rss
  • R, mint sportos Vokswagen

  • Share on Tumblr

    Saját házi tuning-divíziót alapít a Volkswagen, hogy versenyképesebb legyen az Opel OPC-vel és a Ford Team RS-sel szemben.

    A Genfi Autószalonon jelentik be hivatalosan az új részleget, ami R Gmbh névre hallgat majd, és a gyártó összes modelljének brutális sportváltozatáért felel a jövõben.

    Eddig típusjelzés volt az R-betû, gondoljunk a Golf R-re vagy a hasonló Scirocco R-re, ám most egy egész divízió lesz belõle (körülbelül úgy, mint a BMW-nél az M-részleg), és a Polótól kezdve a Touaregig minden modellt kezelésbe vesznek.

    Még keveset tudni a tervekrõl, ám pletykák szerint már dolgoznak a Jetta R-en, ami a kompakt szedán következõ generációjának kétajtós változatán alapul.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Itt a láncnélküli bicikli

    Richmond (Virginia állam) - Láncnélküli biciklit dob piacra a karácsonyi szezonban a legnagyobb amerikai kerékpárgyár.

    A Trek a hagyományos fém hajtáslánc helyett úgynevezett szíjmeghajtást (belt drive) alkalmaz új városi modelljein. A technológia nem új, de a 930 dollárba (198 ezer forint) kerülõ District és a 990 dolláros Soho a két elsõ tömeggyártásra szánt kerékpár.

  • 60. születésnapját ünnepli a Honda

    A nem csak autóiról, hanem motorjairól, robotjairól és motorkerékpárjairól is ismert cég 1948. szeptember 24-én jött létre, amikor Soichiro Honda 9200 dollár alaptõkével megalapította a Honda Motor Co. Ltd.-t. Az eleinte csupán motorokat gyártó cég folyamatosan bõvítette profilját, az autógyártásba például 1963-ban kezdett bele.

  • Kötelezõ szervizlátogatás a Mini Cooper S tulajdonosoknak!

    Kötelezõ szervizlátogatásra szólítja fel az amerikai NHTSA a Mini Cooper S tulajdonosokat.

    A visszahívás oka, hogy a közlekedésbiztonsági hivatal álláspontja szerint a 2007-2008-as modellévû Cooper S-ek középen elhelyezett dupla kipufogója a kelleténél jobban kiáll a hátsó lökhárítóból, ami bizonyos esetekben megégetheti a gyalogosok lábát.

  • Az Opel vezeti az autóeladáskat Magyarországon!

    A drámaian visszaesett magyar autópiacon az Opel márciusban is kiemelkedõen szerepelt
    Oldal nyomtatása Szövegméret növelése Szövegméret csökkentése Oldal továbbküldése

    A drámaian visszaesett magyar autópiacon az Opel márciusban is kiemelkedõen szerepelt és így az elsõ negyedév végén vezeti a személyautó eladásokat. A nehéz évkezdet után februárban az Opel piaci részesedése 17,4 százalék volt, a március is - 1.407 eladott személyautóval - 15% fölött zárult és így az év elsõ három hónapjának összesítésében is az Opel vezet 14 százalékos részesedéssel, 3.159 eladott gépkocsival.

  • Levegõ nélküli gumiabroncs a Bridgestonetól - fotóval

    A Bridgestone 2011-es gumiabroncsával búcsút inthetünk a durrdefektnek, az alacsony légnyomásnak és társaiknak, mert különleges kialakításának köszönhetõen nincs levegõ, amely megszökhetne az innovatív abroncsból. A Bridgestone az új fejlesztését a Tokyo Motor Show-n mutatta be.

  • Chiptuning 'fillérekért' a BMW-be

    A chiptuningjairol híres Superchips ezúttal a BMW 135i hathengeresét vette kezelésbe, az eredmény meglepõen jó, és az átalakítás kifejezetten olcsó.

  • A Toyota egy új, kedvezõ árú hibrid fejlesztésén dolgozik

    A Detroiti Autószalonon egyszerre mutatkozott be a Honda Insight és a Toyota Prius, ám a Honda jóval alacsonyabb alapáron kínálja az Insight-ot, mint a konkurens márka saját hibridjét.

    Meg kell azonban jegyezni, hogy a Prius fejlettebb és erõsebb hajtásláncot kapott, ám a vásárlók elsõsorban az autó árát tartják fontosnak, így a Honda könnyen letaszíthatja trónjáról a harmadik generációs Priust.

  • Genepax vízzel mûködõ autója

    A kiskocsi 1 liter vízzel egy órán át képes közlekedni, maximum 80 km/órás sebességgel, a Genepax állítása szerint.

    Egy japán vállalat, a Genepax, kifejlesztette a lehetetlennek tûnõ, vízmeghajtású autót.
    Az apró jármû generátorába vizet kell tölteni - lehet bármilyen, esõ-, tenger, folyó- vagy csapvíz -, mely vízbontással hidrogént állít elõ, a felszabaduló elektronok pedig elektromos áramot termelve meghajtják az autót.

  • A jövõben is folytatódik a China Mobile és a Motorola együttmûködés!

    A Motorola szállítja a China Mobile számára a GSM és EDGE hálózatát és a TD-SCDMA együttmûködést biztosító megoldásokat.

    A China Mobile és a Motorola együttmûködése több mint 20 éves múltra tekint vissza, és a partnerség a jövõben is folytatódni látszik. Az amerikai gyártó bejelentése szerint a két cég nemrég 310 millió dolláros szerzõdést írt alá, melynek értelmében a Motorola szállítja a kínai szolgáltató GSM, GPRS és EDGE infrastruktúráját, valamint a 2G GSM és a 3G TD-SCDMA megoldás összekapcsolódását biztosító hálózati elemeket.

  • A Porsche részvénye 11%-kal emelkedett!

    A Porsche papírok árfolyama közel 11 százalékkal emelkedett, miután tegnap a Volkswagen és a Porsche felügyelõ bizottsága is zöld utat adott a két autógyártó összeolvadásához.

    Korábban fordítva is megtörtént az eset, ugyanis a zuffenhauseniek is felnyomták a Volkswagen-részvények árát, ráadásul egy pár pillanatig a wolfsburgi konszern volt a világ legértékesebb vállalata.

  • Cadillac függõ, idén az 53-at vette

    Nem egyszerre, hanem évente, pontosan minden esztendõben egyet

    Annyira rászokott a Cadillacre, hogy már 53-at vett az autótípusból egy 84 éves férfi az Egyesült Államokban.

    Nem egyszerre, hanem évente, pontosan minden esztendõben egyet. A régit viszont nem tartotta meg, így mindig csak egy volt neki. A bácsi 1955-ben kapott rá a Cadillacekre. Ugyanabba az autókereskedésbe jár már 22 esztendeje, így aztán, amikor eljön az éves csere ideje, nyugodtan mondhatja az eladónak - akár egy kocsmatörzsvendég a csaposnak -: "A szokásosat."

    Amúgy egész évben a cserére spórol.

  • Radikális koncepció a Ferraritól

    Folyamatosan vizsgálja a Ferrari, hogyan tehetné még tökéletesebbé modelljeit. Éjt nappalá téve dolgoznak különbözõ elképzeléseken a mérnökök, ezek mindegyike természetesen nem köszön vissza a szériamodellekrõl. Azért a maranellóiak (és minden más gyár) szorgalmasan védetik le ötleteiket, a szabadalmi hivatalból most egy új ajtónyitási mechanizmus rajzai szivárogtak ki.

  • Októbertõl nem kell izzókészletet tartani az autóban!

    Október 1-tõl nem kell izzókészletet tartaniuk a kocsiban az autósoknak, s nem kell komplett új egészségügyi csomagot vásárolni a szavatosság lejártakor. Az új jogosítványra hajtók viszont újraélesztésbõl is vizsgáznak.

    Több autósokat érintõ változás lép életben októbertõl. Jövõ hónap elsejétõl a közlekedési miniszter rendeletének megfelelõen már nem kell izzókészletet tartaniuk a kocsiban az autósoknak.

  • Lázadás tanulóvezetõk ellen

    Fellázadt a tanulóvezetõk ellen egy kis városrész Londonban, mert rengeteg kárt okoznak nekik a "nebulók".

  • Az idõsebb sofõrök jobban vezetnek?

    Egyre több az idõs sofõr az utakon, de a statisztikák szerint ez nem jelent nagyobb veszélyt közlekedési szempontból. Óvatosabbak, lassabban vezetnek, és egyre kevesebb balesetet okoznak.

    Az idõsebb sofõrök nem okoznak annyi balesetet, mint azt hinnénk - mutatta ki egy a napokban nyilvánosságra hozott amerikai közlekedésbiztonsági jelentés - számol be az Inforádió.