rss
  • Bemutatkozott a Honda Jade

  • Bemutatkozott a Honda JadeAz első képeken csúcs-felszereltséggel, nagy felnivel látjuk az autót. A karosszéria teljes hossza 4660 mm, szélesség 1775 mm, a magasság 1500 mm – utóbbi érték a Japánban elterjedt liftes parkolóhelyek miatt kialakult „szabvány” méret -, a tengelytávolság 2760 mm. Az utastérben a márkától megszokott űrautós műszerfalat találjuk, meg összesen hét ülést, amelyet egy dekoratív hölgy segítségével illusztráltak. Korábban hír volt, hogy készül egy hibrid változat is ebből a példányból, de azt nem valósítják meg.

    Kezdetben csak 1,8 literes, 141 lóerős benzinmotorral jön, 5-ös kézi vagy fokozatmentes automatikus váltóval, jövő év elején 2,0 literes négyhengeres is választható lesz.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A Mikulás Forddal jár

    2009 decemberében ismét hazánkba látogat Joulupukki, a finn Mikulás. Most egy Ford Galaxyval járja majd az országot. Ebben az évben Joulupukki, az igazi Mikulás Rovaniemi városa, a Finnagora, a Finn Nagykövetség, a Malév, a Le Méridien szálloda és az Auto-Nexus Kft összefogásának köszönhetõen, az õ segítségükkel érkezik el a magyar gyerekekhez.

    Miután Budapesten a Kossuth téren felkapcsolja a fényeket az Ország Karácsonyfáján, Joulupukki több vidéki településre is ellátogat, december 8-án Veszprémbe, 9-én Szolnokra, 11-én Keszthelyre érkezik.

  • G-Power Hurricane RR - 2010-es BMW tuning

    A speciálisan átalakított BMW M5-össel tovább javították az utcai négyajtósok sebességi rekordját. A G-Power Hurricane RR persze nem sokkal gyorsabb, mint elõdje, a Hurricane RS: a javulás csupán 4,6 km/h.

    Éveken át a Brabus átalakított Mercedesei bérelték a leggyorsabb széria négyajtós trónját, de a BMW-specialista G-Power most egyértelmûen átvette az uralmat. A 2010-es bajnok az M5 alapú Hurricane RR, amely kerek 800 lóerõs és 800 Nm nyomatékú, ikerfeltöltõs V10-es motorja révén 4,35 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra és 9,5 alatt 200-ra.

  • Opel Corsa OPC - 192 lóerõs motorral

    2010 szeptemberétõl már csak az Euro 5-ös emissziós normáknak megfelelõ autókat lehet újként eladni az Európai Unióban.

    Ennek megfelelõen az Opel is átdolgozta a Corsa legerõsebb variánsát az OPC-t. A mérnökök jó munkát végeztek, hiszen az 1,6-os turbómotor teljesítménye nem változott mégis sikerült az új szabályokhoz igazítani, ezzel a fogyasztása is csökkent. A 2007-es bemutatása óta 13000 eladott példánnyal büszkélkedõ Corsa OPC teljesítménye továbbra is 192 lóerõ, míg egyenletes nyomatékcsúcsa 230 Nm.

  • Kicherer Mercedes ML63 Carbon - 540 lóerős motorral

    Kicherer Mercedes ML63 Carbon - 540 lóerős motorralA Kicherer egy lopakodó bombázót csinált a Mercedes ML63 AMG-ből, így született az ML63 Carbon sorozat. Az amúgy sem ronda autóban meglátta a kihívást ez a tuning cég. Szép járgány. A német terepjáró főbb jellemzői közé sorolható a fekete karbon fólia és a teljesítmény növelése, amely az 540 LE (397 kW) és 640 Nm nyomatékot adó motorban mutatkozik meg. A KICHERE szerint a Mercedes ML63 AMG már utazó sebessége meghaladja a 250 kilométer per órát. A gigantikus, 23 hüvelykes, öt küllős felniket ugyancsak feketére fújták.

  • Volkswagen Golf Cabriolet

    A Volkswagen új modellek, tanulmányautók és különleges kiegészítõk egész sorával érkezett a Wörthi-tó partjára, a világ legnagyobb GTI-találkozójára.

    Bemutatta többek között a 270 lóerõs, 250 km/óra végsebességû Golf R Cabriolet koncepciót is.

    Akárcsak zárt testvére, a 270 LE teljesítményû Cabriolet concept álló helyzetbõl kevesebb, mint hat másodperc alatt gyorsít fel 100 km/órás tempóra, s csúcssebességük is egyformán 250 km/óra.

  • Egyedi Fiat 500-as Kínának

    Kínai motívumokkal tarkított 500-asokkal alkot kulturális hidat Olaszország és Kína között a Fiat.

    Mutatós darab.

    2011 Július 12-én, azaz pontosan egy évvel azután, hogy az Egyesült Államokba megérkezett az elsõ ötszáz darabos Fiat 500-as kontingens, Lorenzo Sistino, a Fiat nemzetközi mûveleteinek alelnöke bemutatta az öt fiatal kínai tervezõ által megálmodott mintákkal díszített, kizárólag a kínai piacra szánt, ezúttal csak száz darabos Fiat 500 First Edition sorozatot.

  • Narancsban pompázik a Ford Ranger Max platós terepjáró

    Platós terepjáróját tette még látványosabbá a Ford, a Ranger Max tanulmányautó a thaiföldi autószalonon mutatkozott be.

    Terepképességei és rakodókapacitása a régi maradt, de karosszériája sokkal divatosabb lett a koncepciónak.

    Egészen eddig férfiasan szögletes, de inkább hagyományos külsõ megjelenésûnek ismertük a Ford platós terepjáróját.

  • A BMW új, limitált szériás M3 Edition modellt muatatott be!

    A BMW új, limitált szériás M3 Edition modellrõl rántotta le a leplet, amely júliustól fél éven át lesz elérhetõ.

    A különleges modellek teljesítménye nem nõtt, ám a külsõ változások mellett 10 milliméterrel csökkent az autó hasmagassága is.

    Az autógyártók az eladások visszaesése miatt egyre több különleges limitált szériás modelleket mutatnak be, elsõsorban a kevésbé sikeres és kifutó típusokból. Ezért is érdekes, hogy a BMW a két éve piacon lévõ, sikeres M3-ból készítettek limitált példányokat.

  • Dacia Duster

    Az új román kisterepjáró kompakt - 4,31 méter hosszú, 1,82 méter széles -, Megane méretû, és nemcsak terepen, hanem városban is otthon érzi magát.

    Hihetetlen, de igaz!

    Alacsony károsanyag-kibocsátásának hála nem is terheli nagyon a városok levegõjét. Arról, hogy terepen se valljon szégyent, nagy hasmagasság - 210 milliméter -, elöl- hátul jó terepszögek gondoskodnak.

  • A lendkerekes kinetikus energiatárolótól várja a csodát a Williams!

    Az elmúlt évekhez hasonlóan, a Williams istálló egy átmeneti festéssel mutatta be vadonatúj versenyautóját, az FW31-es modellt, amely már meg is kezdi elsõ komolyabb tesztprogramját a portugál Algarve versenypályán.

    A brit gárda nagyon bízik abban, hogy az új szabályok meghozzák számukra a sikert, miután borzalmasan gyengén szerepeltek a tavalyi esztendõben. Erre azonban minden esélyük megvan, hiszen már nagyon korán megkezdték új autójuk tervezését és fejlesztését, hogy elõnybe kerülhessenek riválisaikkal szemben.

  • Leállítja a Kizashi fejlesztését a Suzuki

    Nagy tervekkel kezdett a középkategória meghódításába a Suzuki, hiszen nem kevesebb, mint három tanulmányautót is bemutatott Kizashi néven, majd a közelmúltban már a szériaváltozatot kapták lencsevégre szemfüles kémfotósok.

    A végleges változat premierjét mégis elhalasztják.

    Jó néhány éve annak, hogy a Suzuki bejelentette: eddigi kisautói és terepjárói mellé igazi középkategóriás limuzint fejleszt.

  • 98 milliós BMW

    Nem mondana le a csendes suhanásról, de bosszantják az idõnként feltûnõ kétüléses lapos sportkocsik. Itt a megoldás: a világ legerõsebb BMW Hetese. A 750 lóerõs G-Power Storm.

    Brutális!

    Talán ezzel lehetne a legjobban összefoglalni a G-Power új szuperautóját. Az 1983-ban alapított tuningcég a BMW csúcsmodelljét, a 760i-t alakította át.

  • A Pininfarina elsõ villanymotoros autója a EDAG Light Car

    A legnagyobb autógyártók egy része a tisztán elektromos hajtásláncban látja a városi autók jövõjét, de többek között az olasz Pininfarina is fejleszti saját villanymotoros autóját. A német EDAG Genfben mutatja be elsõ koncepcióját, amely a Light Car nevet kapta.

    Az utóbbi idõkben az autógyárak folyamatosan mutatják be elektromos városi modelljeik koncepció változatát, amelyekhez csatlakozik a német EDAG tervezõcég elsõ tanulmányautója.

  • Év elejétõl indul az 'argentin dakar'!

    A küzdelem január 3-án, Buenos Airesbõl indul, s bõ két héttel késõbb, január 18-án, ugyancsak az argentin fõvárosban ér véget.

    A szervezõk állítják, legalább olyan nehéz viadal lesz a dél-amerikai Dakar-rali, mint a korábbi afrikai futamok.

    A 2008-ban Magyarországon az Év autóversenyzõjének választott, az idei honi tereprali-bajnokságot megnyerõ Palik László, Darázsi Gábor páros is tisztában van azzal, hogy pokoli, kínzó napokat kell eltöltenie Argentínában és Chilében.

  • Íme a Mercedes a legerõsebb E63 AMG puttonyos változata!

    A hagyományos kombi karosszériás Mercedes E-osztály frankfurti debütálása után a gyár bemutatta a legerõsebb E63 AMG puttonyos változatát is.

    Az autó megnövekedett mérete és tömege ellenére is tiszteletreméltó 4,6 másodperces százas sprintet tudhat magáénak, száguldását pedig jövõ év februárjától láthatjuk Európában.

    A múlt héten megrendezett Frankfurti Autószalonon mutatkozott be a Mercedes E-osztály kombi változata, az Estate.