Új fejlesztésû a V6-os dízel is, az átépítésnek köszönhetõen húsz kilóval könnyebb elõdjénél, a 240 lóerõs teljesítmény és 550 newtonméteres csúcsnyomaték nem változott. Hála az optimalizálásnak 7,4 litert fogyaszt száz kilométerenként, ez pedig 1,7 literes csökkenést jelent a kifutó modellhez képest. Készül az Euro 6-os normának is megfelelõ Clean-Diesel variáns is, a környezetbarátságnak azonban megvan az ára: az átlagfogyasztás 8,4 literre ugrik.
Új befecskendezõt kapott a 4,2 literes, V8-as dízel, maradt a 340 lóerõs teljesítmény, az átlagfogyasztás 0,7 literrel csökkent, a nyomaték 40 newtonméterrel, 800-ra emelkedett. Minden hat- és nyolchengeres motorhoz nyolcfokozatú tiptronic kapcsolódik, alapfelszereltség a start-stop rendszer is. Nincs változás a V12-es csúcsváltozattal kapcsolatban, továbbra is 500 lóerõt és 1000 newtonméteres nyomatékot tud.