A benzines változat egy igencsak fejlett motor, hiszen a turbófeltöltõvel lélegeztetett egység közvetlen befecskendezést és változó szelepvezérlést kapott. A 200 lóerõs maximális teljesítmény mellé 320 Newtonméteres csúcsnyomaték társul, amely már dízeleket megszégyenítõ módon, 1400-as fordulatszámtól elérhetõ. A Brera 7,7 míg a Spider 7,8 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, végsebességük egységesen 250 km/h. A kupé 189 g/km-es CO2 kibocsátással, míg a kabrió 192 g/km-es értékkel rendelkezik. Mindkét modellel elég 30 000 km után a szervizbe látogatni, hiszen a kötelezõ szervizek intervallumát eddig tolták ki az olasz mérnökök.
Másik újdonság mindkét modell motorválasztékában a 2.0 JTDM dízel erõforrás, amely 170 lóerõt teljesít az autók orrában. A négyhengeres dízel már 1750-es fordulatszámtól maximális 360 Newtonméterrel dolgozik és széles fordulatszám-tartományban rendelkezésre áll ez az érték. A Brera ezzel a motorral 8,8 míg a Spider 9,0 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, végsebességük egységesen 215 km/h. Ennek az egységnek is 30 000 km-es a szervizintervalluma, így különösebb költségkülönbség nincs ezen a téren a két motor között. Aki takarékosan, de mégis tempósan szeretne közlekedni, annak jobb választás lehet a dízel egység, míg aki a pompás hang és a benzines karakter mellett teszi le a voksát, az viszonylag magasabb fogyasztásra számítson.