Terepképességei és rakodókapacitása a régi maradt, de karosszériája sokkal divatosabb lett a koncepciónak.
Egészen eddig férfiasan szögletes, de inkább hagyományos külsõ megjelenésûnek ismertük a Ford platós terepjáróját.

Belevalóvá mégsem ezek teszik, hanem a karosszéria olyan apróságai, mint a motorháztetõ nagyra duzzasztott légbelépõ nyílásai, vagy a kerékjárati ívek fekete mûanyag borítása, amely a fogaskerekekre emlékeztetõ mintázatot kapott. Jól harmonizálnak a krómozott 18 colos könnyûfém kerekek a szintén krómozott, irányjelzõs tükrökkel és az ezüstszínû betétes hátsó lámpákkal, míg a sportos hatást a formatervezett platófedél biztosítja.

Utóbbi érdekessége, hogy a tanulmányautón távirányítással is lehet nyitni, de a Ford azt is kiemelte, hogy formája a sportkocsik erõtõl duzzadó motorházfedelének vonalvezetését idézi. Narancssárga fényezése nemcsak feltûnõ, de egyben a barkácsolás kellékeit, a kéziszerszámokat is idézi. Erre utalnak azok a szövegek is, amelyek a Ranger Max karosszériájára kerültek: egy fogantyúra GRAB, azaz "Ragadj meg!" feliratot mintáztak, míg az ajtókat az AXCESS betûsor díszíti.

Ebben a formájában hozzánk biztosan nem jut el a Ford platós terepjárójának prototípusa, de a helyi, thaiföldi piacon elképzelhetõ, hogy készítenek egy hozzá hasonló limitált szériát. A Ranger Max Concept látványos külsõ megjelenése azonban jól mutatja, hogy munkaautóból miként váltak divatos szabadidõs eszközzé a pick-up modellek.