A General Motors elsõként a viszonylag széles szabadidõ-autóiban, már szériagyártásban ígéri a kettõs oldallégzsákot, melyek oldalütközés esetén egyrészt óvják a gerinc és nyakcsigolyákat az oldalra csapódó testre ható erõktõl, másrészt az utasokat egymástól is védik, hogy fejük ne koccanjon össze. /autonaivgátor.hu/
Két ülés közötti légzsák - nem koccan össze az utasok feje
A General Motors 2013-tól már sorozatgyártásba ígért új légzsákja oldalütközés esetén nem hagyja az elöl ülõk fejét összekoccanni.
Nyilván nem egy fordítva beszerelt, oldallégzsákkal felvértezett elsõ ülés adta az ötletet a General Motorsnak, ám új légzsákjuk, a központi vagy inkább középsõ légzsák leginkább úgy néz ki, mintha az anyósülést véletlenül a sofõr oldalára helyezték volna, s ezáltal annak oldallégzsákja nem az ajtó fele, hanem az utastér közepére nyílna.
A General Motors elsõként a viszonylag széles szabadidõ-autóiban, már szériagyártásban ígéri a kettõs oldallégzsákot, melyek oldalütközés esetén egyrészt óvják a gerinc és nyakcsigolyákat az oldalra csapódó testre ható erõktõl, másrészt az utasokat egymástól is védik, hogy fejük ne koccanjon össze. /autonaivgátor.hu/
A General Motors elsõként a viszonylag széles szabadidõ-autóiban, már szériagyártásban ígéri a kettõs oldallégzsákot, melyek oldalütközés esetén egyrészt óvják a gerinc és nyakcsigolyákat az oldalra csapódó testre ható erõktõl, másrészt az utasokat egymástól is védik, hogy fejük ne koccanjon össze. /autonaivgátor.hu/