rss
  • R, mint sportos Vokswagen

  • Share on Tumblr

    Saját házi tuning-divíziót alapít a Volkswagen, hogy versenyképesebb legyen az Opel OPC-vel és a Ford Team RS-sel szemben.

    A Genfi Autószalonon jelentik be hivatalosan az új részleget, ami R Gmbh névre hallgat majd, és a gyártó összes modelljének brutális sportváltozatáért felel a jövõben.

    Eddig típusjelzés volt az R-betû, gondoljunk a Golf R-re vagy a hasonló Scirocco R-re, ám most egy egész divízió lesz belõle (körülbelül úgy, mint a BMW-nél az M-részleg), és a Polótól kezdve a Touaregig minden modellt kezelésbe vesznek.

    Még keveset tudni a tervekrõl, ám pletykák szerint már dolgoznak a Jetta R-en, ami a kompakt szedán következõ generációjának kétajtós változatán alapul.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Nem szeretne saját autót a nyugat-európaiak ötöde

    Párizs - Saját kocsi helyett inkább bérelne, vagy másokkal közösen használna autót majdnem minden ötödik nyugat-európai, holott a térség felnõtt lakosságának 85 százaléka rendelkezik saját gépkocsival.

    Az OpinionWay közvélemény-kutató intézet felmérése szerint Portugáliától Belgiumig a lakosság 18 százaléka úgy érzi, nincsen szüksége saját tulajdonú autóra.

  • Nyugdíjas korban a Jaguar XK

    Az angolok nem akármilyen körülmények között fogják megünnepelni büszkeségük hatvanadik évfordulóját. A hétvégén kerül megrendezésre a Goodwood Festival of Speed , ahol a nap egyik fõ attrakcióját épp a patinás brit márka szolgáltatja.

    A cég az elmúlt hatvan év szinte összes híres XK modelljével fel fog vonulni a hagyományos goodwoodi hegyiversenyen.

  • A Lukoil felvásárolta a Jet-et!

    Hamarosan az összes magyarországi Jet benzinkút átnevezésre kerül.

    Az orosz Lukoil ugyanis nemrégiben megvásárolta a korábban Jet márnanéven mûködõ benzinkút-hálózatot.

    A harminc JET-töltõállomás átvétele után a társaság már 74 benzinkutat mûködtet Magyarországon. A szénhidrogén-tartalékokat tekintve a világ második legnagyobb magántulajdonban lévõ vállalata októberben kezdte el a korábbi JET benzinkutak átalakítását.

  • Börtönbe kerül a kínai Forma-1-es pálya korábbi vezetõje

    A Kínai Nagydíjnak otthont adó sanghaji pálya volt vezetõjét, Yu Zhifeit bûnösnek találtak szülõhazájában és négy év börtönre ítélték közpénzek sikkasztása, és egyéb korrupciós ügyek miatt.

  • Kiborította Franciaországot az elektromos Renault

    Nem tetszik a franciáknak, hogy a Renault Zoe néven szeretné piacra dobni új elektromos kisautóját, valóságos ellenállási mozgalom indult az elnevezés megváltoztatására. Nem meglepõ módon olyan családok tiltakoznak, amelyeknek van Zoe nevû tagjuk, de az ellenállók között olyan friss szülõk is vannak, akik éppen így szeretnék elnevezni lányukat.

  • Öreg Suzukiból napelemes motort épített egy amerikai diák

    Egy öreg Suzuki motorkerékpárból 70 kilométer/óra végsebességû napelemes járgányt épített egy amerikai diák.

  • A környezetvédelmi korlátozáson nem változtat az EU

    Hiába az autógyártók tiltakozása, az EU 2012-ben mindenképp bevezeti a 120 g/km-es átlagos szén-dioxid-kibocsátást elõíró rendelkezést. Ezt mondta az Unió környezetvédelmi biztosa, Stavros Dimas.

    Az autógyárak közül fõleg azok tiltakoztak, amelyeket a teljes ellehetetlenülés réme fenyeget az új szabály miatt. Ilyen az Aston Martin és a Porsche, amelyek nem készítenek kis fogyasztású, olcsó autókat, így típusaikból átlagban a 120 g/km-es határértéknél készer-háromszor több szén-dioxid jut a levegõbe.

  • Közösen fejlesztés - elektromos autót készít a Toyota és a Tesla 2010-ben

    A Toyota együttmûködésre lép az amerikai Tesla Motors vállalattal az amerikai piacra szánt elektromos autók fejlesztésére és gyártására. A Daimler már korábban lépett.

  • Szigorítanák az autózást a svájci Zöld Párt

    A svájci Zöld Párt képviselõi egy egészen elképesztõ törvénymódosítási javaslatot nyújtottak be az autók birtoklásával és használatával kapcsolatban: ötleteik alapján gyakorlatilag az összes sportautó és terepjáró egyszerre válna használhatatlanná az országban.

  • A Pirelli bemutatta az új Winter Sottozero-t

    A mintázat interaktív mintaárkai alkalmazkodnak az õszi és téli hónapokra jellemzõ különbözõ útfelületekhez, ezáltal fokozzák ateljesítményt és a biztonságot száraz és nedves úton, jégen vagy havonegyaránt.

    A Pirelli bemutatta az európai piac számára az új Winter Sottozero második sorozatát (Winter Sottozero Serie II.).

    A legigényesebb vásárlók számára kialakított nagyteljesítményûtéli abroncs szinte "olvassa" az õszi és téli hónapokat jellemzõ útfelületeket.

  • A BMW új márkát alapít!

    A BMW már gõzerõvel dolgozik teljesen elektromos modelljein, amelyek a bajor gyártó szerint elsõsorban városi közlekedésre lesznek alkalmasak.

    A Project i néven futó program egy új fázisba lépett, és a németek már arról is döntöttek, hogy egy új márkanév alatt kívánják majd bevezetni a modelleket, így a jelenleg háromtagú BMW Csoport (BMW, Rolls-Royce és MINI) egy negyedik márkával bõvül majd.

  • A Volvo eladása esetén kap csak segélyt a Ford

    A Volvo eladása lehet a feltétele annak, hogy a Ford életmentõ segélyt kapjon az amerikai kormánytól, így az amerikai óriás most kétségbeesetten keresi azt a vevõt, akinek el tudná passzolni presztízsmárkáját, a Volvót számolt be a Daily Mail.

    Az idõ sürget, hiszen a kölcsön nélkül a Ford már nem húzza sokáig, így egy belsõ forrás szerint most már olyan áron is megszabadulnának a kolonccá vált Volvótól, amit korábban elképzelhetetlennek tartottak.

  • Útlezárás zombiveszély miatt!

    Collinsville (Illinois állam) - ÚTLEZÁRÁS ZOMBIVESZÉLY MIATT! - erre figyelmeztet mostanában több autópálya-menti felirat Illinois államban.

    Nem csak a zombik, hanem velociraptorok is szerepelnek az elektromos táblák feliratain. Az autósoknak azonban nem kell nagyon tartaniuk emberevõ holtaktól meg dinóktól, mert csak viccelget valaki, vagy viccelgetnek valakik, általában csúcsforgalom idején.

  • A Toyota egy új, kedvezõ árú hibrid fejlesztésén dolgozik

    A Detroiti Autószalonon egyszerre mutatkozott be a Honda Insight és a Toyota Prius, ám a Honda jóval alacsonyabb alapáron kínálja az Insight-ot, mint a konkurens márka saját hibridjét.

    Meg kell azonban jegyezni, hogy a Prius fejlettebb és erõsebb hajtásláncot kapott, ám a vásárlók elsõsorban az autó árát tartják fontosnak, így a Honda könnyen letaszíthatja trónjáról a harmadik generációs Priust.

  • Éjjellátó infrakamera autóvezetõknek

    Éjjellátó infrakamera segítheti az éjszakai autóvezetést, miután német kutatóknak is sikerül kifejleszteniük egy olcsó, szobahõmérsékleten is mûködõ infraszenzort.