rss
  • Ötüléses lehet a Volkswagen Passat CC

  • Share on Tumblr

    Nem aratott osztatlan sikert a vásárlók körében a négyüléses Volkswagen Passat CC, ezentúl hagyományos hátsó üléspaddal is elérhetõ lesz.

    Amolyan prémiumkategóriás modellnek képzelte el a Volkswagen a Passat CC-t, hátulra ezért kényelmes helyet álmodtak a mérnökök. Két független ülés várta az utasokat, vagyis összességében a kupé négyüléses lett.

    Úgy tûnik, a vásárlók nem szerették túlságosan ezt a konstrukciót, legalábbis erre utal, hogy mostantól hagyományos hátsó paddal is kapható lesz az autó. Úgy fogalmaz a Volkswagen közleménye, hogy a vásárlói igények miatt döntött így, és egyébként is, ezt követõen még jobban használható lesz a mindennapokban a CC.

    Az opciós listán kapott helyett az újfajta hátsó ülés, jelképes, százeurós felárat kérnek érte. Ugyanezt a MINI ingyen adja a Countrymanhez, az összkerekes modell alapesetben négy üléssel készül, de felár nélkül szerelik be a hagyományos hátsó padot.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Aktív biztosnági rendszerek a 2011-es Ford Focusokban

    A 2011-es Focus a Ford elsõ modellje, amelyben jelen van a Kis sebességû biztonsági rendszer. Az innovatív Kis sebességû biztonsági rendszer városi forgalomban csökkenti a koccanások esélyét – elsõ ízben rendelhetõ meg egy Fordban.

    Aktív biztonsági rendszerek széles kínálata, például különleges fék-, és kipörgésgátló rendszerek. Modern technológiák segítenek a vezetõnek megtartani a biztonságos irányítást és elkerülni az ütközés veszélyét.

  • 2010-es motorok a Seat-tól

    A spanyol márka bõvíti motorkínálatát, így a Seat Altea, Altea XL és Leon különösen gazdaságos Ecomotive verziója mellett az Exeo is új erõforrást kap.

  • Veszélybe került a NASCAR!

    Az újautó-eladások hatalmas visszaesése miatt egyre több gyártó jelenti be, hogy felhagy sportprogramjával.

    A Forma-1-bõl távozott a Honda, a rali világbajnokság gyártói közül a Suzuki és a Subaru lépett ki, az Audi pedig nem indul a Le Mans Series-en.

  • Kaliforniában is tilos kézben tartott mobillal vezetni

    Washington - Júliustól a legnépesebb amerikai szövetségi államban, Kaliforniában tilos kézben tartott mobiltelefonnal autót vezetni. A fiatalok ezentúl egyáltalán nem használhatnak telefont a volánnál.

    Arnold Schwarzenegger kormányzó néhány hete jelentette be a szigorítást, amellyel azt akarja elérni, hogy "a vezetõk a kormányt fogják, ne a mobilt". Reményei szerint az új elõírással meg lehet menteni annak a csaknem 300 embernek az életét, aki a kézben tartott mobiltelefonok miatt hal meg évente az utakon.

  • Gyorshajtáson érték okítás közben az autósoktatót

    Szemléletes leckét adott a gyorshajtás veszélyeirõl egy autósoktató Franciaországban: a rendõrség három tanítványa szeme láttára kobozta el a férfi jogosítványát.

  • Néhány jótanács ha ködös idõben közlekedünk

    Késõ õsszel jelentõsen megváltozik idõjárásunk, ezért nagyon fontos, hogy ilyenkor óvatosabban vezessenek, illetve felkészüljenek a váratlan helyzetekre, a korai sötétedésre és persze a csúszós útszakaszokra.

  • Néhány jótanács ha dugóba kerülünk

    A munkaszüneti napokat, ünnepeket mindenki szereti. Ilyenkor azonban nagyobb dugókra is számítani lehet, hiszen többen indulnak útnak – rokonokhoz, barátokhoz, kikapcsolódni, kirándulni – mint máskor. Akadnak olyan sofõrök, utazók, akik nehezen viselik a dugókat. Tippjeink segítségével könnyebben, biztonságosabban átvészelheti ezeket.

  • AG Excalibur Shark - a gazdagok kocsija

    Akár nagyra növesztett kínai játékautónak is nézhetnénk a vörös kupét, pedig ez valaha a legszebb Mercedes volt.

  • Barack Obama kérésére lemondott a General Motors vezérigazgatója!

    Az Egyesült Államok elnöke, Barack Obama kérésére lemondott a General Motors vezérigazgatója, Rick Wagoner.

    A lemondás azonnal hatályba lép, Wagoner utóda Fritz Henderson lesz. Sokak szerint itt volt az ideje a vezetõváltásnak, hiszen 2004 óta a cég 82 milliárd dollárt veszített értékébõl, miközben a konszern részvényeinek értéke 2000 óta 95 százalékpontot zuhant.

  • Audi motor a Porsche-ban

    A legfrissebb hírek szerint a Porsche is a jól ismert, 3 literes, 240 lóerõs TDI motort kaphatja meg, méghozzá jelentõsebb módosítások nélkül.

    Így készülhet el leggyorsabban az elsõ diesel-Porsche, amelyre a szén-dioxid kibocsájtás csökkentése érdekében szüksége van a sportkocsigyártónak a környezet megóvása érdekében.

  • Vlagyimir Putyin is megerõsítette: A GAZ érdeklõdik az Opel iránt!

    Vlagyimir Putyin orosz kormányfõ megerõsítette azokat a híreszteléseket, amelyek szerint a GAZ autógyártó is érdeklõdik az Opel iránt.

    Az Automotive News információi szerint azonban a GAZ nem egyedül akarja megvásárolni a céget, csupán 30%-os részesedést kívánnak szerezni a német márkában a Magnával és az orosz állami Szperbankkal közösen.

  • Az Alfánál elkezdték az új hathengeres motorcsalád fejlesztését

    Nem egészen három éve, hogy leállították a klasszikus Alfa V6-os gyártását. Azóta az olasz márka a General Motors hathengereseit használja - igaz, alaposan átdolgozott hengerfejekkel, és szívó-, illetve kipufogórendszerrel -, de ennek a motornak nincs hosszabb távú jövõje.

    A GM és a Fiat csoport közti együttmûködés felbomlása óta ugyanis kétséges, hogy tovább tudják-e fejleszteni a félvér hathengerest, viszont az Alfa Romeo erõsebb modelljeibe kisebb hengerszámú motor aligha kerülhet.

  • Tovább javulnak a magyarországi közúti balesetek statisztikái

    Soha nem látott mértékben javulnak a magyarországi közúti balesetek statisztikái, adta hírül az ORFK Országos Balesetmegelõzési Bizottsága.

    2001 óta az idei esztendõ októberében könyvelhettük el a legnagyobb csökkenést, ekkor ugyanis 35 százalékkal kevesebben haltak meg az utakon, mint a tavalyi év azonos idõszakában, míg 2008 elsõ tíz hónapját nézve 21 százalékos a javulás.

  • 2009-ben naponta 1500 új autót helyeznek forgalomba

    Egy friss statisztikai adat szerint Kína fõvárosában 2009-ben naponta 1500 új autót helyeznek forgalomba. Ez a szám még annak ellenére is meghökkentõ, hogy a világváros nem kevesebb, mint 17 millió lakost számlál, ami hazánk teljes lakosságának közel kétszerese.

    A rengeteg autó azért is jelent problémát, mert már az olimpia idején is gond volt a város légszennyezettségével, ráadásul az utak képtelenek felemészteni az óriási forgalmat.

  • VW Tiguan a hobbiterepjáró

    A német szaksajtóban bukkant fel a pletyka, amely szerint a kompakt terepjáróból egy hosszabb változatot tervez bemutatni a Volkswagen.

    Az elvi lehetõség valóban adott, hiszen a Tiguannal azonos padlólemezre épülõ VW Touranba elfér három üléssor, és a VW hobbiterepjáró formaterve is elbírna néhány centiméternyi nyújtást, a kérdés inkább az, megérné-e egy ilyen autó gyártásába belefognia a német gyártónak.