rss
  • R, mint sportos Vokswagen

  • Share on Tumblr

    Saját házi tuning-divíziót alapít a Volkswagen, hogy versenyképesebb legyen az Opel OPC-vel és a Ford Team RS-sel szemben.

    A Genfi Autószalonon jelentik be hivatalosan az új részleget, ami R Gmbh névre hallgat majd, és a gyártó összes modelljének brutális sportváltozatáért felel a jövõben.

    Eddig típusjelzés volt az R-betû, gondoljunk a Golf R-re vagy a hasonló Scirocco R-re, ám most egy egész divízió lesz belõle (körülbelül úgy, mint a BMW-nél az M-részleg), és a Polótól kezdve a Touaregig minden modellt kezelésbe vesznek.

    Még keveset tudni a tervekrõl, ám pletykák szerint már dolgoznak a Jetta R-en, ami a kompakt szedán következõ generációjának kétajtós változatán alapul.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Útlezárás zombiveszély miatt!

    Collinsville (Illinois állam) - ÚTLEZÁRÁS ZOMBIVESZÉLY MIATT! - erre figyelmeztet mostanában több autópálya-menti felirat Illinois államban.

    Nem csak a zombik, hanem velociraptorok is szerepelnek az elektromos táblák feliratain. Az autósoknak azonban nem kell nagyon tartaniuk emberevõ holtaktól meg dinóktól, mert csak viccelget valaki, vagy viccelgetnek valakik, általában csúcsforgalom idején.

  • A Formula-1 legjobb 50 pilótája

    Ez az elsõ olyan könyv Magyarországon, amely arra törekszik, hogy a Formula-1 60 éves történetébe visszanyúlva egy korrekt, elfogulatlan listát felállítva megemlékezzen a száguldó cirkusz legjobb versenyzõirõl.

  • Sötét felhõk a Tata Nano felett

    Egyre sötétebbek a felhõk a Tata Nano felett. A gyár építése már egy ideje áll, mivel harci helyzet alakult ki a földjük kisajátítását el nem fogadó parasztok és az üzemen dolgozók között.

    A Tata vezetõje már fontolgatja, hogy más helyre viszi a termelést, ez viszont megdrágítja, rosszabb esetben pedig akár veszteségessé teheti a gyártást.

  • Tanácsok, hogyan spóroljunk az üzemanyaggal

    2010-ben csúcsokat dönt a benzin- és gázolajak ára, egyre inkább takarékoskodásra ösztökélik mind a magán, mind a céges gépjármû tulajdonosokat. Bár a megtett kilométerek száma sok esetben nem csökkenthetõ, viszont számos alternatív lehetõség kínálkozik a fogyasztás mérséklésére. A LeasePlan Hungária Zrt., hazánk vezetõ gépjármû- és flottakezelõ vállalata által közzétett tapasztalatokból arra következtethetünk, hogy bár sok „trükköt” ismernek a sofõrök, de ezeket nem építik be a napi közlekedési rutinba és ritkán alkalmazzák tudatosan.

  • Három napig autózott egy helyben

    Három álló napig autózott egy helyben egy férfi az Egyesült Államokban, mert elakadt a hóban.

  • A Mercedes és BMW együttmûködés a válság átvészelésére?

    Az autóipari válság nyomán felgyorsulhat a két dél-németországi autógyár, a Mercedest is gyártó Daimler és a BMW régóta tervezett együttmûködése. Az ügyletre vonatkozó szerzõdések már aláírásra készek - tudta meg az MTI.

    A két vállalat nyitott bármilyen megoldásra, amely nem árt a két márkának, illetve amit az ügyfelek nem vesznek észre. A BMW és a Daimler között hónapok óta zajlanak a tárgyalások, de konkrét elképzelések nem születtek a mûszaki vezetõk ellenállása miatt.

  • Felmérték a hanyag közlekedés veszélyeit

    A világszerte szaporodó közlekedési balesetek egy részét aprónak vélt szabálytalanságok okozzák. Amerikai, svéd és német kutatások bizonyítják, hogy rengeteg hanyag, a szabályokat semmibe vevõ gépjármûvezetõ ül a volán mögé.

    A gépkocsivezetés közbeni mobilozást a KRESZ szigorúan tiltja, s még kihangosítóval sem ajánlja, mert elvonja a vezetõ figyelmét a forgalomtól. A rajtakapott autóst bírságolják, pontelvonással büntethetik.

  • Sokaknak nem tetszik a Fiat-Chrysler szövetség

    Egy ideig úgy tûnt, hogy a legkisebb detroiti autógyártó jövõje is biztosítva van a Fiatnak köszönhetõen, ám a csõdeljárás eredményét több hitelezõ is megtámadta.

    Három nyugdíjalap 42 millió dollárt kölcsönzött az autógyártónak, most pedig pénzüket szeretnék visszakapni, így a Legfelsõbb Bírósághoz fordultak.

  • A Cseh Jármûgyártó Szövetség 13 552 dolgozóját tervezi elbocsátani

    A Cseh Jármûgyártó Szövetség szerdán megjelent felmérése szerint a megkérdezett 127 ágazati vállalat 13 552 dolgozóját tervezi elbocsátani a jövõ év elsõ felében.

    Több mint 13 ezer embert bocsáthatnak el a cseh jármûgyártók és autóalkatrész-gyártók a jövõ év közepéig. Ennek oka, hogy csökken az autóeladás Európában és egyre kisebbek az exportmegrendelések.

  • Lancia emblémás Chryslerek

    Hivatalosan is bejelentette a Fiat a döntést: összeolvasztják a Chrysler és Lancia márkákat. Európában a közös modellpalettát Lancia jelvénnyel fogják forgalmazni, míg a túlparton a jelenlegi Lanciák is Chrysler emblémát kapnak.

  • Elkelt a Hatékony Dinamikával felszerelt BMW egymilliomodik darabja

    Újabb mérföldkõhöz érkezett a BMW csoport üzemanyag-és széndioxid-kibocsátási stratégiája: augusztus 6-án Münchenben átadták az egymilliomodik BMW Hatékony Dinamikával (BMW EfficientDynamics) szerelt BMW modellt új tulajdonosának.

    Az egy neves müncheni ügyvéd által vásárolt BMW 520d Touring ötvözi a kiváló vezetési élményt, az innovációt, a biztonságot, a legmagasabb szintû kényelmet és a kategóriájában egyedülálló takarékosságot.

  • Ötüléses lehet a Volkswagen Passat CC

    Nem aratott osztatlan sikert a vásárlók körében a négyüléses Volkswagen Passat CC, ezentúl hagyományos hátsó üléspaddal is elérhetõ lesz.

  • 230 forinthoz közel a benzin!

    Hét közepétõl a benzin 9, míg a gázolaj 12 forinttal lesz olcsóbb - értesült piaci forrásból a holtankoljak.hu portál. A kõolajszármazékok ára múlt héten óriásit esett, hiszen a benzin 19, míg a gázolaj ára 12%-kal mérséklõdött.

  • Start-stop automatika a Kia Ceed-ekben

    A koreaiak úgy döntöttek, hogy az Európában is igen népszerû Kia Ceedet felárért felszerelik a jelenleg még csak igen kevés autóhoz rendelhetõ start-stop automatikával.

    A rendszer lényege, hogy automatikusan kikapcsolja a motort, ha a kocsi 4 km/h-nál kevesebbel gurul, ám ha a sofõr benyomja a kuplungot és a gázt, az erõforrás azonnal újra életre kel.

  • Új márkanév a BMW-tõl

    Nem lesz semmiféle Isetta, ennél németesebben oldották meg az almárka-kérdést a BMW-nél. Környezetbarát modelljeik a számkódjuk elé egy-egy i betût kapnak.