A Lexus a jelek szerint követi német riválisait, az Audit, a BMW-t és a Mercedest.
Miután brutális, V8-assal felszerelt limuzinjuk már létezik az F képében, most a konkurencia S-Line-jához, M- és AMG-csomagjához hasonlót dobhatnak piacra a japánok.
A vadabb megjelenésért 19 hüvelykes, króm-mattfekete könnyûfém felnik gondoskodnak, amelyek mögött az F-bõl ismert kék színû Lexus feliratok hirdetik, hogy ez nem egy alap 250-es. Az elöl hat, hátul pedig négydugattyús fékek mögött Bilstein rugók és lengéscsillapítók tartják az úton a kerekeket, ám a felfüggesztés egyébként is feszesebb lett.
Kicserélték a kipufogórendszert, és a légszûrõ átmérõje is nagyobb lett, amelynek eredményeképpen a V6-os motor némileg erõsödött, immár 213 lóerõs. Új a kuplung, a váltó pedig rövidebb fokozatokat kapott, ráadásul a rövidebb utakon gyorsabban is kapcsolható az alapváltozathoz képest. Látványos változás még a lejjebb húzott elsõ és hátsó lökhárító és szoknya is, és természetesen a hátsó szárny sem maradhatott el.
Az autó ausztráliai bevezetése már napirenden van, ám hogy az autó a közeljövõben Európában is megvásárolható lesz-e, erõsen kérdéses annak ellenére, hogy a Sports Concept az alapváltozatnál nem sokkal fogyaszt többet, a márka pedig egyébként is egyre jobban erõsíti a sportos vonalat.