Az eddigi legerõsebb Megane egy kétliteres, négyhengeres turbós erõforrást kap, melynek 250 lóereje 20-szal múlja felül az eddigi R26.R modellét.
Genfben járhatott csodájára a nagyközönség a Renault új sportmodelljének, a Megane RS-nek. A gyár korábban adott már ki hivatalos képet az "újoncról", és leplezetlen kémfotókon is láthattuk az RS-t, de az eredmény mégis minden várakozást felülmúl.
Ám ha valakit ezek sem gyõznek meg az autó sportos mivoltáról, emlékeztetnek még a 18 colos alumínium felnik, a piros brembo féknyergek, a középen kivezetett kipufogó és a hátsó diffúzor. A Megane RS belülrõl is ízig-vérig a versenypályára termett. A fordulatszámmérõ számlapja sárgában pompázik, a kormány, a sebességváltó és a kézifékkar bõr-, míg a pedálok alumíniumborítást kaptak, az elõl ülõk kényelmérõl és tartásáról pedig Recaro kagylóülések gondoskodnak.
Az új Megane egy kétliteres, négyhengeres, 16 szelepes, benzines turbómotort kap, melynek teljesítménye 250 lóerõ 5500-as percenkénti fordulaton, és maximális nyomatéka 340 Newtonméter. Az új 2.0 T erõforrás 20 lóerõvel, és 40 Newtonméterrel haladja meg az elõzõ R26.R modell értékeit. Az erõt egy hatfokozatú manuális váltó közvetíti az elsõ kerekek felé. Csakúgy, mint a Clio Sport és a Twingo Sport, a Megane RS is kétféle, Sport vagy Cup alvázzal lesz elérhetõ, melyek közül a Cup még nagyobb feszességet és még jobb menetteljesítményeket kínál a potenciális vásárlóknak.
Pontos dátum ugyan nem áll rendelkezésünkre, de az új Renault forgalmazása hamarosan megkezdõdik, az árát pedig még nem hozta nyilvánosságra a gyártó.