A biturbós V8-as motort épp, hogy csak megpiszkálták: 670 lóerõ lett belõle, és 780 newtonméteres maximális forgatónyomaték. Teljes egészében új a rozsdamentes acélból készült kipufogórendszer, az egész csomaghoz az ECU-t is hozzá programozták.
Az elsõ lökhárítót hatalmasra cserélték, dupla LED-sorral mindkét oldalon, újak a küszöbspoilerek, extra a hátsó szárny, karbonszálas a motorháztetõ. Mégis, a legmeghatározóbb optikai elem a kiszélesített sárvédõív, ami alá még így is csak passzentosan férnek el a 23 colos kerekek. Progresszív rugókat szereltek a futómûbe, amitõl 40 mm-el ül alacsonyabban az X6.
Dolgoztak rendesen a belsõ téren is, rengeteg kevlár szövet díszíti az elemeket. Az aroma-fényszauna világítás igaz, már soknak tûnik. Kevesen akarnak metál fekete, belülrõl ciklámen és magenta színben foszforeszkáló tuningautót.