rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • Bemutatkozott az új Lexus LS

  • Bemutatkozott az új Lexus LSAz új padlólemeznek köszönhetően ez az eddigi legmozgékonyabb és legkényelmesebb vadonatúj LS radikálisan új dizájnja egyesíti a kupés sziluettet egy szedán térkínálatával és presztízsével. Mindehhez vadonatúj, kettős turbótöltésű V6-os motor társul 310 kW / 421 lóerő teljesítménnyel, 10 fokozatú automata sebességváltóval. 28 évvel ezelőtt megtörtént az, ami addig lehetetlennek tűnt: első és egyetlen modellje, az LS bemutatásával a Lexus fenekestül forgatta fel luxusautók kategóriáját. Ráadásul a márka a kiváló autó mellé olyan szolgáltatásokat és ügyfél-elégedettséget biztosított, ami páratlan volt a piacon.

    Az 1990-es LS 400 luxusa, addig sosem tapasztalt kényelme, teljesítménye, zajtalan és sima működése, összeszerelési minősége és részletkidolgozása egyszerűen lenyűgözte a szaksajtót és a vásárlókat.

    Most pedig a Lexus arra készül, hogy újra megismételje történelmi lépését a vadonatúj, 2018-as, ötödik generációs LS zászlóshajó bemutatásával, ami a 2017-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon lép majd reflektorfénybe. Az új LS kívül-belül jellegzetesen japán jegyeket hordoz – és persze utolérhetetlen luxust kínál. A mintegy 90 piacon megjelenő autó a márka legújabb globális modellje.


    "Az LS – amellett, hogy a Lexus márka szimbólumává vált – mára olyan új generációs luxusautóvá fejlődött, amely a japán hagyományokat és kultúrát is méltóképpen képvisel.” – mutat rá Toshio Asahi, az új LS főmérnöke. E minőségében pedig messze túlszárnyalja mindazt, amit a világ manapság egy luxusautótól vár.”

    A cél nem a Lexus erényeinek továbbfejlesztése volt, hanem hogy túlszárnyalják a világ luxusfogyasztóinak elvárásait. Ugyanakkor az összes eddigi LS modellben létezett egy közös vonás: az Omotenashi, a hagyományos japán vendégszeretet szellemisége. Egy luxusautóban ez azt jelenti, hogy egyaránt törődni kell a vezetővel és az utasokkal, felkészülni az igényeikre, odafigyelni a kényelmükre, és gondoskodni a biztonságukról.


    Lexus dinamikusabb szellemiségét: egy V8-as teljesítményét kínálja alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás mellett, miközben minimumra mérsékli a zajokat és a rezgéseket. Az LS új motorja olyan erős, ahogyan az egy zászlóshajó esetében elvárható: teljesítménye 310 kW / 421 lóerő, forgatónyomatéka pedig 600 Nm, vagyis a vonóerő hasonló a most kifutó LS modell V8-as motorjáéhoz.


    A hosszú löket és az optimális furat/löket arány hozzájárul a gyors égéshez és a kettős turbótöltés hatékony működéséhez, így az LS várhatóan 4,5 másodperc alatt gyorsul majd 100 km/órás sebességre (AWD). De talán ennél is fontosabb az, ahogyan a Lexus a motor és a sebességváltó hangolásával elérte, hogy az autó azonnal gyorsulni kezdjen, és hogy a forgatónyomaték folyamatosan rendelkezésre álljon.



    Forrás: www.autoszektor.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570S

    Mutatós darab lett a 10 000. McLaren 570SElkészült a McLaren nem is akármilyen 10 000. darabja. A mennyiség helyett inkább a minőséget helyezte mindig is előtérbe a McLaren. A brit cég tavaly 1654 autót értékesített, idén azonban sikerült átlépniük a bűvös 3000-es határt. Ezért is különösen jelentős eseménynek számít, hogy a 750 főt foglalkoztató wokingi gyárukban elkészült a 10 000. modell. A szép kerek szám második felét mindössze 22 hónap alatt teljesítették a dolgozók, a jubileumi darab pedig egy igencsak mutatós és tetszetős, Ceramic Grey színben pompázó McLaren 570S lett.

  • Knight-XV a háborús övezetekben való utazáshoz

    Valódi katonai jármûvön alapszik az Armet nevû cég legújabb modellje, amelyet rettegõ üzletembereknek szeretnének eladni.

    A Knight-XV névre keresztelt jármû karosszériája nagyrészt megegyezik az Armet Gurkha nevû páncélozott terepjáróéval, a legnagyobb különbség, hogy a polgári változat sokkal kényelmesebb belsõt kapott, viszont fegyverek nem szerelhetõk fel rá.

    A 6,096 méter hosszú és 2,489 méter széles karosszéria teljes egészében vastag páncéllemezbõl készül.

  • Megvannak a kötelezõ biztosítás díjai

    November végéig dönthettek az autósok, hogy maradnak-e eddigi biztosítójuknál, vagy váltanak. Amennyiben felmondták a szerzõdésüket, az év végéig kell kiválasztaniuk új társaságukat.

    A biztosítók egyelõre még csak megbecsülni tudják, hogyan változik ügyfeleik száma.

    Az azonban már most látható, hogy sokkal kevesebben váltanak biztosítót, mint egy éve.

  • A legtakarékosabb Mercedes S-osztály tagja 3,2 litert fogyaszt!

    A Frankfurti Autószalonon mutatkozik be az eddigi legtakarékosabb Mercedes-Benz S-osztály, amely megelégszik mindössze 3,2 liter üzemanyaggal 100 kilométeren. A plug-in hibrid egyik legnagyobb újdonsága, hogy akár 30 kilométert is képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban.

    A Mercedes-Benz komoly figyelmet szentel hazai autószalonján a környezetbarátok modellekre, így a hidrogénnel mûködõ B-osztály F-Cell és a teljesen elektromos BlueZero E-Cell Plus mellett leleplezik a plug-in hibrid Vision S500-at.

  • 185 lóerõs az új Chevrolet Equinox szabadidõs terepjáró

    Megmutatta a Chevrolet, milyen lesz a januári Detroiti Autószalonon bemutatkozó új Equinox. A közepes méretû szabadidõs terepjárót teljesen áttervezték, és hozzá a 185 lóerõs, közvetlen befecskendezéses négyhengerest ajánlja a gyártó.

    Pénzügyi világválság idején nem éppen szerencsés dolog szabadidõs terepjárót bemutatni, de ha a Chevrolet éppen jövõ januárra idõzítette az új Equinox bemutatóját, a krízis miatt már nem fogja elhalasztani azt.

  • MTM Audi TT RS - 340 lóerõs lett a tuning

    Az MTM tuningcég nekilátott az Audi TT RS tuningolásának. Az elsõ lépcsõvel 312 km/h-s végsebességet értek el.

    Ezúttal nem kapott egy második motort a csomagtartóba a gyõri sportkocsi, csak hozzányúltak az öthengereshez.

    A külsejéhez nem nyúltak.

    A 340 lóerõs teljesítménye miatt az ember úgy gondolhatná, elég gyors az Audi TT RS - 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s sebességre.

  • Audi A3 Cabriolet

    Szlovákiát egyelõre nem értük utol az autógyártás területén, de az Audi újabb modellel gondoskodott arról, hogy csökkenjen a hátrányunk. A képzeletbeli versenypályán egy kabrió állt rajtvonalhoz. November utolsó napján újabb Audi modell gyártása kezdõdött hazánkban. Hogy a gyõri székhelyû Audi megabázis rangot adjon a világpremiernek, az elsõ A3 Cabriolet Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke jelenlétében gurult le a gyártósorról.

  • Az Audi egy TT Coupét adományozott az Autópálya Rendõrségnek

    Az Autópálya Rendõrség a szakszerû, európai normáknak megfelelõ minõségû munkavégzés elõsegítése, a gyorsforgalmi utak hatékony ellenõrzése érdekében a Porsche Hungariától adományként egy AUDI TT 3.2 V6 quattro típusú gépkocsit vehetett át. Az Audi és a rendõri szervek kapcsolata nem új keletû, hiszen 2005-ben az Audi Hungaria Motor Kft. egy fehér színû Audi TT Coupét adományozott a magyar rendõrség részére, szintén a közlekedésbiztonság javítása céljából. A most átadott 3.2 V6 motorizáltságú autó teljesítménye és menettulajdonsága alkalmassá teszi arra, hogy azt az Autópálya Rendõrség munkája során hatékonyan tudja alkalmazni.

  • Szuperolcsó indiai miniautó

    A szuperolcsó indiai miniautó benzinmotorral sem különösebben iszákos, de állítólag már majdnem készen van egy még alacsonyabb fogyasztású dízelváltozat.

    Úgy tudjuk, ez a második motor is kéthengeres lesz, akárcsak a benzines, és elég korszerû, hogy akár Európában is forgalmazhassák. A 800 köbcentis, turbófeltöltéses, és közös nyomócsöves befecskendezésû apróságot állítólag több nagy nevû európai céggel együtt alakította ki a Tata.

  • Gyorsteszt – Skoda Yeti, aki nem hegyiember

    A Skoda Yeti, mint lenni szokott tanulmányautónak indult, majd valóság lett belõle. A gyár fél évvel késõbbre tervezte a gyártást és a piaci bevezetést, de végül az õszi frankfurti helyett már a tavaszi Genfi Autószalonon bemutatták a kocsit.

    A gyártás és az elõrendelések felvétele a nyáron elindult, nálunk is. Így bár az autó most lett megérinthetõ Magyarországon, már van, aki letette az elõleget és várja az összkerékhajtású Skodáját.

  • Brabus iBusiness S-Class - komoly üzletembereknek

    Fõleg a komoly, gazdag üzletembereket célozza a Brabus iBusiness nevû kiegészítõ csomagja. A legújabb S-osztályos Mercedesekbe rendelhetõ kit – többek között – némi motortuningot és Apple elektronikai termékeket tartalmaz.

    Természetesen az autók külseje is változik: kicsit átdolgozták a kötényeket, lejjebb húzták az oldalszoknyákat, módosították a diffúzort, de nem hagyták ki a sport kipufogórendszert és a 21 colos könnyûfém kerekeket sem.

  • Dízel-hibridhajtással érkezik a Citroen DS5!

    A Citroen DS modellcsaládjának második tagjaként két év múlva érkezik a DS5. A C5-höz hasonló méretû modell legnagyobb érdekessége, hogy a PSA dízel-hibrid hajtásláncával is párosítható lesz, amelynek köszönhetõen csökkenhet a márka átlagos szén-dioxid kibocsátása.

    Az idei Genfi Autószalonon mutatkozott be a Citroen DS3, amely a franciák DS Inside modellcsaládjának elsõ tagja lesz.

    A MINI ellenfelének szánt modell mellé azonban 2011-ben érkezik a nagyobb méretû DS5, amelyet igazi presztízsmodellnek szán a Citroen.

  • Renault Koleos 2011 - 450 literes csomagtartóval

    A Koleos vadonatúj 2011-es frontot kapott, amitõl némi koreai beütése lett. Persze ettõl még nem néz ki rosszul.

    A Renault logó melletti légbeömlõk eltûntek, most egy nagy krómozott hûtõrács díszeleg a crossover orrán.

    A fényszórók vékonyabbak lettek, a visszapillantó tükrökbe pedig LED-es irányjelzõket integráltak. Oldalnézetbõl a kihangsúlyozott kerékjáratok és az új stílusú könnyûfém kerekek tûnnek fel. A Koleos fara maradt, amilyen volt. A színpaletta ellenben egy új „Cayenne" narancs színnel gazdagodott.

  • A Citroen leleplezte prémium kisautóját, a DS3-at!

    A francia gyártó ígéretéhez híven leleplezte prémium kisautóját, a DS3-at. A négy méternél kisebb modell három benzines és három dízelmotorral lesz kapható, a teljesítmény 70-tõl 150 lóerõig terjed.

    A Citroen valamivel olcsóbban adja majd a DS3-at a Mininél.

    A Citroen februárban hozta nyilvánosságra terveit, amely szerint felélesztik a DS nevet, igaz, az eredetitõl kissé más jelentést adva neki (Different Spirit). Elérkezett az idõ az elsõ ilyen modell bemutatására, amely a DS3 lesz.

  • Volkswagen Transporter Rockton

    Összkerék-hajtás, magasított futómû, off-road gumik és masszív védõlemezek alul – ezt kínálja a Volkswagen furgon legújabb változata.

    Az új gép, amely a Transporter Rockton nevet kapta, természetesen összkerék-hajtású – igaz, a Volkswagen személyautóiból ismert Haldex rendszert használja, amelynél nehéz terepen létezik jobb megoldás is – de ezen kívül a megerõsített futómû és a 30 mm-es hasmagasság-emelés is segít, hogy az épített utakról letérve se akadjon el a furgon.