rss
  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembere

  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembereA zenész garázsában egyébként is csupa ritkaság pihen, melyek közül az egyik legszebb példány az egyedileg átépített Black Pearl. A tervezés és építés során Rick Dore volt Hetfield segítségére, akivel az 1930-as évek klasszikus autóinak a formavilágát és sziluettjét szerették volna még elegánsabb testbe önteni, mindezt úgy, hogy a karosszériaelemek teljesen egyedileg, kézzel készültek, két, erre szakosodott kaliforniai mesterember közreműködésével. A műszaki alapok többféle autóból származnak, pl.: Jaguár, Mustang, Ford stb.

    A műszaki alapok többféle autóból származnak, hiszen az alvázat egy 1948-as Jaguar szolgáltatta, a 375 lóerős V8-as motor és a négysebességes automataváltó a Fordtól érkezett, az első futómű egy Mustangból, a hátsó fékek pedig egy Ford Explorerből. Az i-re a pontot az éjfekete fényezés tette föl, ami a Vintage Color Studióban készült. Összhatásában igazi műalkotás született, ami a múlt héten megrendezett kaliforniai Goodguys találkozón az év átépítésének választottak.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Volkswagen Eos 2011 - egy felújított modell rengeteg extrával

    Beállt a sorba a Volkswagen Eos is. 2010-ben 12 új, vagy felújított modell mutatkozott be a Volkswagennél, amelyek már az új családjegyekkel születtek, az Eos a 13. Immár ez is jobban hasonlít a Hatos Golfra.

    Ehhez a kocsi orrán lecserélték a fényszórókat, a lökhárítót és a hûtõmaszkot, hátul is újak a lámpák és az ütközõ, utóbbiban diffúzort alakítottak ki. Az utastérben az multifunkciós képernyõ és a bõrhuzat az újdonság, utóbbi azért, mert képes visszaverni a napfényt és a hõt, csökkentve az átforrósodást.

  • Citroen C4 Picasso - a 2010-es frissítés után

    A Citroen fényterûibõl bevezetésük óta több, mint 650 ezer kelt el. A facelift nyomán a C4 Picasso és a Grand C4 Picasso frontrészén és hátfalán is megjelenik a márka új logója, egyes változatok az elsõ lökhárítóba, a fényszórók alá beépített, nappal és éjjel is mûködõ LED fényforrásokat kapnak. A mikro-hibrid e-HDi technológia a második generációs Stop&Start technológiát az elektronikusan vezérelt manuális sebességváltóval és a HDi 110 FAP erõforrással együtt kínálja. A C4 Picasso és a Grand C4 Picasso eTouch rendszerrel is felszerelhetõ, melynek szolgáltatásai között megtaláljuk a segélyhívást, a virtuális szervizfüzetet és az Eco Driving szolgáltatást.

  • Hatsebességes, dupla kuplungos Scirocco 270 lóerõvel

    Sportváltozatot idézõ tanulmányautót mutatott be a Volkswagen a Scirocco alapjain.

    A Bolognai Autószalonon debütáló Studie R a GT24 versenyautó mintájára készült, és egy késõbbi csúcsmodell elõfutára lehet.

    Idén májusban állt a 24 órás nürburgringi megbízhatósági verseny rajtjához a Volkswagen Scirocco alapjaira épített GT24 versenyautó olyan híres pilótákkal a volánnál, mint Hans-Joachim Stuck és Carlos Sainz.

  • Leleplezték a Porsche Panamát!

    A Porsche vasárnap a Sanghaji Autószalonon végre leleplezte a Panamerát.

    A németek évek óta várt négyajtós kupéjukból évente 20 000 darabot szeretnének eladni, ami a gazdasági válság közepén ez nem lesz egyszerû feladat.

    A Porsche már bõ négy éve tartja izgalomban az autós társadalmat a Panamerával, amelyet még az évtizedes gazdasági fellendülés csúcsán, 2004-ben kezdtek tervezni.

  • Tetszetõs az új Opel Insignia

    A GM Europe korábban csak a négyajtós Vectra-utódról közölt képeket, pedig a londoni bemutatón már ott lesz az ötajtós változat is.

    Most azonban pótolták a hiányosságot, igaz, egyelõre a különbségek ecsetelése nélkül.

    Az Opel szûkszavúsága nem is meglepõ, hiszen az Insignia két változata között nincs túl nagy különbség.

  • BMW M3 DTM 2012 - 480 lóerõvel

    A BMW már két évtizede nem indított autót a Német Túraautó Bajnokságon.

    Azonban 2012-ben változik a helyzet, s a konkurenciának már most fejtörést okozhat az újdonság.

    A minap bemutatott M3 DTM-verzió az új jövevény a Deutsche Tourenwagen Masters, az idén még Audi és Mercedes uralta mezõnyében: az elõzetesen nyilvánosságra hozott autó már majdnem a végleges formáját mutatja, de persze apróbb dolgok még változhatnak.

  • Hyundai RB - hasonló, mint az Accent

    Moszkvában 2010. augusztusában leplezték le a négyajtós tanulmányt, amely alighanem az Accent megfelelõje lesz Európában.

    Az RB egyelõre tanulmányautó státusban van, de nincs rajta semmi, ami miatt ne kerülhetne akár holnaptól gyártásba.

    A karosszéria nagyrészben azonos az Accent, illetve Verna néven már bemutatott szedánéval, csak az elejét alakították át, méghozzá az európai piacon kapható Hyundai modellek stílusában.

  • Az új Aston Martin-ból 77-et gyártanak a britek

    Hivatalos ízelítõt tett közzé hamarosan érkezõ szuper-sportkocsijáról az Aston Martin. Az egyelõre One-77 néven említett csúcsmodellt 7 literes, 12 hengeres motor hajtja majd, és mindössze 77 példány gyártását tervezik a britek.

    A közelmúlt elsõ vadonatúj modelljének bemutatására készül az Aston Martin, ugyanis mióta a David Richards vezette Prodrive átvette a Fordtól a márka irányítását, még nem készült új fejlesztésû sportautó a briteknél.

  • A lovakra is gondolt a Roush

    A Ford-tuninggal foglalkozó amerikai cég olyan igény kielégítésére vállalkozott, amelyrõl a legtöbben valószínûleg azt sem tudtuk, hogy létezik. A török központú Kurt Systemsnek, amely versenylovak felkészítésével foglalkozik, egy egyedi lóedzõ jármûvet építettek, amellyel akár 60 km/h-s sebességgel is futtathatók a lovak.

    A különleges szerkezet lényegében egy lóverseny-indító állás és egy autó keveréke, amely menet közben képes pontosan tartani a ló tempóját, és közben folyamatosan vizsgálni az állat állapotát.

  • Brabus iBusiness S-Class - komoly üzletembereknek

    Fõleg a komoly, gazdag üzletembereket célozza a Brabus iBusiness nevû kiegészítõ csomagja. A legújabb S-osztályos Mercedesekbe rendelhetõ kit – többek között – némi motortuningot és Apple elektronikai termékeket tartalmaz.

    Természetesen az autók külseje is változik: kicsit átdolgozták a kötényeket, lejjebb húzták az oldalszoknyákat, módosították a diffúzort, de nem hagyták ki a sport kipufogórendszert és a 21 colos könnyûfém kerekeket sem.

  • Audi A5 - megújjúlt külsõvel, TFSI motorral

    A felfrissült külsõ mellé módosított utastér és új motorok járnak a megújult Audi A5-ben. Nincs többé V8-as motor a kínálatban.

    Megújult az eredetileg 2007 tavaszán bemutatott Audi A5.

    Akkor a kupét leplezték le, évekkel késõbb érkezett kabrió, majd az ötajtós Sportback tette teljessé a karosszériakínálatot. Ezúttal a három változat egyszerre frissül fel, a sportváltozatot, az RS5-öt a mostani módosítás nem érinti.

  • Bemutatkozott az elsõ internet autórádió

    Las Vegas - A német Blaupunkt híradástechnikai óriás és az ausztrál miRoamer elnevezésû, internetrádiós gyûjtõportál együttmûködésébõl megszületett az elsõ internetes autórádió, amely lehetõvé teszi, hogy utazás közben több ezer online rádióállomás között válogathassunk. A Blaupunkt i600 az elsõ kifejezetten erre a célra tervezett rádió, amelyben a webvételi lehetõség egyike az egyébként teljes körû autós audiókészülékek szokásos funkcióinak (hagyományos rádió, CD és mp3-lejátszás) - mondta el George Parthimos, a miRoamer igazgatója a Las Vegas-i elektronikai kiállításon, ahol a készülék világpremierjét tartották.

  • Nissan New Mobility Concept - igazi városi járgány

    New Mobility Concept - már a név is nagyszerû újításokat sejtet, és a Nissan városi jármûve valóban nem mindennapi darab. Ha valakinek mégis nagyon ismerõs lenne, az nem téved nagyot: megmutatták már ezt az autót, csak akkor még Renault Twizynek nevezték.

    Az azonosság persze nem meglepõ, hiszen a Renault-Nissan szövetség közös jövõképérõl van szó: az alig 2,3 méteres, 20 lóerõs elektromos törpeautó a hírek szerint nem csak valami elszállt formatanulmány, hanem egy késõbbi sorozatgyártmány prototípusa.

  • Repüljön puttonnyal!

    Negyvennyolc éves és 27 éven keresztül dolgozott egy hátizsákos repülõgép modelljén, sokáig a legnagyobb titokban. Most a nyilvánosság elé állt és bebizonyította, hogy a találmány mûködik. Az új-zélandi Glenn Martin gépével a hátán a tervek szerint jövõre bárki szabad madárrá válhat.

    A repülõ ember Ikarosz és Daidalosz regéjétõl a Tûzgolyó címû James Bond-filmig állandóan visszatérõ téma az egyetemes kultúrtörténetben, ami jól mutatja, hogy Martin találmányára van piaci igény.

  • Mercedes SLS GT3

    Egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy a legendás 300 SL modern megfelelõje elõtt is komoly versenykarrier áll, és már jön is az elsõ pályára szánt változat, az FIA GT3 kategória szabályainak megfelelõen.

    A képeken jól látható a módosítások egy része: a sportkocsi hatalmas hátsó szárnyat, egészen mélyre húzott elsõ lökhárítót, nagyobb hátsó diffúzort és rengeteg kisebb-nagyobb be- és kiömlõnyílást kapott, hogy meglegyen az alkatrészek nagyobb átlagos terhelésének megfelelõ hûtés.