rss
  • Ravatalozó autóknak

  • Share on Tumblr

    Autós ravatalozó, mármint drive-in rendszerû is mûködik Los Angelesben a gyorséttermek mintájára.

    A gyászolók behajtanak kocsijukkal az arany kandeláberekkel, plüss szõnyegekkel díszített helyiségbe, megállnak a felravatalozott elhunyt koporsójánál, kicsit ücsörögnek autójukban, majd pedig elhajtanak.

    "Nem kell bajlódni a parkolással, kint alá lehet írni a vendégkönyvet, így az elhunyt családja tudni fogja, hogy az illetõ lerótta kegyeletét. Nagyon kényelmes az egész, fõként a már nehézkesen járó idõseknek kedvezõ" - idézte a brit Metro újság az autós ravatalozó tulajdonosát.

    A lap megjegyezte, hogy lakókocsival kockázatos a behajtás, mert csak 3 méteres a belmagasság.

    Forrás: MTI


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Aston Martin mérnökei környezetbarát buszt tervezetek!

    Az Aston Martin-Foster busz tanulmány üvegtetején napelemeket helyeztek el, padlója fából van, a hajtáslánc zéró emissziós, a mozgáskorlátozottak számára pedig akadálymentes a beszállás.

    A két nyertes koncepció közül egyébként ez az elõremutatóbb, a Capoco busz viszont közelebb áll a megvalósíthatósághoz.

  • Garantáltan balesetmentes közlekedés a Toyota-val?

    Az új technológia átveszi az irányítást, ha problémát érzékel.

  • 3,99 litert fogyaszt az új Volkswagen Jetta

    Alacsony fogyasztásuk hatékony reklámozásával kíván piacot szerezni a Volkswagen a TDI motoroknak az Egyesült Államokban. Legutóbb egy házaspár hajtott keresztül 48 államon egy Jetta TDI-vel; John és Helen Taylor autója a bõ 15 ezer kilométeres út során 3,99 liter gázolajat fogyasztott száz kilométerenként.

  • Ronccsá tört a tucatnyi felspécizett autócsoda

    Augusztus 5.-én rendezték meg Hatvanban a jubileumi, X. Európa - bajnoki Roncsderbyt.
    Legalább hetven jól felkészített, kiválóan felspécizett autócsoda vágott neki a különbözõ kategóriákban a versengésnek.Az autók ütötték - vágták egymást, a nézõk legnagyobb örömére. A lényeg, hogy minden futamban az a gyõztes, aki állva marad a kockás zászló belengetéséig.

  • Szigorodik az amerikai ütközésbiztonság!

    Az autók biztonságát vizsgáló amerikai szervezet a National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) néhány héttel ezelõtt árfogó tesztet készített a jelenleg forgalomban lévõ SUV-król.

    A városi terepjárókat ezúttal nem ütköztették, hanem felborították, és mérték a tetõ deformációjának mértékét. Az eredmény sokkoló volt, a vizsgált 12 típus közül mindössze négyet találtak megfelelõnek a szakemberek (Volkswagen Tiguan, Subaru Forester, Honda Element, Jeep Patriot).

  • Osztrákok gyártják a Peugeot 308 RC-Z-t

    Az osztrák Magna-Steyr üzem gyártja a franciák "Audi TT-szerû" sportkocsiját.

    A franciáknak nem éri meg egy teljesen új gyártósort kiépíteni, mivel az autóból túl kevés készül.

    A tavaly bemutatott kétüléses kupé-tanulmányról, amely a 308-as padlólemezére és alkatrészeire épül, már korábban elárulták, hogy néhány éven belül gyártásba kerül

  • Felfelé araszol az üzemanyag ára!

    Négy forinttal drágul szerdán nulla órától a benzin a hazai kutakon, a gázolajért továbbra is ugyanannyit kell majd fizetni.

    Ennek hatására a benzin egy-egy literjének ára átlagosan körülbelül 254-255 forint környékén mozog majd, a gázolaj literje pedig körülbelül 256-257 forintba kerül.

  • Dakar Rally 2008: idén is versenyben a Szalay-Bunkoczi páros

    2008. január 5-én Lisszabonból útjára indul a 30. Dakar Rally, minden idõk legnehezebb tereprali versenye. Szemben a 2007-es Dakar 510 versenyzõjével, idén hatvannal többen neveztek a Dakarra. Az 570 induló közül 245 motoros, 205 autós, 100 kamionos és 20 quados egység jelezte részvételét. A 9273 km hosszú táv összesen 5736 km speciális szakaszt tartogat a versenyzõknek, ami 1500 km-rel hosszabb a 2007-es, és 1000 km-rel a 2006-os Dakarnál. Ez az eddigieknél is nagyobb kalandot ígér, legalábbis a szervezõk mindent megtesznek ennek érdekében.

  • Bugatti Veyron cigarettásdobozokból

    Az egyik kínai egyetem diákjai kellemes elfoglaltságot találtak maguknak. Nagyon sok szabadideje akadhatott az egyik kínai egyetem diákjainak, akik kitalálták, hogy egy szuperautó másolatát készítik el üres cigarettásdobozokból.

  • Saját presztízsét rombolná az Infiniti

    Elsõkerék-meghajtású modellel rukkolhat elõ a jövõben a Nissan amerikai luxusmárkája.

  • Nem igazán sikeres az Alfa Romeo középkategóriás szedánja az Alfa 159-es

    Hiába elismerten mutatós, mégsem igazán sikeres az Alfa Romeo középkategóriás szedánja, ezért valószínûleg sokkal rövidebb életû lesz, mint az elõdje.

    Az Alfa Romeo ritkán sieti el egy-egy típus leváltását: a 156-os bõ nyolc évig maradt a kínálat része, és korábban úgy tûnt, hasonló élettartamot szánnak a 159-esnek is, a legújabb hírek szerint azonban már meg is kezdték az utódmodell fejlesztését, és két éven belül be is mutatják azt.

  • 2011-es motor az E-Merciben

    A taxis-Merci nem túl régi, de a nagy motorcsere-hullám már most elérte. Két új motor bukkan fel a benzines választékban, mindkettõ kisebb fogyasztású és erõsebb, mint az elõdje volt.

  • Szerény bemutató a Honda Insight hibrid modellnek

    Habár a Honda a 2009-es év egyik legfontosabb újdonságának szánja a modellt, ehhez képest igazán szerény bemutatót szán a modellnek.

    A kocsiról azon a januári Detroiti Autószalonon hull majd le a lepel, amirõl sok gyártó az ágazati válságra hivatkozva távol marad. Chris Martin, az amerikai Honda szóvivõje szintén a válságra hivatkozik a csendes, egyszerû bemutatóval kapcsolatban: Normális esetben komoly, speciális effektekkel tûzdelt tévés esemény keretében lepleznénk le az új modellt. Ez egy nagyon drága dolog.

  • Az autóban való telefonálás egyenértékû lehet az ittas vezetéssel

    Még a kihangosítva használt mobiltelefon is oly mértékben rontja az autó vezetõjének reakcióidejét, mintha évekkel idõsebb lenne vagy nyolc ezrelékes véralkoholszinttel ült volna volán mögé - állapították meg a Utahi Egyetem kísérleti pszichológusai.

    Frank Drews és munkatársai bonyolult vezetési szimulátort használtak kísérletükhöz. Megállapították, hogy amikor a sofõrök - akár kihangosítva - mobiltelefonon beszéltek, gyakrabban hagyták el sávjukat vagy tévesztették el a lejárót, mint azok a vezetõk, akik útitárssal beszélgettek.

  • Hihetetlen tempóban nõ a kínai autópiac

    Elképesztõ ugrást produkált a kínai autópiac 2007 elsõ kilenc hónapjában, a belföldön gyártott autók értékesítése 45,3 százalékkal nõtt.