rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • Ötüléses lehet a Volkswagen Passat CC

  • Share on Tumblr

    Nem aratott osztatlan sikert a vásárlók körében a négyüléses Volkswagen Passat CC, ezentúl hagyományos hátsó üléspaddal is elérhetõ lesz.

    Amolyan prémiumkategóriás modellnek képzelte el a Volkswagen a Passat CC-t, hátulra ezért kényelmes helyet álmodtak a mérnökök. Két független ülés várta az utasokat, vagyis összességében a kupé négyüléses lett.

    Úgy tûnik, a vásárlók nem szerették túlságosan ezt a konstrukciót, legalábbis erre utal, hogy mostantól hagyományos hátsó paddal is kapható lesz az autó. Úgy fogalmaz a Volkswagen közleménye, hogy a vásárlói igények miatt döntött így, és egyébként is, ezt követõen még jobban használható lesz a mindennapokban a CC.

    Az opciós listán kapott helyett az újfajta hátsó ülés, jelképes, százeurós felárat kérnek érte. Ugyanezt a MINI ingyen adja a Countrymanhez, az összkerekes modell alapesetben négy üléssel készül, de felár nélkül szerelik be a hagyományos hátsó padot.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Tolatási Guinnes-rekord született

    A Nissan LEAF tolatási Guinness-rekordot döntött.

  • 2010-es újjítások motor terén az Audi Q7-ben

    2010-esre frissítette az Audi a Q7 kínálatát, az öt motorból három teljesen új. Külsõleg nem változott a szabadidõ-autó.

  • "24 karátos" autó a teheráni utcán

    Teherán - Aranyozott autó döbbentette meg a zsúfolt teheráni utcák járókelõit. Az egymillió dollárra (219 millió Ft) értékelt iráni gyártmányú aranyozott Samand XL típusú jármûvet egy kaszpi-tengeri kikötõbe akarták szállítani, hogy eljusson orosz tulajdonosához, ám a szállító kamiont baleset érte Teheránban.

  • Karórával ünnepel az Audi a 100. születésnapján!

    Az ingolstadti gyártó már javában készül hamarosan bekövetkezõ századik születésnapjára, a gyártó jogelõdjét ugyanis 1909-ben alapította August Horch.

    A centenáriumra a gyártó összefogott a müncheni székhelyû Chronoswiss-szel, majd közösen elkészítették a Tachoscope karórát.

  • Kútba esik a magyar Mercedes gyár felépítésének terve?

    Elképzelhetı, hogy kútba esik a magyar Mercedes gyár felépítésének terve, ha a Daimler vezetése megveszi a Corsát gyártó eisenachi üzemet.

    A Mercedes eddig azt tervezte, hogy Magyarországon épít fel egy új, olcsón üzemeltethetı gyárat, ahol az A osztály utódja készülne. Ez mintegy 800 millió eurójába kerül a Daimler csoportnak: a semmibıl fel kell építeni az új gyárat, és be kell tanítani a dolgozókat, hogy 2012-ben beindulhasson a gyártás.

  • Téligumi teszt 2010 - 28-ból csak egy volt kiváló

    Hó, latyak, jégborda, vizes útburkolat, aztán újra száraz út: egy jó téli guminak mindez nem probléma. Az ADAC német autóklub és a Stiftung Warentest aktuális tesztjében 28 modell közül csak egyetlen egy kapta meg a legjobb osztályzatot. A két különbözõ megvizsgált méretosztályban három gumi jó eredményt ért el, ezek elegendõ biztonságot nyújthatnak a télre. A kínai termékeknél ugyanakkor nem árt az óvatosság.

  • Káosz az autóipari cégeknél

    A Toyota üzemi eredménye a csökkenõ kereslet miatt mintegy 40 százalékkal 10,3 milliárd jenre (9,4 milliárd euróra) eshet a folyó pénzügyi évében

    A fékek behúzására kényszerülnek a vezetõ autóipari cégek a nemzetközi pénzügyi válság következtében.

    A Toyota üzemi eredménye a csökkenõ kereslet miatt mintegy 40 százalékkal 1,3 billió jenre (9,4 milliárd euróra) eshet a folyó pénzügyi évében, és ezzel jelentõsen elmarad a tervezett 1,6 billió jenes eredménytõl, írta a Nikkei címû gazdasági napilap.

  • Négy napos munkahetet rendeltek el a szentgotthárdi Opel gyárban!

    Ma már nem dolgoznak a General Motors szentgotthárdi üzemében, a cég ugyanis négynapos munkahetet vezetett be.

    Pénteken nem mennek dolgozni a szentgotthárdi General Motors Powertrain-Magyarország Kft. alkalmazottai, miután a cégvezetés és a szakszervezet megállapodott abban, hogy az idén bármikor el lehet rendelni a 4 napos munkahetet.

  • Túl van az egymilliós határon a PSA és a Toyota közösen fejlesztett miniautója

    Túl van az egymilliós határon a PSA és a Toyota közösen fejlesztett miniautója. A Peugeot 107, Citroën C1 és Toyota Aygo név alatt árult városi miniket 2005-ös debütálásuk óta a csehországi Kolinban gyártják, a jelek szerint pedig megfelelõ kereslet mutatkozik irántuk. Azt egyébként nem közölték, hogy melyik márkából mennyit vettek.

  • Kezdõ jogsi a fiataloknak?

    Évente akár kétszáz emberéletet lehetne megmenteni - és további 14 ezer sérülést elkerülni - azzal, ha drasztikusan korlátoznák a kezdõ vezetõk jogosítványának érvényességét, állítják kutatók.

  • Akkumulátorgyárat épít a General Motors

    Annak ellenére, hogy egyre több gyártó és autóipari cég fordul az elektromos és hibrid technológiák felé, meglehetõsen kevés foglalkozik közülük akkumulátorok fejlesztésével és gyártásával.

    A japánok nagy elõnyben vannak ezen a téren, mint ismeretes, még a Volkswagen is a Sanyo-val közösen fejleszti hibrid modelljeit. A GM semmit nem bíz a véletlenre, hiszen a konszern megmentõjeként kezelt Volt akkumulátorait a legutóbbi döntés értelmében saját maga fogja gyártani egy hamarosan létesítendõ új gyárban.

  • Mit tudnak az Audi motorok?

    Az Audinál az ügyfelek igénye a legfontosabb, így a márka folyamatosan azon dolgozik, hogy fejlesztéseivel, megnövelt kínálatával megkönnyítse a vásárlók döntéseit. Az Audi gyorsan reagált az ügyfelek elvárásaira és tovább bõvítette nagy sikerû A4, A5, A6 és Q5 sorozatainak kínálatát.

    Megjelentek a 163 LE teljesítményû 2.0 TDI motorok, mely alternatív megoldásként szolgálnak a 170 lóerõs motorok mellett. Az új motorok kedvezõbb adókategóriába esnek. A 120 kW (163 LE) teljesítményû 2.0 TDI modellek ára megegyezik a 170 lóerõs változattal.

  • Megérkezett a kilencedik fokozat!

    Az automata váltó lassan olyan lesz, mint az eldobható borotva, csak itt nem a pengéket, hanem a fokozatokat szaporítják vég nélkül.

  • Leáll a szentgotthárdi Opel gyár

    Októberben szüneteltetik a motorgyártást a GM szentgotthárdi gyárában- írja a Világgazdaság honlapján. Az autógyártás globális problémái már hazánkban is éreztetik hatásukat, ami már nem csak az újautó-eladásokban mutatkoznak meg, ugyanis jövõ hétfõtõl a General Motors Powertrain magyarországi üzemében is szüneteltetik a motorgyártást, közölte Légrádi Erika, a gyár szóvivõje.

  • Radikális koncepció a Ferraritól

    Folyamatosan vizsgálja a Ferrari, hogyan tehetné még tökéletesebbé modelljeit. Éjt nappalá téve dolgoznak különbözõ elképzeléseken a mérnökök, ezek mindegyike természetesen nem köszön vissza a szériamodellekrõl. Azért a maranellóiak (és minden más gyár) szorgalmasan védetik le ötleteiket, a szabadalmi hivatalból most egy új ajtónyitási mechanizmus rajzai szivárogtak ki.