rss
  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembere

  • Egyedi és gyönyörű autót épített a Metallica frontembereA zenész garázsában egyébként is csupa ritkaság pihen, melyek közül az egyik legszebb példány az egyedileg átépített Black Pearl. A tervezés és építés során Rick Dore volt Hetfield segítségére, akivel az 1930-as évek klasszikus autóinak a formavilágát és sziluettjét szerették volna még elegánsabb testbe önteni, mindezt úgy, hogy a karosszériaelemek teljesen egyedileg, kézzel készültek, két, erre szakosodott kaliforniai mesterember közreműködésével. A műszaki alapok többféle autóból származnak, pl.: Jaguár, Mustang, Ford stb.

    A műszaki alapok többféle autóból származnak, hiszen az alvázat egy 1948-as Jaguar szolgáltatta, a 375 lóerős V8-as motor és a négysebességes automataváltó a Fordtól érkezett, az első futómű egy Mustangból, a hátsó fékek pedig egy Ford Explorerből. Az i-re a pontot az éjfekete fényezés tette föl, ami a Vintage Color Studióban készült. Összhatásában igazi műalkotás született, ami a múlt héten megrendezett kaliforniai Goodguys találkozón az év átépítésének választottak.





  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A MINI JCW World Championship 50 egyedi, Connaught Green fényezést kapott!

    Úgy tûnik, hogy a MINI igyekszik a lehetõ legjobban kiaknázni az ötvenedik születésnapi évfordulóját, hiszen a már bemutatott két sorozat mellé újabb limitált szériát dobnak piacra. A John Cooper Works modellek a lemezek alatt azonban nem változnak.

    A Mini idén ünnepli fennállásának ötvenedik évfordulóját, amelynek örömére a márka elárasztja rajongót limitált szériákkal. Pár héttel ezelõtt, a MINI United fesztiválon mutatkozott be a Mayfair és a Camden, ám a Silverstone-ban leleplezett újdonságokat most még egy egyedi sorozat követi.

  • Mokányabb, agresszívabb lett a Nissan 370Z

    Szûk egy hónappal a hivatalos premier elõtt megjelentek az elsõ képek a Nissan új sportkocsijáról.

    Az új modell megtartotta elõdje jellegzetes karakterét - megmaradt a hosszú orr és a feltûnõ sárvédõ-szélesítések -, de mokányabb, agresszívabb jelenség lett a 370Z.

    A túlnyúlások rövidebbek - fõleg az autó hátulját kurtították meg -, a bumerángforma elsõ lámpáktól és az óriási elsõ légbeömlõtõl pedig fenyegetõbbé vált az autó elölnézete.

  • Hihetetlen! 4 litert fogyaszt a BMW 320d Efficient Dynamics Edition!

    A BMW egy limitált szériás 320d-t mutatott be, amely az Efficient Dynamics Edition nevet kapta. A bajorok mindent megtettek azért, hogy csökkentsék az autó fogyasztását, így az vegyes üzemben megelégszik 4,1 liter gázolajjal, miközben mindössze 104 gramm szén-dioxidot enged a levegõbe kilométerenként.

    A BMW erõforrásai eddig is a legtakarékosabb egységek közé tartoztak, ráadásul a németek jövõre vonatkozó tervei szerint még takarékosabb és környezetbarátabb modellek érkeznek, ráadásul a zöld tervek miatt nem csökken az autók dinamikája sem.

  • Koenigsegg Agera R - 6 sebességi világrekordot döntött meg

    Rekordokat döntött meg a sportkocsi.

    A Koenigsegg Agera R a gyártó svéd tesztpályáján hat sebességi világrekordot döntött meg a szériaautók kategóriájában, többek között a Bugatti Veyron Super Sportot is maga mögé kényszerítve.

    Bár a Guinnes Rekordok könyvének ügyintézõi még dolgoznak a hivatalos megerõsítésen, a harmadik fél által, a hivatalosan elfogadott Racelogic VBox gyorsulásmérõvel végzett mérések felettébb lenyûgözõek.

  • Citroen Metropolis - az S Merci ellenfele

    A franciák eddig meg sem próbáltak öt méternél hosszabb luxusautókat készíteni, de most felbátorodtak, így elkészülhet a DS9, a valaha létezett legdrágább és legtágasabb Citroen.

    A különös fordulat Kínának köszönhetõ: a Peugeot csoport stratégái azt remélik, ezen a piacon még van esélyük megkaparintani egy szeletet a nagy haszonnal kecsegtetõ luxusautó-piacból, hiszen a vásárlók itt kevésbé foglalkoznak a márkanévhez kapcsolódó presztízzsel, mint Európában, vagy akár Észak-Amerikában.

  • Bemutatták a Volkswagen középmotoros Roadster-ét

    A Volkswagen immár többedszerre állt elõ egy könnyû roadster koncepció bemutatásával.

    A németek legfrissebb próbálkozása azonban komolynak tûnik, hiszen a középmotoros hátsókerékhajtású sportautó szériagyártása már akár 2012-ben megkezdõdhet.

    Már régóta terjengtek a hírek arról, hogy a német autógyártó-óriás egy könnyû kétüléses nyitott sportautó piacra dobását tervezi.

  • Autófaktor Extra: Audi A7 Sportback

    Hong Kong-ban a sajtó képviselõi elõtt mutatták be az új Audi A7-est! Az ötajtós modellt úgy tervezték, hogy egyesítse egy kupé kényelmet egy sedan funkcionalitását. A Sportback 4,97 méter hosszú, 1,91 méter széles és 1,42 méter magas.

    Az A7 Sportback egy új generációs modell, amelynek részeként állandó összkerék-hajtási rendszerrel mûködik. A V6-os motor ereje 300 LE. Villamosenergia-csukja be az ajtókat. 535 literes a csomagtartó kapacitása.

  • Megérkezett a boxer dízel

    Idén elsõ körben a Legacy és az Outback kapja meg az új fejlesztésû, common rail befecskendezéses 2 literes 150 lóerõs erõforrást. A Legacy modellben debütált a világ elsõ horizontális elrendezésû személyautó-dízelmotorja. A Subaru boxer dízel ugyanazokat az elõnyöket mutatja fel, mint a boxer benzinmotor: könnyû súly, alacsony tömegközéppont, minimális vibráció és gyors reakció.

  • Volkswagen Eos 2011 - egy felújított modell rengeteg extrával

    Beállt a sorba a Volkswagen Eos is. 2010-ben 12 új, vagy felújított modell mutatkozott be a Volkswagennél, amelyek már az új családjegyekkel születtek, az Eos a 13. Immár ez is jobban hasonlít a Hatos Golfra.

    Ehhez a kocsi orrán lecserélték a fényszórókat, a lökhárítót és a hûtõmaszkot, hátul is újak a lámpák és az ütközõ, utóbbiban diffúzort alakítottak ki. Az utastérben az multifunkciós képernyõ és a bõrhuzat az újdonság, utóbbi azért, mert képes visszaverni a napfényt és a hõt, csökkentve az átforrósodást.

  • Citroen C-Zero és Peugeot iOn

    A PSA csoport a Mitsubishivel közösen fejlesztett kis elektromos autót Citroen C-Zero és Peugeot iOn néven már forgalmazza!

    A Citroën már több mint 5500 elektromos gépkocsi legyártásával büszkélkedhet, és ezt a számot fokozzák a Mitsubishi Motors Corporationnel (MMC) közösen kifejlesztett, 2010 utolsó negyedévében forgalomba kerülõ C-Zéro-val Az autót a konszerntárs Peugeot is forgalmazni kezdi iOn néven. A francia piacon ezek a modellek 5000 euró kormánytámogatást élveznek.

  • 2010-es frissítésen esett át a Volkswagen Caddy

    Modellfrissítésen esett át a Volkswagen Caddy, amely a külsõ mellett némileg az utastérben is megváltozott. A látható módosítások mellett a lemezek alatt is felfrissül a német újdonság, a koros dízel egységek helyét ugyanis korszerûbb és takarékosabb változatok veszik át, ami pedig a benzines vonalat illeti, szeptembertõl az 1.2 literes TSI-vel is rendelhetjük a Caddy-t. A Caddy volt talán az utolsó láncszem, amelynek formaterve még nem igazodott a Volkswagen aktuális márkaarculatába, most azonban orvosolták a problémát Wolfsburgban, és bemutatták az autó modellfrissített változatát.

  • Konnektorról is tölthetõ majd az új BMW 1-es

    A BMW is „halad a korral”, ám nem csupán a divathullámot lovagolja meg, amikor bemutatja az 1-es kupé tisztán elektromos hajtású változatát. A modell hatótávolsága a légkondicionáló vagy a szélvédõfûtés hétköznapi használata mellett a gyakorlatban kb. 160 kilométer.

    A BMW Concept ActiveE tisztán elektromos hajtású, a BMW 1-es Coupé alapjaira épülõ tanulmánymodell, amely a BMW csoport „project i” programja keretében, az elektromos mobilitás területén végzett fejlesztések következetes folytatását képviseli.

  • Peugeot BB1 - a buborék autó

    Elsõ látásra nehéz komolyan venni a Peugeot BB1-et, pedig ez a fura kis jószág a jövõ egyéni motoros közlekedésének záloga, a villanyautózás felé egyengeti az utat, szokatlan megoldásaiból pedig nem egy válhat általánosan elfogadottá.

    Olyan, amilyennek a kisgyerekek rajzolnának egy autót: igazából megvan mindene, de semmi sem úgy, ahogy megszoktuk, vagy mûködõképesnek tudnánk elképzelni. Van két ajtaja, de azok szokatlan módon hátrafelé nyílnak, és ha kitárjuk õket.

  • Subaru Outback 2010

    Ma már inkább luxusautó, 1995-ös megjelenésekor azonban még távol állt ettõl a Subaru Outback, vérbeli túravezetõnek, dzsungelharcosnak tûnt, aki olykor-olykor, ha éppen szükség volt rá, elõ tudta kapni „a kedvesebb arcát". Megjelenése divatot indított el, a városiak olyan keménynek akartak látszani, mint õ, a tényleges sárdagasztó erdõkerülõk viszont a konszolidáltságáért irigyelték. A trendcsináló crossovernek immár a negyedik generációja jelent meg 2010-ben, minden eddiginél finomabb külsõbe csomagolva, de legendás képességeit nem felejtve.

  • Tanulmányként is megjelenik a BMW X5

    Tanulmányként is megjelenik a BMW X5A BMW X5-ös harmadik generációja nem csak újdonságként, de tanulmányként is tiszteletét teszi a Frankfurti Autószalonon, ahol konnektorról tölthető hibridként is megjelenik a szabadidő-autó. A karosszéria legnagyobb újdonsága a néhány helyen tetten érhető kék betét, amivel az i almárkára utalnak, ezen kívül még a bal első sárvédőben vágtak egy nyílást az elektromos csatlakozásnak. A 21 colos könnyűfém felnik is egyediek, és a tetősínek is speciális darabok. Elektromotorral akár 120 km/ órás tempóra is képes felgyorsulni.