rss
  • Ravatalozó autóknak

  • Share on Tumblr

    Autós ravatalozó, mármint drive-in rendszerû is mûködik Los Angelesben a gyorséttermek mintájára.

    A gyászolók behajtanak kocsijukkal az arany kandeláberekkel, plüss szõnyegekkel díszített helyiségbe, megállnak a felravatalozott elhunyt koporsójánál, kicsit ücsörögnek autójukban, majd pedig elhajtanak.

    "Nem kell bajlódni a parkolással, kint alá lehet írni a vendégkönyvet, így az elhunyt családja tudni fogja, hogy az illetõ lerótta kegyeletét. Nagyon kényelmes az egész, fõként a már nehézkesen járó idõseknek kedvezõ" - idézte a brit Metro újság az autós ravatalozó tulajdonosát.

    A lap megjegyezte, hogy lakókocsival kockázatos a behajtás, mert csak 3 méteres a belmagasság.

    Forrás: MTI


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Tuning Skoda a megszállottaknak

    A 2010-es Wörtherseetreffenen – Európa egyik legnagyobb tuningautós találkozóján – ismét érdekes gyári tanulmányokat láthat a közönség. Már nem csak az Audi és a Volkswagen igyekszik itt is feltûnést kelteni, de más márkák, köztük a Skoda is.

  • A Fiat a Suzukit akarja?

    A Fiat immár egyértelmûen a világ egyik legnagyobb konszernjét építgeti. Az Opel/Vauxhall és a Saab megvételérõl szóló tárgyalások már hivatalosak, ennek ellenére Sergio Marchionne, a torinói gyártó elnöke nem éri be ennyivel.

    Az autóiparral foglalkozó Automotive News Europe értesülései szerint Marchionne szemet vetett a Suzukira is. Az internetes lap szerint az érdeklõdésnek prózai oka van: az esztergomi gyár. Köztudott, hogy a Duna-parti kisvárosban készül a Fiat Sedici, valamint az Opel Agila is.

  • MÁV Általános Biztosító Egyesület engedélyét visszavonhatják

    A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete a MÁV Általános Biztosító Egyesület tevékenységi engedélyének visszavonását kezdeményezte a Pénzügyminisztériumnál, amely hamarosan ki is vizsgálja az ügyet. A PSZÁF azért döntött az engedély megvonásának kezdeményezése mellett, mert a biztosító legutóbbi, július 24-i közgyûlésén a tagok többsége elutasította azt, hogy pótbefizetéssel rendezzék az egyesület helyzetét.

  • A Porsche újabb 4,89%-ot vásárolt a Volkswagen részvényeibõl

    Ismét egy kicsivel mélyebbre csúszott Góliát Dávid mély zsebébe: a Porsche újabb 4,89%-ot vásárolt a Volkswagen részvényeibõl, így most már 35,14%-ot tudhat a magáénak.

    A Stuttgarti sportkocsigyártó vezetése eleinte tagadta, hogy hatalomátvételre készülne, most azonban már nem csinálnak titkot belõle, hogy még az idén 50% fölé szeretnék növeli a tulajdonrészüket a Volkswagen csoportban. Wendelin Wiedeking, a Porsche vezérigazgatója azt mondja, lényegében már most az övék a valós hatalom a cégen belül, bár egyelõre kérdéses, hogy mit kezdenek vele.

  • Házi sportváltozat készült a Ford Transitból

    Focus RS-motorral paprikáztak fel egy Ford Transit Connectet Nagy-Britanniában.

    Nem dõl össze a világ, ha úgy hozza az élet, hogy furgonra kell cserélni a családi sportkocsit. Ezt bizonyították be lelkes britek, akik egy 2003-as Ford Focus RS motorját építették egy Transit Connect áruszállítóba.

  • Visszaesett az óriásterepjárók és limuzinok vásárlása az USA-ban

    Komoly hatása van a benzinárak emelkedésének az Egyesült Államokban is. Visszaestek az óriási terepjárók és benzinzabáló limuzinok eladásai, helyettük inkább kisautókat és hibrideket keresnek az amerikai polgárok.

    Ezen kívül közel 30 milliárd mérfölddel kevesebbet autóztak 2007 novembere és 2008 áprilisa között, mint 2006-2007 hasonló idõszakában.

  • Nyugdíjba megy a Lotus vezérigazgatója Mike Kimberley

    Közel negyvenévnyi munka után feláll vezetõ székébõl a Lotus vezérigazgatója Mike Kimberley, aki 2006 óta a gyár elsõ embere.

    Azért döntött így a norfolki manufaktúra vezetõje, mert az orvosa azt tanácsolta, ha fel akar gyógyulni súlyos hátproblémájából, akkor hagyjon fel a munkájával.

  • Bezárt a kaliforniai Lamborghini kereskedés

    Míg az ázsiai országokban új értékesítési pontok nyílnak, addig a tengerentúlon bezárta kapuit a Lamborghini eddigi legnagyobb márkakereskedése.

    A kaliforniai Santa Ana-ban található kereskedés igen szép sikereket ért el, hiszen itt sikerült értékesíteni éves szinten az olasz sportautók 10 százalékát, köszönhetõen annak is, hogy a legismertebb személyiségek is a kereskedés ügyfelei voltak.

  • Kína megelõzve az Egyesült Államokat a világ legnagyobb autópiacává vált

    Már várható volt, és be is következett: Kína megelõzve az Egyesült Államokat a világ legnagyobb autópiacává vált.

    Az idei elsõ félév adatait elemezve kitûnt, hogy kizárólag májusban kelt el több autó az észak-amerikai piacon, mint Kínában.

  • A VW letaszította a trónról a Toyotát

    2009 elsõ kilenc hónapja alapján a német konszern letaszította az addig uralkodó Toyotát a trónról.

  • KRESZ módosítások: nem kell araszolni a vasúti átjárók elõtt

    Forgalmi vizsgán sikertelenséget jelentõ hibának számított, ha a tanuló sofõr 35 km/órás sebességgel „száguldva" közelítette meg a vasúti átjárót. A KRESZ módosítások után ezért már nem fog megbukni.

  • Arany és ezüst autók

    Moszkva - A Moszkvában nyáron megjelent arany Porsche után most egy ezüst mintázatú Infiniti Crossover luxusautó cirkál Kazanyban.

    A lenyitható tetejû Porschét teljes egészében 24 karátos arannyal vonták be, s ez a kocsi árán felül további 10 millió rubeljébe (mintegy 70 millió forintjába) került a tulajdonosnak.

  • Robotok a katonák védelmében

    A jármû ránézésre olyan, mint egy szokványos utcai terepjáró, de alaposabb szemrevételezés után kiderül, hogy különbözõ célokra kifejlesztett érzékelõkkel, gumioptikás kamerarendszerekkel és nagy teljesítményû számítógépekkel van felszerelve, hogy egy napon eleget tehessen feladatának: katonákat védjen meg orvtámadásoktól, felrobbantásukra szánt szerkezetektõl.

  • Kigyulladhat a GM!

    Az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal (NHTSA) legújabb közlése szerint a General Motors közel 1,5 millió autót kénytelen visszahívni, miután a kipufogóra csöpögõ olaj lángra gyúlhat, amely miatt esetleg az egész autó kiéghet.

  • Chevrolet Volt mindössze egy liternyi üzemanyagot fogyaszt a városban!

    A GM kijelentése, miszerint az új fejlesztésû szupertakarékos autójuk a Volt mindössze egy liternyi üzemanyagot fogyaszt a városban, szinte lehetetlennek hangzik.

    Az autónak országúti használatban is csupán 2-3 literre lenne szükség 100 kilométer megtételéhez. Annyi bizonyos, hogyha sikerül ezeket az értékeket teljesítenie az amerikai hibridnek, akkor kihúzhatná a csávából az egyre mélyebbre süllyedõ márkát.