A visszafogottabb változat a Tornado CS nevet kapta – ez emlékeztet jobban az utcai M3-asokra. Kapott egy állítható Clubsport futómûvet, nagyméretû felniket és néhány karbonszálas kiegészítõt a karosszériaelemek alsó peremére. A G-Power elsõsorban arra szánja, hogy a 911 GT3 RS BMW-megfelelõje legyen, azaz egy olyan utcai sportkocsi, amely versenypályák nyílt napjain sem érzi idegenül magát.
Szabvány bukócsövet és könnyû versenyüléseket kapott, illetve kihajítottak belõle minden felesleges alkatrészt, beleértve az egész hátsó üléssort is, így vagy 150 kilogrammot sikerült spórolni. A versenyterhelésre méretezett fékrendszer és a masszív sárvédõszélesítések alá tervezett széles nyomtávú sportfutómû alapján is egyértelmû, hogy ez a változat versenyzésre készült.
A két változat dinamikája – papíron – alig tér el egymástól. Mindkettõnek 320 km/h a végsebessége hatfokozatú kézi váltóval és 330 hétfokozatú dupla kuplungos automatással. A Tornado CS 4,3 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t, a GT2 S két tizeddel hamarabb. A különbség azonban nem is egyenesben jelentkezik, hanem kanyarban és féktávon.