rss
  • Harminc millió példánynál tart a Volkswagen Golf

  • Share on Tumblr

    Harminc millió példánynál tart a Volkswagen GolfKevés autógyártó és még kevesebb modell van, amely valaha felér ilyen magaslatokba: a Volkswagen Golf hét generációja 1974 óta számtalan karosszériaformában szólította meg a potenciális vásárlókat, akik közül világszerte naponta kétezren ráztak kezet értékesítőjükkel. A jubileumi példányt, egy TDI BlueMotiont kiállítják a wolfsburgi gyárban, hogy a dolgozók együtt örömködhessenek a sikeren, de további sorsáról nem nyilatkozott a gyár, így nem tudni, ügyfélrendelésre készült, vagy raktárra gyártották, és inkább végleg a gyári múzeumban marad.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Volkswagen lenyomta a Ford-ot

    Az amerikai gyártók egyre hátrébb szorulnak a rangsorban: a Toyota nemrég megelõzte a GM-et az élen, és most a Ford is megízleli, milyen, amikor egy korábban sokkal jelentéktelenebb gyártó megelõzi õket a legnagyobbak listáján.

    A VW-csoport idén eddig 7,2%-os növekedést ért el, azaz a mai napig 3,31 millió jármûvet értékesítettek, míg a 11%-os visszaesést regisztráló Ford csak 3,09 milliónál tart.

  • A Porsche Driving Experience Centre vezetési élményközpontot nyit

    A Porsche Driving Experience Centre megtanítja a tulajdonosokat, hogyan vezessék autójukat igazán gyorsan és élvezetesen, mindezt úgy, hogy senkit sem veszélyeztetnek, hiszen az egész tréning egy zárt versenypályán zajlik.

    Az újonnan nyitott központ a silverstone-i pálya mellett fekszik és egy 3,1 kilométeres aszfaltcsíkon gyakorolhatnak a Porsche-tulajdonosok.

  • Genf 2011: Az autószalon képei

    Valószínûleg a világon most a genfi autószalon egy négyzetméterére jut a legtöbb lóerõ, újságíró és autófanatikus.

  • Sofõr nélküli autók az utakon

    Nem kellene vezetniük az embereknek – állítja Eric Schmidt, a Google vezére. Felezni lehetne a közlekedési balesetek évi 1,2 millió áldozatát, ha a gépek vennék át az irányítást. Valóban szeretnénk megtudni, hogy igaza van-e?

  • Dakar Rally 2008: idén is versenyben a Szalay-Bunkoczi páros

    2008. január 5-én Lisszabonból útjára indul a 30. Dakar Rally, minden idõk legnehezebb tereprali versenye. Szemben a 2007-es Dakar 510 versenyzõjével, idén hatvannal többen neveztek a Dakarra. Az 570 induló közül 245 motoros, 205 autós, 100 kamionos és 20 quados egység jelezte részvételét. A 9273 km hosszú táv összesen 5736 km speciális szakaszt tartogat a versenyzõknek, ami 1500 km-rel hosszabb a 2007-es, és 1000 km-rel a 2006-os Dakarnál. Ez az eddigieknél is nagyobb kalandot ígér, legalábbis a szervezõk mindent megtesznek ennek érdekében.

  • Hatalmas veszteség a Fiatnál!

    A legfrissebb fél éves jelentések alapján a torinói autógyártó-óriás óriási veszteséget könyvelt el a 2009-es év második negyedévében.

    Az összeg nem kevesebb, mint 179 millió euró, ez pedig azért is nagyon érdekes, mert tavaly ilyenkor óriási, 646 millió eurós nyeresége volt a cégnek.

  • Az Opel vezeti az autóeladáskat Magyarországon!

    A drámaian visszaesett magyar autópiacon az Opel márciusban is kiemelkedõen szerepelt
    Oldal nyomtatása Szövegméret növelése Szövegméret csökkentése Oldal továbbküldése

    A drámaian visszaesett magyar autópiacon az Opel márciusban is kiemelkedõen szerepelt és így az elsõ negyedév végén vezeti a személyautó eladásokat. A nehéz évkezdet után februárban az Opel piaci részesedése 17,4 százalék volt, a március is - 1.407 eladott személyautóval - 15% fölött zárult és így az év elsõ három hónapjának összesítésében is az Opel vezet 14 százalékos részesedéssel, 3.159 eladott gépkocsival.

  • A Harley-Davidson is gyengélkedik

    A motorkerékpárok mellett amerikai életérzést "gyártó" Harley-Davidson jármûipari vállalat az idén üzemeket zár be, és dolgozóinak több mint 10 százalékát, 1100 embert bocsát el 2010 végéig.

    A motorok iránt megcsappant a vásárlói érdeklõdés, a gazdasági és hitelválság elsõsorban a drágább Harley modellektõl, valamint a vállalat finanszírozói részlegétõl fordította el a vevõket.

  • A General Motors a Spykernek adja el a Saabot

    A General Motors (GM) 400 millió euróért, amibõl 74 millió euró készpénz, a holland Spyker Cars NV luxussportkocsi-gyártó vállalatnak adja el a svéd Saabot - jelentette be John Smith, a GM alelnöke kedden.

  • Újabb biztosnsági rendszer a japánoktól

    A japán cég újabb aktív biztonsági rendszerrel látja el autóit. Az új fejlesztés képes felismerni a közelgõ balesetet, és riasztani a sofõrt.

    Az ütközés-elkerülõ felszerelés radarral érzékeli, ha egy másik jármû a mi sávunkba kerül, majd a sebességkülönbség alapján kiszámolja a baleset valószínûségét.

  • Robot parkol az autóval

    Koreai robot-technológiával mûködõ parkolóház nyílt meg a fõvárosban. Árai olcsóbbak a szokásosnál, gyorsabban mûködik, és több autót tud elhelyezni adott négyzetméteren, mint más, automata rendszerrel üzemeltetett parkolóházak. Amíg a próbaüzem tart, ingyen lehet kipróbálni a létesítményt.

  • A Formula-1 legjobb 50 pilótája

    Ez az elsõ olyan könyv Magyarországon, amely arra törekszik, hogy a Formula-1 60 éves történetébe visszanyúlva egy korrekt, elfogulatlan listát felállítva megemlékezzen a száguldó cirkusz legjobb versenyzõirõl.

  • A General Motors újabb négymilliárd dollárt kapott!

    A General Motors újabb négymilliárd dollárt kapott az USA kincstárától, amellyel együtt már 23,4 milliárd dollárjába került az óriáscég az amerikai adófizetõknek az év kezdete óta.

    Ennek ellenére úgy tûnik, ez sem lesz elég. Az óriásvállalat becslései szerint ugyanis 27 milliárd dollárra van szükségük június elsejéig, hogy tartani tudják a újraszervezési megállapodást.

  • Nem emeli az üzemanyagok nagykereskedelmi árát a MOL

    A MOL nem emeli az üzemanyagok nagykereskedelmi árát, tette közzé a Magyar Távirati Iroda a honlapján. A hazai olajtársaság általában szerdán szokott változtatni a benzin és a gázolaj nagykereskedelmi árán.

    Két hete szerdán emelt legutóbb a MOL, ekkor rekordot döntöttek a magyarországi árak: a benzin literje 317 forintba, a gázolajé 335 forintba került. Ezek azonban csak átlagos árak, hiszen a legolcsóbb és legdrágább kutak árai között akár 25 forintos különbség is lehet.

  • Az orosz lesz a legnagyobb autópiac Európában

    Moszkva - Hol vannak már azok a (szovjet) idõk, amikor az oroszoknak éveket kellett várniuk egy személyautó vásárlására, s a választék négy hazai márkára (Lada, Moszkvics, Volga, Zaporozsec) korlátozódott? Ma már Oroszország potenciális autóvásárlói is a bõség zavarával küzdenek, és a kínálattal jókora fizetõképes kereslet néz szembe.

    A Vlagyimir Putyin elnöksége alatt megizmosodott orosz gazdaság egyik emelkedõ mutatója az új gépkocsik iránti kereslet lankadatlan növekedésérõl tanúskodik.