86 és 91 lóerõvel) gondoskodik – összesen 480 lóerõs teljesítménnyel.