rss
  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570S

  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570SElkészült a McLaren nem is akármilyen 10 000. darabja. A mennyiség helyett inkább a minőséget helyezte mindig is előtérbe a McLaren. A brit cég tavaly 1654 autót értékesített, idén azonban sikerült átlépniük a bűvös 3000-es határt. Ezért is különösen jelentős eseménynek számít, hogy a 750 főt foglalkoztató wokingi gyárukban elkészült a 10 000. modell. A szép kerek szám második felét mindössze 22 hónap alatt teljesítették a dolgozók, a jubileumi darab pedig egy igencsak mutatós és tetszetős, Ceramic Grey színben pompázó McLaren 570S lett.





    Forrás: www.kmmagazin.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Fiat Uno 2010

    Célszerû kis doboz, amilyen az elõdje volt, kedves karakterrel. A karrierje Brazíliából indul, de jelentõs esély van rá, hogy Európában is bevetik, hasonló szerepben, mint a Renault a Dacia Sanderót. Lassan el is felejtettük, hogy létezett az egyszerû kis Uno. Eltûnése, 1995 óta három generációnyi Puntót fogyasztott el az európai piac. Brazíliában viszont egészen mostanáig készült, azok számára, akik drágább autót nem tudtak volna megfizetni. A brazil piac növekedésben van, így a Fiatnak megérte kifejleszteni az Uno utódját és megtartani a bevált márkanevet, hogy tovább szaporítsa dél-amerikai vásárlói számát.

  • Íme a 1104 lóerõs dán Zenvo Automotive elsõ modellje, az ST1!

    Bemutatkozott a dán Zenvo Automotive elsõ modellje, az ST1. Az 1104 lóerõs modell remek menetteljesítményekkel rendelkezik, aminek köszönhetõen akár a Bugatti Veyronnal is felveheti a versenyt.

    A Zenvo Automotive még 2004-ben elkezdte fejleszteni elsõ modelljét, az ST1-et. A projekt célja egy olyan csúcsteljesítményû autó megalkotása volt, amely kitûnõen használható a mindennapokban és egyúttal feledhetetlen vezetési élményt kínál a tulajdonosának.

  • Porsche 911 GT2 RS - utolérte vetélytársait

    Nincs többé másodhegedûs-szerep: Stuttgartban elõállították azt a 911-est, amely nyers erõben is utolérte az olasz konkurenciát. Eddig úgy nézett ki, hogy a Porsche mindig egy lépéssel a Ferrari és a Lamborghini mögött van a nagy számháborúban, ami évtizedek óta zajlik a sportkocsigyártók között. Nem valószínû, hogy bárki kihasználná, vagy akár csak megérezné a teljesítménybeli különbséget mondjuk egy 530 lóerõs Porsche 911 S Turbo és egy 620 lóerõs Ferrari 599 GTB között, de a vásárlókat mégis befolyásolják a számok.

  • Elia Dacia Duster - látványos darab lett

    A román Renault-származékok inkább az olcsóságukkal aratnak, mint szépségükkel, de az Elia megoldotta, hogy a Dusterbõl egész látványos tárgy váljon, ráadásul nem is túlzottan drágán.

    A német tudningcég eddig is különbözõ Renault és Dacia modellek optikai tuningjával foglalkozott – még a Logant is megpróbálták feldobni, nem rajtuk múlt, hogy kevéssé sikerült – és a Dusterben most egész jó alanyt találtak a munkájukhoz. Pedig a változtatások nem túl mélyrehatóak.

  • Audi A1 1.4 TFSI - két feltöltõs

    Az 1.4 TFSI, az Audi A1-es legkeményebb változata, 185 lóerejét két feltöltõnek köszönheti.

    Jó kis verda.

    Az Audi A1 1.4 TFSI igazán kellemes játékszer lehet.

    Mivel a motort egy kompresszor és egy turbó is segíti, már 1500-as fordulaton indul a tûzijáték, így a sofõrnek semmilyen fordulatszám-tartományban nem kell tartani attól, hogy nem lesz elegendõ ereje a motornak.

  • Peugeot 408 - Kínának

    A Peugeot már öt éve van jelen a világ legnagyobb iramban fejlõdõ autópiacán, a kínain; csak tavaly 410 ezer autót adott el, 44 százalékos növekedést produkálva 2008-hoz képest. Bíztató, azonban vannak még bõven kiaknázatlan területek, így a kifejezetten a kínai vevõkörnek tervezett 408-as modellel új offenzívát indít a francia márka. A 408-assal ezért Európában nem, vagy csak évek múlva fogunk találkozni. A kocsi a 308-as hosszú tengelytávú, lépcsõshátú kivitele, nem pedig a 407-es utódja - arra még várnunk kell. A 408-as a kínai M1 szegmensben fog versenyezni, amely az összpiac 45 százalékát teszi ki.

  • Új Nissan Crossover: Juke

    A Nissan Juke egy új kisméretû crossover-autó, amelyet a két éve tanulmányautóként bemutatott Qazana alapjaira építenek. Az új modell bemutatója a márciusban lesz, a Genfi Autószalonon, majd 2010 októberében kezdõdik meg az európai értékesítés.

    A Nissan Juke egy jó adag dinamizmust hoz be a kisautó-kategóriába, amelyre az európai autóvásárlóknak már régen nagy szüksége volt a hagyományos, kevéssé lelkesítõ kis ferdehátú modellek alternatívájaként –vélik a Nissan marketingesei.

  • Audi R8 2010 - 430 loerõs motorral

    A vászontetõs sportkocsiba kupé testvéréhez hasonlóan 4,2 literes motor kerül, ám azzal ellentétben nem 420, hanem 430 lóerõs. A V8-as maximális nyomatéka 430 Nm. A legújabb R8-ashoz alaphelyzetben hatfokozatú manuális sebességváltó jár, de az úgynevezett R tronic, szekvenciális sebességváltó is elérhetõ, az állandó összkerékhajtás széria. Hangolása igazán sportos, hiszen alaphelyzetben a nyomaték 85 százaléka jut a hátsó kerekeknek. lló helyzetbõl 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a kétüléses gép, végsebessége pedig 299 km/óra.

  • Az új Aston Martin-ból 77-et gyártanak a britek

    Hivatalos ízelítõt tett közzé hamarosan érkezõ szuper-sportkocsijáról az Aston Martin. Az egyelõre One-77 néven említett csúcsmodellt 7 literes, 12 hengeres motor hajtja majd, és mindössze 77 példány gyártását tervezik a britek.

    A közelmúlt elsõ vadonatúj modelljének bemutatására készül az Aston Martin, ugyanis mióta a David Richards vezette Prodrive átvette a Fordtól a márka irányítását, még nem készült új fejlesztésû sportautó a briteknél.

  • A Honda belehúz a sportautógyártásba - Utódot kap az NSX, S2000, és CRX is

    Míg a 90-es évek derekán még dúskáltunk japán sportautókban, addig mára szegényesebbé vált a kínálat "rizsrakétákból". Ha a Hondán múlik, akkor hamarosan visszatérnek a japán sportolók, ugyanis hamarosan feltámasztja néhány legendás modelljét.

    A CR-Z elérhetõ árú sportmodell lesz!

    Az évtized végére komoly japán sportautó offenzíva várható, mivel a Nissan GT-R után a Lexus és a Toyota is sportautót dob piacra.

  • Mazda 5 - 7 személyes személyautó

    Dízelfronton eddig adva volt a Mazda5-öshöz egy 2,0 literes aggregát, mely kétféle teljesítményszinttel volt konfigurálható. Aki beérte kevesebb lóerõvel, az választhatta a 110 lovas kivitelt, melynek vaskos, 310 Nm-es nyomatéka egészen 177 km/órás csúcstempóig repítette az autót.

    A temperamentumosabb sofõrök a 143 lóerõs változatot részesítették elõnyben, mely +50 Nm-rel és 19 km/órával nagyobb végsebességgel kecsegtetett. Az Euro5-ös norma és a költséghatékonyság azonban nyugdíjazta a nagy dízeleket, helyükbe a 115 lovas 1,6-os lépett.

  • Volvo V60 hibrid - 100 kilóméteren 2 litert fogyaszt

    A Volvo olyan autót készített, amilyenrõl gyerekként álmodik az ember: nagyon erõs, nagyon takarékos, nagyon praktikus. Legalábbis papíron.

    Mindezt egy elég egyszerû hibrid hajtáslánccal érik el, ahol a dízelmotor az elsõ, a villanymotor a hátsó kerekeket hajtja.

    A gyáriak azt mondják, a 2,5 literes, 215 lóerõs öthengeres turbódízel és a 70 lóerõs villanymotor segítségével 1,9 literes átlagfogyasztás érhetõ el 100 kilométeren, és 50 g/km-es szén-dioxid-kibocsátás.

  • Lerántották a leplet a Mercedes-Benz C-osztály Special Editionrõl!

    A többi autógyártóhoz hasonlóan az utóbbi idõkben a Mercedes-Benz is szívesen rukkol elõ egyedi szériákkal, amellyel a németek célja egyértelmûen a kereslet növelése. A stuttgarti márka legújabb dobása a Special Edition C-osztály, amelyet kívül-belül kicsinosítottak.

    Az autóipart is érzékenyen érintõ gazdasági válság óta megszaporodtak a limitált szériás modellek is, amelyeket elsõsorban az eladások növelése érdekében mutatnak be. Az egyedi modellek terén az élen jár többek között a Mercedes-Benz is, a stuttgartiak pedig le is rántották a leplet a Mercedes-Benz C-osztály Special Editionrõl.

  • Bentley Continental rózsaszínben!

    A Mansory eddig leginkább ízléses Ferrari, Bugatti, illetve Rolls Royce-átirataival hívta fel magára a figyelmet, most azonban valami egészen elképesztõvel álltak elõ.

    A svájci székhelyû cég ezúttal a Bentley Continentalt alakította át rendhagyóan.

    Az autó teljes rózsaszín fényezést kapott, ez alól csak a karbon motorháztetõ képez kivételt. A Mansory a beltérben is komoly munkát végzett, hiszen minden lilában vagy rózsaszínben "pompázik".

  • A Holdra szállás évfordulójára limitált szériás Captivával rukkolt elõ a Chevrolet

    Negyven éve, hogy az elsõ ember a Holdra lépett, ennek emlékére különleges szériát dob piacra a Chevrolet európai részlege.

    A limitált szériás Captivák egyedi fényezést és hatalmas, fehérre fényezett alufelniket kapnak.

    Immáron negyven éve, hogy az Apollo-11 1969. július 20-án a Holdra szállt, és Neil Armstrong elsõként az égitestre léphetett. Ezt az évfordulót ünnepli meg a Chevrolet egy 40 darabos speciális szériával.