rss
  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570S

  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570SElkészült a McLaren nem is akármilyen 10 000. darabja. A mennyiség helyett inkább a minőséget helyezte mindig is előtérbe a McLaren. A brit cég tavaly 1654 autót értékesített, idén azonban sikerült átlépniük a bűvös 3000-es határt. Ezért is különösen jelentős eseménynek számít, hogy a 750 főt foglalkoztató wokingi gyárukban elkészült a 10 000. modell. A szép kerek szám második felét mindössze 22 hónap alatt teljesítették a dolgozók, a jubileumi darab pedig egy igencsak mutatós és tetszetős, Ceramic Grey színben pompázó McLaren 570S lett.





    Forrás: www.kmmagazin.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Megérkezett a Pininfarina napkollektoros kisautója

    Már korábban is hallottunk arról, hogy a Pininfarina új kisautón dolgozik, ami ezúttal nem egy neves autómárka megrendelésére rajzolt formatervet jelent. Az egyelõre B0 néven futó kiskocsi az olasz tervezõstúdió saját terméke lehet, amelyet a francia Bolloré céggel közösen készítenek.

    Harmonikus formájú, magas tetõs, tetszetõs vonalú karosszériája hamar népszerûvé válhat, az ötajtós B0 utastere négy személynek nyújt helyet. Mivel a Pininfarina kisautóját már a kezdetektõl elektromotorosnak tervezték, ezért a megszokottnál átgondoltabban alakították ki.

  • A Carlsson bemutatta legújabb büszkeségét, a 435 lóerõs CK50-et!

    A Mercedes-Benz és a Smart modellekre specializálódott Carlsson bemutatta legújabb büszkeségét, a CK50-et. A 435 lóerõs és 600 Newtonméternyi nyomatékú modell alapját az E500 Coupé adja, de a német cég kívül-belül átdolgozta az autót.

    Bemutatása óta igen sikeres a jelenlegi Mercedes-Benz E-osztály, és a Coupé is hamar elnyerte a vásárlók szívét. A kétajtós változat csúcsmodelljének orrában egy 388 lóerõs, 530 Newtonméternyi nyomatékú V8-as motor dolgozik, ám aki nem elégszik meg ekkora teljesítménnyel, annak a Carlsson elkészített egy erõsebb változatot.

  • Felfedték a Peugeot 308 CC-t

    A franciák közzétették a nagyobbik kupé-kabriójuk elsõ adatait és képeit, bár az élõ bemutatóra csak az õsz folyamán kerül sor.

    A Peugeot tervezõi az elõdnél már bevált receptet követték a 308 CC esetében is.

    Gyakorlatilag változatlanül hagyták a 308-as orrát, viszont a szélvédõtõl hátrafelé teljesen új autót készítettek. Az elsõ ablak eleve jóval laposabb szögben indul, mint a típuscsalád többi változatánál.

  • A 30 millió dolláros autó - Drágább mint Picasso vagy Monet némelyik képe

    A Bugatti Atlantic nevû modelljébõl mindössze négy darab készült. Az autó az oldtimerek közül az egyik legfeltûnõbb, a hosszanti irányban rajta végigfutó alumíniumcsík az évtizedek alatt a négykerekû védjegyévé vált. Az egyik példány nemrégiben a világ legdrágább oldtimere lett, 30 millió dollárért cserélt gazdát - ez több, mint amennyit Pablo Picasso vagy Claude Monet egy-egy festményéért adnak. Azt, hogy képzõmûvészeti alkotásokért nem sajnálnak ennyi pénzt, már senkit sem ejt ámulatba, de hogy valaki egy autóért 6,2 milliárd forintnak megfelelõ összeget fizessen?

  • Átcimkézett Tiida az elsõ Chrysler-Nissan

    Dodge Trazo az autó neve, és valójában régi ismerõs: egy átcímkézett, négyajtós Nissan Tiida, ugyanaz az autó, amely Japánban 2004, Európában 2007 óta ijesztgeti a vásárlókat.

    A Trazo kizárólag Latin-Amerikában lesz kapható, méghozzá nem is Dodge jelvénnyel: a Chryslernél terveztek hozzá egy saját jelvényt, mintha új márkát indítottak volna.

    A hivatalos neve is Trazo by Dodge, azaz szabad fordításban Trazo a Dodge-tól.

  • A Trabant szomorú, a BMW dühös tekintetû

    Autók "pofatesztelését" végezték a Bécsi Egyetem kutatói: 40 fiatal nõt és férfit kérdeztek meg 38 jelenleg futó modellrõl.
    Az alanyoknak egyebek közt azt kellett eldönteniük a kocsikkal "farkasszemet" nézve, hogy nõi vagy férfias tekintetûek-e a jármûvek, barátságosak vagy ellenségesek-e, boldognak tûnnek-e, félnek-e, inkább felnõttes a "képük" vagy gyermeki. A végeredmény alapján a BMW-k dühösek, a Trabantok szomorúak, a Volkswagen Bogarak csodálkozók, a Renault Twingók mosolyosak, az új Nissan Micrák gyermekiek.

  • A Peugeot nyilvánosságra hozta az új 5008 elsõ fotóit és technikai adatait!

    A Peugeot nyilvánosságra hozta új egyterûja, az 5008 elsõ fotóit és technikai adatait.

    A 3008-ra épülõ, ám annál tágasabb modell hét személyt is képes szállítani, motorterében pedig kétféle benzines, vagy háromféle dízelmotort találhatunk.

    A Peugeot az õszi Frankfurti Autószalonon mutatja be a nagyközönségnek új, közepes méretû egyterûjét, ám máris nyilvánosságra hozták az elsõ fotókat és technikai információkat az autóról.

  • Honda City 2010

    Ha valakinek nem ismerõs az Everus jelvénye, ne csodálkozzon: nem a Honda veszi a nevére, a kínai Li Nian márka egyik elsõ modelljének szánják. Ezt a japán gyártó és kínai partnere, a Guangqi Automobile alapította azzal a céllal, hogy a fiatalabb vásárlókat is megnyerjék Kínában. A cél tehát olyan típusok kifejlesztése, amelyek már külsejükkel is dinamizmust sugároznak, de ugyanakkor a Honda bevált technikájára épülhetnek. Ennek köszönhetõ, hogy a Honda Cityt választották az Everus alapjául: a típus gyártásához minden adott Kínában, hiszen az alapjául szolgáló Jazz régóta készül a Guangqi kínai üzemében.

  • Aston Martin Vantage - V8-as motoral szerelve

    A hagyományosabb V8-as kivitel és a V12-es csúcsverzió között elhelyezkedõ kiadás a 4,7 literes nyolchengeres szívómotor finomhangolt kivitelét kapja, amely immár 436 lóerõt (+10 LE) és 490 Nm nyomatékot (+20 Nm) állít hadirendbe.

    A plusz teljesítménynek és a teljesen új hétsebességes Sportshift II szekvenciális váltónak köszönhetõen 4,6 másodperces 0-100-as gyorsulásra számíthatunk. Az új váltó nem csak egy fokozattal gazdagodott, de 20 százalékkal gyorsabb is lett elõdjénél.

  • Bemutatták az eddigi legerõsebb Mitsubishi Lancer EVO X-et!

    Bemutatták az eddigi legerõsebb Mitsubishi Lancer EVO X-et, amely az FQ-400 megnevezést kapta. Az autó egy 2.0 literes újrahangolt, turbófeltöltõs erõforrással érkezik, amely 403 lóerõt állít majd csatasorba.

    A legerõsebb EVO-val leghamarabb júniusban találkozhatunk, kizárólag Anglia utcáin.

    A gyémántos márka elkészítette modellpalettája legnagyobb presztízzsel és rajongói táborral rendelkezõ típusának, az EVO-nak eddigi legerõsebb változatát.

  • 2010-es Dodge SUV - nemsokat változott a küldseje

    Félig-meddig már emberi léptékû a Dodge Durango, de ahhoz még mindig túl nagy, hogy Európában is forgalmazzák.

    Merev önhordó padlólemezre épül a legújabb Dodge Durango, és összkerékhajtással is választható, ennek ellenére nem terepjáró.

    Sokkal inkább arra találták ki, hogy a végtelen hosszúságú amerikai autópályákon vontasson hatalmas méretû utánfutókat, és szükség esetén az egész családot el tudja vinni a moziba.

  • UAZ Patriot Sport - felturbózozott korábbi széria

    Az UAZ persze nem tudott elõvarázsolni a kalapból egy vadiúj típust – nem nagyon volna rá pénz – inkább a 2005-ös Patriotból csíptek ki 36 centimétert. Ezt a változtatást jelzi a Sport jelzõ a névben, és a nagydarab terepjáró így kifejezetten rövid lett, 4,29 méteres, azaz alig foglal több helyet hosszában, mint egy kompakt ötajtós. Ehhez képest a 600 literes csomagtér és az ötszemélyes, ötajtós karosszéria kifejezetten jól használhatónak ígérkezik.

    Ráadásul az autó ára sem vészes, legalábbis európai mércével, 420 ezer rubel, azaz mintegy 3,1 millió forint az alapkivitel ára.

  • Lexus IS 2011 - sváb motorral

    Túlzásba nem vitték a 2010-es frissítést a Lexus IS sorozaton, az orr és a far átszabása alig észrevehetõ, ha nem vagyunk Lexus-fetisiszták.

    Az érdekesebb változások a lemezköpeny alatt rejtõznek.

    2011.ben az eddigi 177 lóerõs 220d spúrverziójaként bevezetik ugyanis a 200d-t, amely ugyanannak a motornak a visszabutított változata. Így nem véletlenül ugrik be a patinás típusjelzés láttán a harmatgyenge állólámpás

  • Peugeot 508 2010 - dízel hibrid a Peugeot-tól

    Új középkategóriás autóval jelentkezik a Peugeot: a 407 utódjaként elkészült az 508. A Peugeot-nál nincs csúsztatás, a modell egybõl kétféle karosszériával érkezik, a szedán mellett azonnal lesz kombi is.

    A lépcsõshátú 4,79 méter hosszú, ami megfelel a konkurenciának, hiszen a VW Passat hosszúsága 4,76, az Opel Insigniáé 4,83 méter. A SW néven érkezõ kombi 4,81 méteres. Ahogy a PSA konszern másik márkája, a Citroën a C5-nél, úgy a Peugeot is a németes visszafogottság felé mozdult el. Az autó formájába nehéz belekötni, a sportosság épp úgy jellemzõ rá, mint az elegancia.

  • Több mint 400 lóerõs a Lotus Evora versenyváltozata!

    A Lotus nagy reményeket fûz a nemrég bemutatott Evorához, ráadásul az angolok leleplezték az autó versenypályára szánt változatát is. A Type 124 Endurance Racecar 3,5 literes V6-os motorja több mint 400 lóerõs, szemben az eredetileg 280 lovas teljesítménnyel.

    A Lotus már tavaly bemutatta új 2+2 üléses modelljét. Az Evora a márka legnagyobb örömére népszerû a vásárlók körében, most pedig leleplezték a sportautó versenypályára szánt változatát is, amellyel természetesen több rangos versenyen is találkozhatunk majd.