A közvetlen befecskendezéses erõforrás körülbelül 208 lóerõt és közel 300 Nm nyomatékot bocsát a legizmosabb Veloster vezetõjének rendelkezésére, miközben étvágya is a hétliteres határon belül marad.
Turbómotor az európai Hyundai Veloster-be
Bár a Detroiti Autószalonon csak az amerikai kiadásról rántotta le a leplet a Hyundai, nem is volt kérdés, hogy Európába változatlan formában érkezik a Veloster. A háromajtós kupéforma valóban nem módosul, viszont az öreg kontinens turbós csúcsmodellt is kap majd.
Az új motor megjelenésével ki is merülnek nagyjából a változások a tengerentúli verzióhoz képest, így a Veloster nálunk is 1+2 ajtós kialakítással és 1,6 literes erõforrásokkal próbálhat meg elhódítani vásárlókat a VW Scriocco, a Honda CR-Z és a Renault Mégane kupé elöl. Ennek megfelelõen a csúcsverzió hengerûrtartalma is ekkora marad, ám a hatfokozatú kézi és dupla kuplungos automatával kapható szívó verziók helyett turbómotorral érkezik a legerõsebb kiadás.
A közvetlen befecskendezéses erõforrás körülbelül 208 lóerõt és közel 300 Nm nyomatékot bocsát a legizmosabb Veloster vezetõjének rendelkezésére, miközben étvágya is a hétliteres határon belül marad.
A közvetlen befecskendezéses erõforrás körülbelül 208 lóerõt és közel 300 Nm nyomatékot bocsát a legizmosabb Veloster vezetõjének rendelkezésére, miközben étvágya is a hétliteres határon belül marad.