A szigorodó környezetvédelmi elõírásoknak is megmegfeleljenek a tervek, ezért a súlycsökkentést és a központi befecskendezéses motorok fejlesztését helyezik elõtérbe, persze úgy, hogy az ne menjen a sportautók teljesítményének rovására.
Az autó mozgatásáról várhatóan egy V10-es, közvetlen befecskendezéses motor gondoskodik majd 600 lóerõs teljesítménnyel. A motorhoz várhatóan egy Forma-1 által ihletett duplakuplungos automataváltót társítanak majd, amely a nemrég bemutatott California GT-ben debütált.
A csökkentett tömegnek és a motor módosításával valószínûleg jó néhány litert sikerül majd lefaragni az Enzo körülbelül 21 literes fogyasztásából. Az Enzo utódja formailag egészen más lesz majd, mint elõdje, ugyanis az optimalizált aerodinamikai jellemzõk is jelentõs üzemanyag megtakarítást eredményezhet, ráadásul a megnövelt, körülbelül 2650 milliméteres tengelytáv is komoly karosszériakialakítást eredményez majd.