A GT2 RS a 911-es sorozat eddigi csúcspontjának tekinthetõ. 3,6 literes, hathengeres boxermotorjából 620 lóerõt csiholtak ki a Porsche mérnökei, két, 1,6 baros csúcsnyomást elõállító Borg Warner turbó segítségével. Emellett könnyítettek is az autón, így üresen 1370 kilogrammot nyom, 70-nel kevesebbet, mint a normál GT2-es. A motorhoz hatsebességes, manuális váltó kapcsolódik – ez a Getrag gyártmánya – és persze az önzáró differenciálmû sem maradhatott ki a hajtásrendszerbõl. Az autó stabilitásának megõrzése érdekében persze más részleteket is módosítottak, 10 mm-rel magasabb hátsó légterelõt, alacsonyabbra nyúló elsõ spoilert és szélesebb nyomtávú elsõ futómûvet kapott a farmotoros sportkocsi.
A nyers dinamikai adatokból is sejthetõ, milyen kevés ellenfele lehet a csúcs-911-esnek, ha értõ kezekbe kerül: 3,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, 9,8 alatt 200-ra és 28,9 másodperccel az indulás után már 300-zal száguldhat, aki elég bátor. A végsebesség 330 km/h, de ez már tényleg csak szép elmélet: a német autópályán is ritka az olyan pillanat, amikor van elegendõ hely a kipróbálására. Sokkal beszédesebb adat lehet a Nürburgring Nordschelifén mért 7 perc 18 másodperces köridõ, ami azt jelzi, hogy a GT2 RS nem csak egyenes vonalban lélegzetelállítóan gyors, de kanyarodni is nagyon tud.
Ilyen autója persze csak néhány szerencsés Porsche-rajongónak lesz, és nem csak 237 578 eurós ára miatt: összességében 500 példányt készítenek belõle, és nem tartjuk valószínûnek, hogy egy is a gyártó nyakán maradna.