A tervezõk óvatosan nyúltak a karosszériához, mivel elegáns formájával hódította el a vásárlókat a német konkurenciától a Quattroporte.
A lökhárítókon, a lámpákon és néhány más apróságon változtattak.
Újak még a külsõ tükrök, a hátsó lámpák burkolatai, és az alufelni-garnitúrák, de az összes módosítás együttesen sem elég, hogy jelentõsen megváltoztassa az autó karakterét.
Már az új hûtõmaszk is a GranTurismo kupééra emlékeztet, de nem ez a kupé-testvér egyetlen részlete, amelyet a felújított négyajtós megörökölt. A Quattroporte S jelzésû csúcsmodellbe ugyanaz a 4,7 literes, 430 lóerõs V8-as kerül, amelyet a GranTurismo S-ben mutattak be, bár továbbra is kapható lesz az alapmodell 4,3 literes, 400 lovas motorral.
Mindkét változatot kézzel is kapcsolható, hatsebességes ZF automatával szállítják, a hátsó tengely elé épített robotizált mechanikus váltó eltûnik a kínálatból. A Quattroporte belsején is igazítottak egy keveset: áttervezték a mûszerfalat, hogy több kezelõszerv kerülhessen a sofõr keze ügyébe, és két új kárpitanyagot is bevezetnek.
Az átdolgozott Quattroporte és Quattroporte S típusokat júliusban még csupán néhány kiválasztott vásárlónak mutatja meg a Maserati egy zárt bemutatón.