rss
  • A Suzuki Kizashi a tengerentúlon és Európában is kudarcot vallott

  • Share on Tumblr

    A Suzuki Kizashi a tengerentúlon és Európában is kudarcot vallottNoha a Suzuki Kizashi Európában és a tengerentúlon egyaránt kudarcot vallott, a japánok még látnak fantáziát egy középkategóriás limuzinban. A nagy visszatérés előfutára a Shanghaiban bemutatott Authentics tanulmány, melynek határozott fellépése láttán aligha gondolnánk, hogy a márkakereskedőknek problémáik lesznek az értékesítéssel. Igaz, a cég felsőbb kategóriákban elkönyvelt botlásai nem is a rossz formatervezésnek, s talán még csak nem is a presztízs megítélésének voltak köszönhetőek, mint inkább az ügyetlen termékpolitika számlájára írhatóak.

    Talán erre bizonyíték, hogy a sokak számára vonzó Kizashi hazánkban is csak 2,4 literes benzinmotorral és fokozatmentes automataváltóval kapható, mely párosítás bizony rányomja a bélyegét a fogyasztásra, így rohanva szembe azokkal a vásárlói igényekkel, melyek a fenntartási és üzemeltetési költségek minimalizálását tartják szem előtt.

    Sajnos a koncepció hajtásláncáról ezúttal sem esik szó, de annyi bizonyos, hogy a gyártószalagig még józanodó típus már jövőre szériaéretté válik. A termelés Kínában folyik majd, ami egyúttal a Kizashi utódjává is kinevezhető Authentics legfőbb piaca is egyben.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Cristiano Ronaldo összetörte méregdrága Ferrari-ját!

    A világhírû portugál focista egy alagútban falnak csapódott Ferrari 599 GTB-jével, de a Manchester United fiatal játékosa szerencsés volt, hiszen az autóval ellentétben egy karcolás nélkül megúszta az esetet.

    A hírek szerint épp a Manchester United carringtoni pályájára tartott Ronaldo az autóval, amikor a város repülõterétõl nem messze lévõ alagútban megtörtént a baleset.

  • A Seat Ibiza új dízelmotort kap

    2009 júniusától kezdve a Seat Ibizához is elérhetõ lesz a Volkswagen-konszern vadonatúj fejlesztésû 1,6 literes, közös nyomócsöves dízelmotorja.

    A 90 lóerõs és 230 Newtonméternyi nyomatékú erõforrás a teljesítményben vele azonos 1,9-es PT TDI motort váltja, átlagfogyasztása 4,2 liter, szén-dioxid kibocsátása pedig mindössze 109 g/km.

  • A Fiat megvásárolná a GM-tõl az Opel-részvények többségét

    Bár a Spiegel Online korábbi hírét, miszerint a Fiat vásárolja meg a GM-tõl az Opel-részvények többségét, már a német gyártó háza tájáról is megerõsítették, az olaszok mindeddig tagadtak. Sergio Marchionne, a Fiat elnöke a La Stampa c. lapnak adott nyilatkozatában azonban beismerte, hogy már javában folynak a tárgyalások a tulajdonos General Motors-szal az Opel kivásárlásáról.

  • Jelentõs költségcsökkentés a Forma-1-ben!

    Jelentõs költségcsökkentésrõl állapodott meg a Forma-1-es csapatokat tömörítõ szervezet és a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA).

    A monacói egyeztetésen született javaslatot még a FIA illetékes tanácsának el kell fogadnia. A részleteket késõbb hozzák nyilvánosságra.

  • Készül a Beetle-utód

    Korábban úgy tûnt, a New Beetle utód nélkül tûnhet el a Volkswagen kínálatából, de most változni látszanak a tervek.

    A drágább benzin miatt ismét élénkebb az érdeklõdés a típus iránt, fõleg Észak-Amerikában, és a legújabb pletykák szerint ehhez igazodtak a gyári tervek is.

    Állítólag két Beetle alkotja majd a következõ generációt.

  • Az eddigi leggyorsabb elektromos autó a Jaguartól

    Nagy lépést tett elõre az elektromos autók piacán a Jaguar, amely 205 mérföld per órás (330 kilométer per órás) végsebességgel haladó modellt gyártott C-X75 néven.

  • 12300 darab autót hív vissza a Volvo!

    12300 darab S80-at, V70-et és XC70-et hív vissza a svéd gyártó. A visszarendelés oka, hogy a központi számítógép ablaktörlõt vezérlõ szoftverje néha rakoncátlankodik, és nem megfelelõen dolgozik.

    Elõfordul, hogy kikapcsolt állapotban nekiáll ablakot törölni, vagy bekapcsolt állapotban nem töröl, ami nagy ijedelmet okozhat vezetés közben, vagy akár problémát esõs idõben.

  • Erõsebb Jaguar V8 a Detroiti Autószalonon

    A brit gyártó a Detroiti Autószalonon mutatta be legújabb V8-as motorcsaládját, melyet érdekes módon egyelõre csak az XK és az XF sorozatokba építenek be a gyáriak, így a cég zászlóshajója csak késõbb kapja meg õket.

    Az új ötliteres V8-asok a 4,2 literes egységeket hivatottak felváltani és amellett, hogy jóval erõteljesebbek elõdeiknél, kevesebbet is fogyasztanak majd.

  • Hibrid parkolóhelyek Amerikában

    Washington - Az Egyesült Államokban a mozgássérülteket szállító jármûvek parkolóhelyei mellett a hibrid üzemû kocsik számára is elkülönítenek parkolókat.

    A vegyes meghajtású autók tulajdonosai már eddig is több elõnyben részesültek: adókedvezményeket kapnak a jármûvek vásárlásakor, ezenkívül bizonyos városokban és idõszakokban a több utast szállító autók sávjában közlekedhetnek.

  • 2 literes dízelmotor az Audi A3-ban!

    A Volkswagen Jetta TDI sikerén felbuzdulva az Audi A3 motorválasztékát is gázolajos erõforrással bõvítik. Az A3 orrában a Jettából ismerõs 2,0 literes dízelmotor dolgozik majd, amely minden szigorú észak-amerikai környezetvédelmi elõírást teljesít.

    Az erõforrás 140 lóerõt és 320 Newtonméternyi nyomatékot biztosít a vezetõnek, és 5,88 literes fogyasztása miatt nagy érdeklõdésre számítanak az Audinál.

  • Tizenöt csillag a Mercedesnek

    Tarolt a Mercedes az EuroNCAP legutóbbi törésteszt-sorozatán. Az E-osztályt, a GLK-t és a C-osztályt is ötcsillagosra értékelték a vizsgálatok során.

  • Tinit szerzõdtetett a Ferrari

    Szerzõdést írt alá a Ferrari egy 11 éves kanadai fiúval, aki a Forma-1-es versenycsapat utánpótlását biztosító maranellói akadémia legifjabb diákja lesz.

  • Jason Button eladja Bugatti Veyronját!

    A Formula 1 sorozatban az élen álló Button eladja a mindössze 2400 kilométert futott Bugatti Veyron-ját.

    Az irányár nem kevesebb, mint 899,995 font. Nem hinnénk, hogy pénzügyi problémája miatt válna meg a fekete szörnyetegtõl a híres pilóta, amelynek végsebessége 50 km/h-val több, mint az F1-es autójának.

  • Rajtra váró hókotrók

    Bár a tél egyelõre várat magára, az Állami Autópálya Kezelõ Zrt. és a Magyar Közút Nonprofit Zrt. már felkészült a nagyobb havazásokra, fagyokra: készenlétbe helyezték a szóró és kotró gépeket.

  • Autózni nyáron

    Ahogy a téli körülményekhez, úgy a nyári extrém hõséghez is fel kell készíteni kocsinkat és az utasokat, ha élvezni szeretnénk a nyári autózás örömeit. Bár a magyar autós úgy véli, hogy mindent tud a vezetésrõl és a közlekedésrõl, a baleseti statisztikák és a mûszaki segítségért folyamodók nyáron is magas száma jelzi: elutazás elõtt sokakra ráférne a tudnivalók átgondolása.