rss
  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570S

  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570SElkészült a McLaren nem is akármilyen 10 000. darabja. A mennyiség helyett inkább a minőséget helyezte mindig is előtérbe a McLaren. A brit cég tavaly 1654 autót értékesített, idén azonban sikerült átlépniük a bűvös 3000-es határt. Ezért is különösen jelentős eseménynek számít, hogy a 750 főt foglalkoztató wokingi gyárukban elkészült a 10 000. modell. A szép kerek szám második felét mindössze 22 hónap alatt teljesítették a dolgozók, a jubileumi darab pedig egy igencsak mutatós és tetszetős, Ceramic Grey színben pompázó McLaren 570S lett.





    Forrás: www.kmmagazin.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A csehek elsõ igazi szabadidõ autója a Skoda Yeti

    A Genfi Autószalonon hosszú várakozás után végre bemutatkozott a sorozatgyártású Skoda Yeti.

    A csehek elsõ igazi szabadidõ autója elsõ- és összkerékhajtással is érkezik, motorterében pedig Volkswagen-eredetû erõforrásokat találhatunk.

    A Skoda Yeti története 2005-ig nyúlik vissza, amikor kétféle koncepciót is bemutatott a cseh márka. A Volkswagen-konszern égisze alatt mûködõ gyár már évekkel ezelõtt megerõsítette a sorozatgyártást, ám a szériaérett modellre az idei Genfi Autószalonig várni kellett.

  • A Proton is hibrid autókat fejleszt

    Nagyszabású terveinek megvalósításához új motorsorozatot fejleszt a maláj Proton, a tervek között egy hibrid hajtáslánc kialakítása is szerepel.

    A Proton eddig fõleg a Mitsubishitõl szerezte be a motorokat.

    Az elsõ hibrid prototípusok már próbaüzemben futnak az ország útjain, és a jövõ évtized elejére elkészülhet a sorozatgyártású változat.

  • Sportkocsi az Audi TT-bõl

    A Quattro Gmbh. mérnökei nem végeztek félmunkát: a GT4-ben nem maradt egy csepp kompromisszum sem. A TT-RS-bõl átépített gép versenyzésre készült, azoknak a komoly amatõröknek, akik limitált költségvetéssel vágnának bele a sportkocsi-versenyzésbe.

    Jól sikerült a verda.

    Az új TT változatot Sanghajban mutatták be a helyi versenypályán megrendezett DTM futamon, ahol a legendás Audi pilóta, Frank Biela mutatta meg néhány kör erejéig, hogy az átdolgozott TT mire képes.

  • Ssangyong Korando 2010 - terepjáró Koreából

    Ha azt mondjuk, Ssangyong Korando, kevesen törnek ki heves lelkendezésben. A koreai terepjáró-specialista a Korea can do-ból ferdített típusjelzést meglehetõsen rémisztõ formatervû igáslovakra ragasztotta. Eddig.

    Giorgetto Giugaróval rajzoltatták meg az új Korandót, új platformot terveztek neki és Euro 5-ös motort szereltek bele - Ssangyongék komolyan célba vették az európai piacot.

    Ha nem az öt éve senkinek sem hiányzó nevet adták volna neki, talán még nagyobb sikerre számíthatna.

  • Genfben debütál a mini luxus, az új Audi A1-es

    2010 márciusában, a Genfi Autószalonon mutatkozik be az Audi új büszkesége, az A1-es kisautó. A legnagyobb luxus a legkisebbek között - így jellemezhetõ az új Audi A1-es, amelyrõl fotók még nem, de egy rajz már napvilágot látott az Ingolstadban megjelenõ Donaukurierban. Az Audi A1-es online premierje - ezzel a címmel tette közzé a donaukurier.de az elsõ rajzot az új kisautóról, amelyet Brüsszelben gyártanak. Hivatalos premierjére a márciusi Genfi Autószalonon kerül sor.

  • Az utcán is repeszthetünk a McLaren új sportautójával a P11-gyel

    A közúti autók fejlesztése terén különválnak a Mercedes és a McLaren útjai, így a brit forma-1-es istálló egyedül fejleszti új utcai modelljét.

    Az autó formatervét a Fiat egykori fõtervezõje álmodja meg, míg a gyorsaságról a Mercedes V8-as motorja gondoskodik.

    Hamarosan befejezõdik a McLaren-Mercedes SLR gyártása, és külön utakon folytatják az utcai autók fejlesztését.

  • Audi RS3 - 340 lóerõs motorral

    A német B&B 50 százalékkal növelte az Audi RS3 teljesítményét. Az átalakítás után a kompakt modell Porschékkal bandázhat az Autobahnon.

    Kevés olyan izgalmas ötajtós modell van, mint az Audi RS3. A Magyarországon, Gyõrben készülõ autó kiemelkedõ vezetési élményt kínál 2,5 literes turbómotorja és összkerékhajtása révén. A 340 lóerõs öthengeresben azonban még sok tartalék lakozik. A német B&B többlépcsõs teljesítményfokozást kínál a modellhez, amelybõl végül szuper-sportkocsikra jellemzõ dinamikát csalnak elõ.

  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570S

    Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570SElkészült a McLaren nem is akármilyen 10 000. darabja. A mennyiség helyett inkább a minőséget helyezte mindig is előtérbe a McLaren. A brit cég tavaly 1654 autót értékesített, idén azonban sikerült átlépniük a bűvös 3000-es határt. Ezért is különösen jelentős eseménynek számít, hogy a 750 főt foglalkoztató wokingi gyárukban elkészült a 10 000. modell. A szép kerek szám második felét mindössze 22 hónap alatt teljesítették a dolgozók, a jubileumi darab pedig egy igencsak mutatós és tetszetős, Ceramic Grey színben pompázó McLaren 570S lett.

  • Infiniti Q50

    Infiniti Q50Az Infiniti új belépőmodellje előremutató technológiai megoldásaival remélhet magának sikert az európai prémium-középkategória felső sávjában. Mindössze két erőforrással lép be az európai piacra a mennyiségi helyett minőségi erősítésben gondolkodó Infiniti újdonsága, a modellpalettát alulról támogató Q50. A modellkínálat belépő tagját 2,2 literes, négyhengeres dízelmotor hajtja, 170 lóereje és 400 Nm nyomatéka megfelel a kategória átlagának, ahogy ebben a teljesítménysávban az ár sem számít kirívóan magasnak.

  • BMW X6 M - nagyot alkotott az AC Schnitzer

    A BMW X6 M gyárilag sem ártatlan kinézetét az AC Schnitzer tovább vadította. Az aacheni központú tuningcég egyelõre a külsõ és belsõ optikai csomaggal készült el, de folyamatban van a motortuning összeállítása is. Az X6 M-hez akár 23 hüvelykes felnit is kérhet a vevõ. A nagy múltra visszatekintõ AC Schnitzer az 555 lóerõs kupé-szabadidõautó teljesítményét biztosan 600 lóerõ fölé srófolja majd, ezt az értéket valószínûleg már a vezérlõ elektronika átprogramozásával és egy sportkipufogó-rendszer felszerelésével is eléri. A csomagban benne foglaltatik a végsebesség kitolása is.

  • A Fiat megszünteti a Thesis gyártását

    A hírek szerint a Fiat a csökkenõ kereslet hatására megszünteti a Thesis gyártását.

    Az utolsó darab tavasszal gördülhet le a gyártósorról, utódjáról pedig egyelõre pletykákat sem hallani a márka háza tájáról.

    Már jó ideje lehet tudni, hogy a Fiat meg kívánja szüntetni a Lancia legnagyobb modelljének gyártását.

  • Hivatalosan is bemutatták a Megane RS-t!

    Hivatalosan is bemutatták Genfben a Renault legújabb sportmodelljét, a Megane RS-t.

    Az eddigi legerõsebb Megane egy kétliteres, négyhengeres turbós erõforrást kap, melynek 250 lóereje 20-szal múlja felül az eddigi R26.R modellét.

    Genfben járhatott csodájára a nagyközönség a Renault új sportmodelljének, a Megane RS-nek. A gyár korábban adott már ki hivatalos képet az "újoncról", és leplezetlen kémfotókon is láthattuk az RS-t, de az eredmény mégis minden várakozást felülmúl.

  • Bugatti Veyron Grand Sport Lor Blanc - 16 hengeres motorral

    Bugatti Veyron Grand Sport Lor Blanc - 16 hengeres motorralEgy Bugatti Veyron már önmagában az autózás non plus ultrája, hiszen a négy turbóval lélegeztetett, 16 hengeres erőforrás páratlan menetteljesítményeket kölcsönöz a méregdrága járgánynak. A valaha francia, jelenleg a Volkswagen tulajdonában álló márkánál azonban úgy gondolták, egyetlen példányban készítenek egy olyan változatot, amely méltó a gyáralapító Ettore Bugatti hagyományaihoz, aki szeretett játszani a különféle anyagokkal. Az alkotók választása a Veyron nyitott kiadására, a Grand Sportra esett, amelyet szó szerint törékennyé tettek.

  • Jeep Grand Cherokee - V6-os dízel motorral

    A Jeep Grand Cherokee, amelynek érdekében dízelmotorral bõvítik az SUV motorkínálatát. A 3.0 literes V6-os erõforrás a Fiat és az olasz VM Motori közös munkájának eredménye, és 190 és 241 lóerõs változatban is elérhetõ lesz.

    A legtakarékosabb Grand Cherokee így 8.3 litert fogyaszt majd. A Jeep Grand Cherokee kínálatában eddig a 3.6 literes, 286 lóerõs Pentastar V6-os és egy 5.7 literes, 352 lóerõs V8-as benzinmotor szerepelt, azonban az európai SUV piacon egyértelmû a dízelek dominanciája, ez alól pedig a Jeep sem vonhatja ki magát.

  • Mercedes-Benz SLS 63 AMG

    Gondolkodtam rajta, hogy Eleanor után egy ilyen autó következhet-e egyáltalán, de ismét úgy voltam vele, ezt látnotok kell.

    A Mercedes design terén óriásit fejlõdött az utóbbi pár évben. Lassan azt kell, hogy mondjam jobban bejönnek, mint a bömcsik, pedig én szigorúan bajor párti vagyok. Ebben az autóban a történelem összes James Bondja stílust teremtene. Ilyen jól még sosem sikerült egy cégnek sem a klasszikus autóformát a modern designba átültetni. Barney Stinson szavaival élve: "Fergeteges!!"