rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • R, mint sportos Vokswagen

  • Share on Tumblr

    Saját házi tuning-divíziót alapít a Volkswagen, hogy versenyképesebb legyen az Opel OPC-vel és a Ford Team RS-sel szemben.

    A Genfi Autószalonon jelentik be hivatalosan az új részleget, ami R Gmbh névre hallgat majd, és a gyártó összes modelljének brutális sportváltozatáért felel a jövõben.

    Eddig típusjelzés volt az R-betû, gondoljunk a Golf R-re vagy a hasonló Scirocco R-re, ám most egy egész divízió lesz belõle (körülbelül úgy, mint a BMW-nél az M-részleg), és a Polótól kezdve a Touaregig minden modellt kezelésbe vesznek.

    Még keveset tudni a tervekrõl, ám pletykák szerint már dolgoznak a Jetta R-en, ami a kompakt szedán következõ generációjának kétajtós változatán alapul.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Volkswagen lenyomta a Ford-ot

    Az amerikai gyártók egyre hátrébb szorulnak a rangsorban: a Toyota nemrég megelõzte a GM-et az élen, és most a Ford is megízleli, milyen, amikor egy korábban sokkal jelentéktelenebb gyártó megelõzi õket a legnagyobbak listáján.

    A VW-csoport idén eddig 7,2%-os növekedést ért el, azaz a mai napig 3,31 millió jármûvet értékesítettek, míg a 11%-os visszaesést regisztráló Ford csak 3,09 milliónál tart.

  • 69 hangszórós hifi az Audi Q7-ben

    2010-ben a német gyártó minden idõk egyik legjobb autóhifijét fejlesztette ki a Q7-esben. A Bang & Olufssen és a Bose közremûködésével kifejlesztett rendszerben öt magas-, 52 közép-, és öt mélysugárzó található, viszont az erõsítõ miatt eltûnt az autó hatalmas csomagtere.

  • 2010-es motorok a Seat-tól

    A spanyol márka bõvíti motorkínálatát, így a Seat Altea, Altea XL és Leon különösen gazdaságos Ecomotive verziója mellett az Exeo is új erõforrást kap.

  • Ötszázezer megrendelés a Tata Nanora!

    Bár az indiai miniautót alig két hete, április 9-tõl lehet elõrendelni, a gyártó közleménye szerint máris félmillióan jelentkeztek be a Nanoért.

    Ez az elõrendelési szakasz április 25-én zárul, a Tatánál pedig 750 000-es számot várnak a határidõ lejárta elõtt. Eddig tehát igazi sikertörténet a kiskocsi, a gyártó jövõje jó idõre be van biztosítva, lévén, már ez a félmillió autó is két és fél évre leköti minden gyártókapacitásukat.

  • Nem kell senkinek a Saab!

    A General Motors a kongresszusi áthidaló hitel hatására kénytelen jelentõsen átalakítani márkapolitikáját és modellkínálatát, így többek között felmerült a Saab eladása is.

    Azonban nincs komoly vételi szándékkal rendelkezõ érdeklõ a láthatáron, de hasonló a helyzet a Hummer esetében is.

  • Villamos hajtású Miniket gyárt a BMW

    Úgy néz ki, egyelõre csak 500 példány készül a Mini tisztán villamos hajtású változatából, és ezek is csak Kaliforniában közlekedhetnek majd.

    A BMW állítólag így igyekszik eleget tenni annak a késõbb hatályba lépõ rendeletnek, amely szerint minden autógyártónak kötelezõ lenne null-emissziós autókat forgalomba állítania, ha továbbra is forgalmazni szeretné termékeit az államban.

  • A Lukoil felvásárolta a Jet-et!

    Hamarosan az összes magyarországi Jet benzinkút átnevezésre kerül.

    Az orosz Lukoil ugyanis nemrégiben megvásárolta a korábban Jet márnanéven mûködõ benzinkút-hálózatot.

    A harminc JET-töltõállomás átvétele után a társaság már 74 benzinkutat mûködtet Magyarországon. A szénhidrogén-tartalékokat tekintve a világ második legnagyobb magántulajdonban lévõ vállalata októberben kezdte el a korábbi JET benzinkutak átalakítását.

  • Egyszerûsödik a gépjármû-finanszírozás

    A Magyar Lízingszövetség által kezdeményezett új szabályozás 2009 januárjában lépne hatályba

    Egyszerûsödik a gépjármû-finanszírozás: a jövõben magánokirat is elegendõ lesz a zálogjog érvényesüléséhez - írja a szerdai Világgazdaság.

    Simkó Ágnes, az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium fõosztályvezetõje közölte, hogy a tervek szerint nem szükséges majd a zálogszerzõdést közokiratba foglalni, így tehát olcsóbb is lesz az ügylet.

  • Az amerikaiaknak sem kell a Prius

    További aggasztó hírek láttak napvilágot a tengerentúlról. Az évek óta hatalmas slágercikként számon tartott Toyota Priusból ugyanis a várnál kevesebb példány fogy.

    A trend azért is érintheti érzékenyen a Toyotát, mivel javarészt hibridjük kedvéért kezdték el építeni a mississippi Blue Springs üzemet, ami most várja a gazdasági helyzet jobbra fordulását.

  • Új vezér a Mazda élén

    Jelentõs változások mentek végbe az utóbbi napokban a Mazda élén, ugyanis Hisakazu Imaki vezérigazgató helyére Takashi Yamanouchi nevezték ki, aki a vezérigazgatói poszt mellett az elnöki tisztséget is betölti. Hisakazu Imaki a továbbiakban az igazgatótanács elnöke lesz, míg a korábbi IT-fõnök Masaharu Yamaki az alelnöki pozíciót tölti be ezentúl.

  • A Prius konnektorról is tölthetõ változata 3,6 litert fogyasztott

    A Prius legújabb generációjának konnektorról is tölthetõ változata az elsõ utcai teszteken 3,6 litert fogyasztott, amivel minden várakozást felülmúlt.

    Bill Reinert, a Toyota észak-amerikai alternatív hajtású jármûvekért felelõs vezetõje azt állította, a sofõrök azt az utasítást kapták, hogy a közúti teszten úgy vezessék a Priusokat, ahogy a saját autójukat.

  • 20 ezer fõt épít le a Nissan!

    A japán autógyártó határozott lépésekre szánta el magát az után, hogy nyilvánosságra hozta a március 31-én véget érõ üzleti év várható eredményét, amely szerint a márka a Renault-val való együttmûködés 1999-es megkezdése óta elõször veszteséges.

    E szerint a 2008-as üzleti esztendõt a Nissan 2,58 milliárd dollár hiánnyal zárja majd, emiatt pedig azonnali hatállyal elbocsát 20 000 dolgozót világszerte, ami összes alkalmazottjának csaknem egytizedét teszi ki.

  • Külső újítások a Mégané-nál

    Külső újítások a Mégané-nálNem újdonság a gyakori modellfrissítés a Renault-tól, így nem is meglepő, hogy a legutóbb másfél éve megújított Mégane - teljes sorozata - új frontot kap a Frankfurti Autószalonra. Így a legutóbbi módosítás után nem is egész másfél évvel frissül ismét a Mégane-kínálat. Mint legutóbb, most is csak hajszálnyit. Friss lesz a háromajtós Coupé, az ötajtós Berline és kombi Grandtour esetében egységes első lökhárító és gépháztető, jelentősen nő az orra tett embléma, a fényszóró fekete hátteret kap, nem csak ezeken, hanem a sportosnak látszó GT és a valóban annak is számító R.S. szériákon is.

  • 8 tipp, hogyan spóroljon az üzemanyaggal

    Nem kell feltétlenül alternatív üzemanyagot választani, aki megfogadja tippjeinket, akár 30 százalékkal is csökkentheti autója fogyasztást.

  • A Qatar Holding LLC 10%-os részesedést szerzett a Porsche AG-ban!

    Az Automotive News legújabb információi szerint a Qatar Holding LLC 10 százalékos részesedést szerzett a Porsche AG-ban, egy nappal azután, hogy a zuffenhauseni autógyártó részvényeinek 42 százaléka a Volkswagenhez került 3,3 milliárd euró ellenében.