rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • A Suzuki Kizashi a tengerentúlon és Európában is kudarcot vallott

  • Share on Tumblr

    A Suzuki Kizashi a tengerentúlon és Európában is kudarcot vallottNoha a Suzuki Kizashi Európában és a tengerentúlon egyaránt kudarcot vallott, a japánok még látnak fantáziát egy középkategóriás limuzinban. A nagy visszatérés előfutára a Shanghaiban bemutatott Authentics tanulmány, melynek határozott fellépése láttán aligha gondolnánk, hogy a márkakereskedőknek problémáik lesznek az értékesítéssel. Igaz, a cég felsőbb kategóriákban elkönyvelt botlásai nem is a rossz formatervezésnek, s talán még csak nem is a presztízs megítélésének voltak köszönhetőek, mint inkább az ügyetlen termékpolitika számlájára írhatóak.

    Talán erre bizonyíték, hogy a sokak számára vonzó Kizashi hazánkban is csak 2,4 literes benzinmotorral és fokozatmentes automataváltóval kapható, mely párosítás bizony rányomja a bélyegét a fogyasztásra, így rohanva szembe azokkal a vásárlói igényekkel, melyek a fenntartási és üzemeltetési költségek minimalizálását tartják szem előtt.

    Sajnos a koncepció hajtásláncáról ezúttal sem esik szó, de annyi bizonyos, hogy a gyártószalagig még józanodó típus már jövőre szériaéretté válik. A termelés Kínában folyik majd, ami egyúttal a Kizashi utódjává is kinevezhető Authentics legfőbb piaca is egyben.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A gépjármûvek forgalomba helyezésén szigorítanának

    A gépjármûvek forgalomba helyezésének és forgalomból való kivonásának szigorítására van szükség - közölte az Új rend és szabadság program kormánybiztosa.

    A közlekedés biztonságának javítása érdekében egy hatósági ellenõrzés-sorozat indul a közeljövõben, amely az autóbontókat és az autóalkatrész kereskedõket is érinteni fogja - jelentette ki Kondorosi Ferenc a Nemzeti Közlekedési Hatóság, a Lízingszövetség, a Gépjármû Márkakereskedõk Országos Szövetsége, és a Gépjármû Importõrök Szövetségének vezetõivel folytatott tárgyaláson.

  • A Smart bõvíti modellpalettáját!

    Bár a Mercedes tulajdonában álló márka korábban már próbálkozott négyszemélyes modell bemutatásával, amely végül csúfos bukásnak bizonyult, a konszern elnöke most megerõsítette, a közeljövõben ismét bõvítik a márka modellpalettáját.

    A tulajdonos Daimler újra nekiveselkedik, hogy nyereséges leányvállalatot faragjon a Smartból.

    A miniautók gyártására alapított márkát már többször fenyegette a megszûnés réme, nem mellékesen a ForFour bukásának köszönhetõen. A felszámolást akkor csak úgy tudták elkerülni, hogy az önálló Smart GmbH-t megszüntették, az irányítást pedig a konszern keretein belülre szervezték át.

  • Audi Quattro Concept 2010 - csak pár száz példány készült belõle

    Teli torokkal ujjongott mindenki a Párizsi Autószalonon bemutatott Quattro tanulmányautó láttán, ezért elkezdett gondolkodni az Audi gépezete, hogyan is tudnának pénzt gyártani belõle. Kisszériás gyûjtõautó lehet a végeredmény, ha valóban kapható lesz egyszer.

    Mindössze párszáz példányt készítenének az alumínium és szénszálas karosszériaelemekkel gyártott Quattróból, de az ára nem haladná meg a százezer eurót - nyilatkozta Stefan Reil, a Quattro GmbH fejlesztési vezetõje. Így nem jelentene házon belüli konkurenciát a TT-nek, viszont feltehetõen perceken belül elkapkodnák a gyûjtõk a limitált szériás ritkaságot.

  • Befejezõdött a General Motors csõdeljárása!

    A General Motors megsegítésére, június 1-jén indult csõdvédelem 39 nap után végre befejezõdött.

    A GM és az amerikai kormány aláírtak egy szerzõdést, miszerint az autógyár eladja legjelentõsebb üzletrészeit a kormány tulajdonában álló társaságnak.

  • Szupertakarékos kabrió Genfben?

    Úgy néz ki, a német Loremo újabb tanulmánnyal próbálja felkelteni az érdeklõdést fejlesztés alatt álló ultrakönnyû autói iránt. Március elején, a Genfi Autószalonon tervezik bemutatni a vázlaton látható nyitott változatot, amely a merevtetõs LS-hez hasonlóan csupán 2-3 liter üzemanyagot fogyasztana 100 km-en, vagy még annyit sem, ha a Loremo által beígért elektromos hajtásláncot kapná. A vázlat alapján úgy néz ki, hogy a kabrióba...

  • A Honda amerikai luxusmárkája bemutatta az új ACURA TL-t

    A Honda amerikai luxusmárkája bemutatta az új TL-t, egyetlen olyan személyautójának utódját, amelynek nincsen európai megfelelõje.

    A korábbi TL nem volt különösebben érdekes autó: úgy nézett ki, mint egy kissé felfújt európai Honda Accord. Az 5-ös BMW ellenfelének szánt típus utódja azonban levetkõzi elegáns, de kissé fantáziátlan arculatát, és olyan ruhát ölt, amelyrõl messzirõl felismerhetõ lesz.

  • 16 ezer kilométer egy tankkal

    Az Ecomotive Prototype nevû autóba ugyan egy picit drága tankolni, és az 545 literes üzemanyagtartály a hátsó üléssor helyét is elfoglalja, de egy átlag autósnak csak egyszer kell tele kérnie a tartályt évente, persze ha igazán takarékos stílusban vezet.

  • VW-Suzuki házasság: 20 százalék lesz a német részesedés

    A Volkswagen 1,5-1,8 milliárd euróért megszerzi a japán Suzuki 20 százalékát. Osama Suzuki, a japán Nikkei címû lapnak megerõsítette a tárgyalások tényét. A Spiegel szerint akár már a héten bejelenthetik hivatalosan is a tranzakciót - szerdán ez meg is történt.

  • Változik a KRESZ! Pontosítják a gyalogátkelõkhöz kapcsolódó részt!

    Pontosítják a KRESZ gyalogátkelõkhöz kapcsolódó részét. Kötelezõ lesz megállnia az autósnak, ha a gyalogos jelzi áthaladási szándékát.

    További újdonság lehet, hogy a jövõben a rendõr nem kérhetné az izzókészletet.

    "Kötelezõ lesz az autósoknak a zebránál megállni, ha a gyalogos jelzi áthaladási szándékát az úton" - többek között ez a KRESZ-módosítási javaslat is szerepelt a közlekedési kerekasztal ülésén tudatta közleményében Kondorosi Ferenc, az Új rend és szabadság program kormánybiztosa.

  • Még mindig a VW Golf a legkedveltebb!

    A Volkswagen Golf hatodik generációja is hozza elõdje sikerességét, ugyanis a 2009-es év elsõ negyedévében a wolfsburgiak kompaktjából kelt el a legtöbb példány, ám a 119 651 eladott Golf 3,9 százalékkal kevesebb, mint 2008. elsõ negyedévének hasonló mutatója.

  • Rengeteg autót hív vissza a General Motors!

    A General Motors több mint 270 000 autót kénytelen szervizbe szólítani egy balesetveszélyes helyzetet is elõidézhetõ váltóhiba miatt.

    A detroiti óriásnak éppen egy ilyen méretû, roppant költségekkel járó akció hiányzik, azonban nincs más választása.

  • Vezetõ nélküli autókat tesztel a Google

    Vezetõ nélküli autókat tesztel az Egyesült Államokban a Google. "A +jövõ országúti vonatai+ segíthetnek a közúti balesetek megelõzésében, idõmegtakarítás érhetõ el velük és a karbonkibocsátás is csökkenthetõ közös használatukkal" - fogalmaz Sebastian Thrun projektvezetõ a Google vállalati blogján.

  • Termeli az üzemanyagot a magyar autó

    Új rekordot állított fel az európai fogyasztási versenyen a gyõri egyetem csapata. A napelemes modell termeli az üzemanyagot.

    A Széchenyi István Egyetem SZEnergy csapata új rekordot állított fel, miután pozitív energiamérleggel érkezett a célba a Shell Eco-marathon Europe 2010 versenyen. Ezzel persze a napelemes kategória abszolút gyõztese is a gyõri csapat.

  • Kína lenyomja Amerikát a Bentley piacán

    Négy év múlva már Kína lehet a Bentley legnagyobb piaca, letaszítva ezzel a trónról az Egyesült Államokat.

    A jelenlegi piaci trendek szerint ugyanis a tengerentúlon drasztikusan csökken a kereslet a brit luxusautókra, miközben a világ legnagyobb országában folyamatosan nõ az érdeklõdés a Bentley-k iránt.

  • Mexikónak elege van a Volkswagen bogarakból

    A mexikói fõváros utcaképének a mai napig meghatározó részét képezi a rengeteg Volkswagen bogár, köszönhetõen annak, hogy itt egészen 2003-ig gyártották. A kisautóból csak taxiként 80 000-et tartanak nyilván, ami egyáltalán nem tetszik a város vezetésének.

    A majd' húszmillió ember lakta város ugyanis fuldoklik a szmogtól, és ezen a bogarak elavult motorjaikkal egyáltalán nem segítenek.