rss
  • Bemutatkozott az új Lexus LS

  • Bemutatkozott az új Lexus LSAz új padlólemeznek köszönhetően ez az eddigi legmozgékonyabb és legkényelmesebb vadonatúj LS radikálisan új dizájnja egyesíti a kupés sziluettet egy szedán térkínálatával és presztízsével. Mindehhez vadonatúj, kettős turbótöltésű V6-os motor társul 310 kW / 421 lóerő teljesítménnyel, 10 fokozatú automata sebességváltóval. 28 évvel ezelőtt megtörtént az, ami addig lehetetlennek tűnt: első és egyetlen modellje, az LS bemutatásával a Lexus fenekestül forgatta fel luxusautók kategóriáját. Ráadásul a márka a kiváló autó mellé olyan szolgáltatásokat és ügyfél-elégedettséget biztosított, ami páratlan volt a piacon.

    Az 1990-es LS 400 luxusa, addig sosem tapasztalt kényelme, teljesítménye, zajtalan és sima működése, összeszerelési minősége és részletkidolgozása egyszerűen lenyűgözte a szaksajtót és a vásárlókat.

    Most pedig a Lexus arra készül, hogy újra megismételje történelmi lépését a vadonatúj, 2018-as, ötödik generációs LS zászlóshajó bemutatásával, ami a 2017-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon lép majd reflektorfénybe. Az új LS kívül-belül jellegzetesen japán jegyeket hordoz – és persze utolérhetetlen luxust kínál. A mintegy 90 piacon megjelenő autó a márka legújabb globális modellje.


    "Az LS – amellett, hogy a Lexus márka szimbólumává vált – mára olyan új generációs luxusautóvá fejlődött, amely a japán hagyományokat és kultúrát is méltóképpen képvisel.” – mutat rá Toshio Asahi, az új LS főmérnöke. E minőségében pedig messze túlszárnyalja mindazt, amit a világ manapság egy luxusautótól vár.”

    A cél nem a Lexus erényeinek továbbfejlesztése volt, hanem hogy túlszárnyalják a világ luxusfogyasztóinak elvárásait. Ugyanakkor az összes eddigi LS modellben létezett egy közös vonás: az Omotenashi, a hagyományos japán vendégszeretet szellemisége. Egy luxusautóban ez azt jelenti, hogy egyaránt törődni kell a vezetővel és az utasokkal, felkészülni az igényeikre, odafigyelni a kényelmükre, és gondoskodni a biztonságukról.


    Lexus dinamikusabb szellemiségét: egy V8-as teljesítményét kínálja alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás mellett, miközben minimumra mérsékli a zajokat és a rezgéseket. Az LS új motorja olyan erős, ahogyan az egy zászlóshajó esetében elvárható: teljesítménye 310 kW / 421 lóerő, forgatónyomatéka pedig 600 Nm, vagyis a vonóerő hasonló a most kifutó LS modell V8-as motorjáéhoz.


    A hosszú löket és az optimális furat/löket arány hozzájárul a gyors égéshez és a kettős turbótöltés hatékony működéséhez, így az LS várhatóan 4,5 másodperc alatt gyorsul majd 100 km/órás sebességre (AWD). De talán ennél is fontosabb az, ahogyan a Lexus a motor és a sebességváltó hangolásával elérte, hogy az autó azonnal gyorsulni kezdjen, és hogy a forgatónyomaték folyamatosan rendelkezésre álljon.



    Forrás: www.autoszektor.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Mercedes-Benz SLS 63 AMG

    Gondolkodtam rajta, hogy Eleanor után egy ilyen autó következhet-e egyáltalán, de ismét úgy voltam vele, ezt látnotok kell.

    A Mercedes design terén óriásit fejlõdött az utóbbi pár évben. Lassan azt kell, hogy mondjam jobban bejönnek, mint a bömcsik, pedig én szigorúan bajor párti vagyok. Ebben az autóban a történelem összes James Bondja stílust teremtene. Ilyen jól még sosem sikerült egy cégnek sem a klasszikus autóformát a modern designba átültetni. Barney Stinson szavaival élve: "Fergeteges!!"

  • Utód nélkül ér véget a Honda S2000 gyártása

    A Honda hivatalosan is bejelentette, hogy idén utód nélkül ér véget az S2000 gyártása, amely a márka ötvenedik évfordulójára készült. A roadstert azonban méltó módon búcsúztatja a Honda, ugyanis a Genfi Autószalonon mutatkozik be az Ultimate Edition változat.

    A japán márkák közül a Hondát érinti leginkább az észak-amerikai autópiac visszaesése, amelyre hivatkozva a márka felhagyott forma-1-es programjával, ráadásul leállította az új NSX fejlesztését, és a már tízéves S2000 is utód nélkül távozik. A japánok azonban méltó módon egy limitált szériával búcsúztatják a roadstert.

  • Hivatalos képeken a Renault Wind

    A korábban Twingo Roadster néven emlegetett Wind beszáll a minikabriók versenyébe, és elnézve a formatervet, igen jó esélyekkel indul.

    A 3,83 méter hosszú típus két személy szállítására képes, gyár a szerint ettõl még teljes értékû autóként használható. Különleges tetõkialakítása miatt nem foglal el helyet a 270 literes csomagtartóból, ugyanis a mechanizmus a korábban alkalmazottaktól gyökeresen eltér.

  • Honda City 2010

    Ha valakinek nem ismerõs az Everus jelvénye, ne csodálkozzon: nem a Honda veszi a nevére, a kínai Li Nian márka egyik elsõ modelljének szánják. Ezt a japán gyártó és kínai partnere, a Guangqi Automobile alapította azzal a céllal, hogy a fiatalabb vásárlókat is megnyerjék Kínában. A cél tehát olyan típusok kifejlesztése, amelyek már külsejükkel is dinamizmust sugároznak, de ugyanakkor a Honda bevált technikájára épülhetnek. Ennek köszönhetõ, hogy a Honda Cityt választották az Everus alapjául: a típus gyártásához minden adott Kínában, hiszen az alapjául szolgáló Jazz régóta készül a Guangqi kínai üzemében.

  • Fenice Milano Dolce Vita Fiat 500C Abarth - 138 milliót ér a kisautó

    Valószínûleg ez az autó a valaha volt legdrágább Fiat 500-as, és nem is várható, hogy lesz másik. Az aranyozott tojást egyedi megrendelésre készítette a Fenice Milano.

    A megrendelõ egy gazdag kínai üzletember, aki egy különleges, nyitott Fiat 500-as révén mutatná meg, milyen jól megy a bolt. Kerek félmillió eurót, átszámítva valamivel több, mint 138 millió forintot szánt az autó átalakítására, amelyért amúgy alig ötmilliót kérnének – ennyit is csak azért, mert az Abarth kivitelen alapul az olasz tuningcég egyedi kreációja.

  • Habtestû a Hyundai luxusautója az Equus

    Nyilvánosságra hozta a Hyundai az elsõ hivatalos képeket a hamarosan a szalonokba kerülõ luxusautójáról, az Equusról.

    A modell észak-amerikai és európai bevezetésérõl ugyanakkor egyelõre nincsenek tervek.

    A jelenleg kapható Equust a dél-koreai gyártó 1998-ban mutatta be, így a modellváltás már igencsak esedékessé vált.

  • Solo az elsõ hazai hibridautó

    2008. június 16-án bemutatták az elsõ hazai hibridautó mûködõ prototípusát, a Solo-t. A hazai fejlesztésû, különleges személygépkocsi többéves munka eredménye.

    A jövõben további modellekkel kiegészülõ jármûcsalád alternatívát kínál a hagyományos energiahordozóktól való függés ellensúlyozására, a városi közlekedési gondok enyhítésére, a környezeti terhelés csökkentésére és a mozgásszegény életmód megváltoztatására.

  • Range Rover Evoque HFI-R Marangoni - rubintvörös abroncsokkal

    Range Rover Evoque HFI-R Marangoni - rubintvörös abroncsokkalA Marangoni 2011-ben is piros abroncsos koncepcióautóval borzolja a Bolognai Autókiállításra kilátogatók kedélyeit. A Range Rover Evoque HFI-R kerekeire rubinvörös Marangoni köpenyeket húztak, amelyek az utastér színével is harmonizálnak. Az egyedi Titanium Fluid Metal színre fújt Range Rover Evoque-n meglehetősen idegenül hatnak az M-Power EvoRed abroncsok, bár szerintem ezek akármelyik autón furcsán mutatnának. Nagyon alacsony peremük van, méretük 255/30, de így is nehéz feldolgozni a pirosságukat.

  • 45 milliós magyar hibrid?!

    Trabantból való a kormánymûve, ezt leszámítva azonban akár a jövõ egyik modern autója lehet a mûegyetem tanárai által két és fél éve készülõ Hidrocar. Az egyelõre karosszéria nélküli elektromotoros szuperkocsi jelentõsége, hogy bioetanollal és hidrogénnel is üzemel, megoldották tehát a hidrogén tárolását, amely a legnagyobb autógyáraknak is csak nagyon drágán sikerült.

    Annyira megy a hibrid, hogy egy kövér gázadás után a NASA volt ûrhajósa azelõtt elszáguldott vele, hogy a fõkonstruktõr elmagyarázta volna neki a kezelését.

  • Csendes, tiszta és egyszerû a Golf VI - Vissza a gyökerekhez

    A német Volkswagen-gyár Golf típusú személygépkocsija világszerte népszerû. Európában eddig 26 milliót adtak el különbözõ évjárataiból, ezért a földrész legsikeresebb autójának is nevezhetnénk. Legújabb változatát, a Golf VI-ot októbertõl kezdik forgalmazni, s az év vége elõtt már Magyarországon is kapható lesz - ígérik a kereskedõk.

    Számol az autópiac visszaesésével a Volkswagen, de azzal is, hogy legújabb típusú személygépkocsija, a Golf VI gépkocsija megnyerheti az igényes kisautó-vásárlókat, még akkor is, ha forradalminak mondható mûszaki újításokkal ezúttal nem kecsegtetik õket.

  • Fiat Phylla az eddigi legzöldebb hibrid!

    Az eddigi legzöldebb hibridet mutatta be a Fiat a minap, amikor Torinóban leleplezte a Phylla tanulmányt. Az autó ugyanis napelemekkel mûködik, borongós idõ esetén pedig bekapcsol a hidrogénnel mûködõ egység.

    Ideje újragondolni azt, amit eddig a hibridekrõl gondoltunk.

    Eleinte volt a Prius, amely a benzinmotort kombinálta egy elektromos egységgel, évekkel késõbb pedig jött a dízel-villanymotor kombináció, amely még jobb hatékonysággal kecsegtetett.

  • 5,9 litert fogyaszt a benzines Volkswagen Passat BlueMotion!

    Tovább bõvül a Volkswagen BlueMotion modellcsaládjának kínálata, ugyanis a dízelmotoros Passat BlueMotion után megérkezett az 1,4-es TSI motorral szerelt változat is.

    A takarékos benzines átlagosan 5,9 literrel is beéri, míg szén-dioxid kibocsátása is mindössze 136 g/km.

    A Volkswagen eddig kizárólag dízelmotorral szerelte fel takarékos és környezetbarát BlueMotion modelljeit, ám a németek bemutatták a Passat BlueMotion 1,4 literes, benzines változatát is.

  • Kína átadhatta eddigi leggyorsabb vasútvonalát - 350 km/órás végsebesség!!!

    A Nokia Siemens Networs kommunikációs rendszerének kiépítésével Kína átadhatta eddigi leggyorsabb vasútvonalát Bejiing és Tianjin között, melyen akár a 350 km/órás végsebesség is elérhetõvé vált.

    A kínai Beijing-Tianjin vonalon kiépítettt GSM-R kommunikációs rendszer nagy sebességet, biztonságos utazást és sûrûbb vasúti forgalmat biztosít a két város között. A Nokia Siemens Networks vasúti kommunikációs technológiája, a GSM-R egy forgalomirányítási és ellenõrzési információkat továbbító integrált rendszer.

  • 680 lóerõs tuning a Väth-tól

    Van valami ellenállhatatlan az ikonikus Mercedes G-osztályban. Érzik ezt a tuningcégek is és vissza-visszatérnek a dobozformájú terepjáróhoz. A nagy Mercedes tunerek között számon tartott Väth sem hagyta feledésbe merülni a nagyvasat és be is szerzett egy 500 lovas G55 AMG példányt. Tevékenysége nyomán a G-osztályból egy 680 lóerõs és 840 Nm nyomatékú szörny lett, amely 265 km/órával képes tolni a levegõt. A motort alaposan átépítették a mûhelyben; a finomhangolás mellett az erõforrás kapott új leömlõket, új kipufogórendszert, új szívórendszert és hûtõket.

  • Audi A3 2011 - 1.4-es 140 lóerős motorral

    Audi A3 2011 - 1.4-es 140 lóerős motorralAz Audi bemutatta a 2011-es A3-ast, és egyúttal mindent el is árult a gépkocsiról. Legrövidebb a háromajtós és az abból kialakított kabrió, melynek 4,26 méteres hosszához 2,595 méteres tengelytáv tartozik majd. Az ötajtós Sportback és a négyajtós szedán 4,44 méter hosszú, 2,630 méteres tengelytávolsággal - az egyes modellek szélessége nem változik. Az Audi vezető dizájnere, Stefan Sielaff elmondta: az A3 modellpalettája hasonló lesz az A4-A5 pároséhoz - ahol az A5 adja az A4 sportos megfelelőjét.