Az esseni márka, a RUF sosem visszafogott modelljeirõl volt híres, elég, ha csak a 360 km/h-ra képes Caymanra vagy a 700 lóerõs CTR3-ra gondolunk. A cég újabban elektromos Porschékkal hívja fel magára a figyelmet, de természetesen közben a hagyományos, benzines gépekrõl sem feledkezett el.
A beltérben teljesen új bukókeret várja majd a tulajdonosokat. A legfontosabb változás a motortérben történt, ahol átdolgozták a hathengeres boxermotort, amely így már 685 lóerõs, ez 35 lóerõs növekedést jelent az alap Rt-hez képest. Az erõforrás kifejezetten nyomatékszegénynek sem mondható, hiszen 880 Nm-ét teherautók is megirigyelhetnék.
Az autóhoz egyedi, 19 collos könnyûfém felnik járnak, amelyek mögött karbon-kerámia fékek lassítják a kasztnit. Felárért olyan hidraulikus rendszer is rendelhetõ a kocsihoz, amely gombnyomásra 50 milliméterrel megemeli a karosszériát, ez fekvõrendõröknél lehet hasznos. Az autóhoz hagyományos, vagy sportülések is rendelhetõk. A mérnökök átdolgozták a kormányt is, amely a gyártó ígéretei szerint sokkal közvetlenebb lett.
Az Rt 12 S természetesen nem olcsó mulatság, ára 256 000 euró, azaz kb. 68 millió forint. A kocsi mind hátsó-, mind négykerékhajtással rendelhetõ.