rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Szülinapi Pininfarina-kabrió az Alfának

  • Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió

    Saját nyolcvanadik, illetve az Alfa Romeo századik évfordulója tiszteletére új tanulmányt mutat be a Pininfarina a Genfi Autószalonon.

    A Pininfarina idén tartja nyolcvanadik, az Alfa Romeo századik születésnapját. Hogyan is ünnepelhetné méltóbban ezt, illetve a két cég közötti szoros kapcsolatot az olasz dizájnstúdió, mint egy új tanulmánnyal.

    Spider névre keresztelték a modellt, ebbõl következõen kabrióról van szó, benne két üléssel. Egyelõre csak egy grafikát hozott róla nyilvánosságra a Pininfarina, a rajzon egy hosszú motorháztetõs, rövid hátsó túlnyúlású modell látszik - azaz egy klasszikus roadster.

    Korábbi hírek szerint az Alfa három potenciális 159-utódot mutat be Genfben, a Spider minden bizonnyal ezek egyike. A kupét és a szedánt is olasz dizájnstúdiók, a Bertone és az Italdesign készítik.



    Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Delticom a téli gumiabroncsok használatának fontosságáról

    Hamburg, Németország - Havas, jeges, latyakos utakon csak a lágyabb anyagból készült, mélyen barázdált téli gumiabroncsok nyújtanak igazi védelmet az autósoknak, az úgynevezett négy évszakos gumik csak korlátozottan. A szakértõk ezenkívül nagyon nem tanácsolják, hogy az autós vegyesen alkalmazza a nyári és a téli gumikat, vagyis például elöl télieket, hátul nyáriakat tegyen fel, mert ez kiszámíthatatlanná teheti a jármûvet.

  • Csökkent a Bridgestone bevétele

    A világ vezetõ autóabroncs-gyártója, a Magyarországon is jelen levõ japán Bridgestone 30 százalékos nyereségcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni folyó üzleti éve elsõ félévében, elsõsorban az erõsebb jen és a nyersanyagárak szárnyalása miatt: adózott eredménye 37,2 milliárd jenre (341,3 millió dollár) csökkent, az egy évvel korábbi 52,9 milliárd jenrõl.

    Eladásai 2 százalékkal, 1,641 ezer milliárd jenre (15,06 milliárd dollár) nõttek a tavalyi elsõ negyed 1,616 ezer milliárd jenes bevétele után.

  • 327,2 km/órás sebességgel száguldoztak egy biógázas Audi A4-sel

    A németországi Hohenester tuningcég kezelésbe vett egy elõzõ generációs Audi A4-est, melyet biogázüzemûre alakítottak át és jelentõsen izmosabbá tettek annak érdekében, hogy megfuthassák a biogáz-hajtású autók sebességrekordját.

  • 4 liternél kevesebbet fogyaszt a SEAT - részletes információk

    A Volkswagen-csoport többi márkájához hasonlóan a SEAT is megkapja a vállalat új fejlesztésû motorjait. 2010-ben 1,2-es benzines és dízelmotorokkal bõvül a kínálat. A dízel Ibiza ezzel négy liternél is kevesebbet fogyaszt.

  • Mégsem épít külön márkát a Prius köré a Toyota

    Mégsem épít külön márkát a Prius köré a Toyota, erõsítette meg Miguel Fonseca, a japán márka nagy-britanniai igazgatója.

    Az eredeti tervek szerint a Prius külön márkává lépett volna elõ, ám valószínûleg a gazdasági válság miatt elvetették a terveket, hiszen egy új márka bevezetése rengeteg pénzbe kerül.

  • Szigorítanák az autózást a svájci Zöld Párt

    A svájci Zöld Párt képviselõi egy egészen elképesztõ törvénymódosítási javaslatot nyújtottak be az autók birtoklásával és használatával kapcsolatban: ötleteik alapján gyakorlatilag az összes sportautó és terepjáró egyszerre válna használhatatlanná az országban.

  • Combosabb dízelmotorok a Renault-tól

    Új négyhengeres dCi motort fejlesztett ki a Renault a jól ismert kétliteres M9R kódra hallgató blokk alapján, amellyel a 2,5-ös és 3 literes négyhengereseket váltják ki. 1 és 2,7 liter közötti fogyasztás-csökkentést várnak az új motortól.

  • Átszervezik a Toyota-t!

    A japán gyártó a márciusban véget ért tavalyi pénzügyi évben 500 milliárd jenes veszteséget volt kénytelen elkönyvelni, a Nikkei gazdasági napilap szerint azonban idén még nagyobb hiánnyal számol a márka vezetõsége.

    Az újság szerint a Toyota eladásai 2009-ben sem nõnek majd, a tartósan erõs japán jen pedig szintén óriási veszteségeket okoz. A cégvezetõk ezért a közeljövõben átszervezik a Japánban található gyáregységeket, ennek során pedig jelentõs leépítések várhatók.

  • Étolajmeghajtás Londonból Athénba

    London - Londonból egészen Athénig használt étolajjal hajtatta meg magát egy brit csapat, pontosabban autóikat. Céljuk: felhívni a figyelmet az olcsó és környezetbarát bioüzemanyagra.

    Nyolc kocsival mentek és útközben betértek ugyan benzinkutakhoz, ám csak azért, hogy azok éttermeibõl is elkérjék a már elhasznált és kiöntésre váró étolajat.

  • Nem kell senkinek a Saab!

    A General Motors a kongresszusi áthidaló hitel hatására kénytelen jelentõsen átalakítani márkapolitikáját és modellkínálatát, így többek között felmerült a Saab eladása is.

    Azonban nincs komoly vételi szándékkal rendelkezõ érdeklõ a láthatáron, de hasonló a helyzet a Hummer esetében is.

  • Börtönbe kerül a kínai Forma-1-es pálya korábbi vezetõje

    A Kínai Nagydíjnak otthont adó sanghaji pálya volt vezetõjét, Yu Zhifeit bûnösnek találtak szülõhazájában és négy év börtönre ítélték közpénzek sikkasztása, és egyéb korrupciós ügyek miatt.

  • Új 2010-es V6-os és V8-as technika a Mercedesnél - Nézzük mit is tudnak!

    Újonnan fejlesztett V6-os és V8-as motorjaival bizonyítja a Mercedes-Benz, hogy van még fejlesztési potenciál a belsõégésû hajtómûben – ez is lehet egy sajátos „zöld vonal”, nem csak az alternatív hajtás.

  • Új vezér a Porsche élén!

    Az egykori termelési igazgató, Michael Macht lesz a Porsche új vezére, ugyanis a múlthéten azonnali hatállyal meneszteték a több mint 13 évig vezetõ beosztásban dolgozó Wendelin Wiedeking-et.

  • Zabálja a gázolajat az egyterû Renault

    A Renault Mégane Grandtour az új Mégane család ötödik modellje, ám sokak szerint a legszemrevalóbb. Családi használatra tökéletes, kényelmes, a motorja bivalyerõs, igaz, városban sokat fogyaszt.

  • 2011-es motor az E-Merciben

    A taxis-Merci nem túl régi, de a nagy motorcsere-hullám már most elérte. Két új motor bukkan fel a benzines választékban, mindkettõ kisebb fogyasztású és erõsebb, mint az elõdje volt.