
Így került az M430-asra pontosan olyan formájú elsõ légbeömlõ-pár, amilyet a középmotoros Ferrarik viselnek, és hasonló indíttatásból készült a hatalmas karbonszálas hátsó diffúzor is. Az ajtóknál azonban becsúszott némi stíluskeveredés: felfele nyílnak, ami inkább Lamborghini vonás.

Az M430 persze messze nem olyan gyors, mint akár a leggyengébb Ferrari, de a készítõi azért igyekeztek, hogy ne hozzanak szégyent a példaképre. A MiTo 1,4 literes turbómotorjából némi átalakítással 220 lóerõt hoztak ki, így jelenleg ez a kis Alfa egyik legerõsebb változata, bár ez valószínûleg csak átmeneti állapot, hiszen hamarosan érkezik a gyári GTA változat 1,8 literes, 230 lóerõs turbómotorral.

Egyelõre nem tudni, hogy a Marangoni egyedi példánynak szánja-e az M430-ast, vagy csupán látványos demonstrációs jármûnek, de annyi biztos, hogy a hét végén nyíló Essen Motor Show látogatói élõben is megcsodálhatják.