rss
  • Bemutatkozott az új Lexus LS

  • Bemutatkozott az új Lexus LSAz új padlólemeznek köszönhetően ez az eddigi legmozgékonyabb és legkényelmesebb vadonatúj LS radikálisan új dizájnja egyesíti a kupés sziluettet egy szedán térkínálatával és presztízsével. Mindehhez vadonatúj, kettős turbótöltésű V6-os motor társul 310 kW / 421 lóerő teljesítménnyel, 10 fokozatú automata sebességváltóval. 28 évvel ezelőtt megtörtént az, ami addig lehetetlennek tűnt: első és egyetlen modellje, az LS bemutatásával a Lexus fenekestül forgatta fel luxusautók kategóriáját. Ráadásul a márka a kiváló autó mellé olyan szolgáltatásokat és ügyfél-elégedettséget biztosított, ami páratlan volt a piacon.

    Az 1990-es LS 400 luxusa, addig sosem tapasztalt kényelme, teljesítménye, zajtalan és sima működése, összeszerelési minősége és részletkidolgozása egyszerűen lenyűgözte a szaksajtót és a vásárlókat.

    Most pedig a Lexus arra készül, hogy újra megismételje történelmi lépését a vadonatúj, 2018-as, ötödik generációs LS zászlóshajó bemutatásával, ami a 2017-es Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon lép majd reflektorfénybe. Az új LS kívül-belül jellegzetesen japán jegyeket hordoz – és persze utolérhetetlen luxust kínál. A mintegy 90 piacon megjelenő autó a márka legújabb globális modellje.


    "Az LS – amellett, hogy a Lexus márka szimbólumává vált – mára olyan új generációs luxusautóvá fejlődött, amely a japán hagyományokat és kultúrát is méltóképpen képvisel.” – mutat rá Toshio Asahi, az új LS főmérnöke. E minőségében pedig messze túlszárnyalja mindazt, amit a világ manapság egy luxusautótól vár.”

    A cél nem a Lexus erényeinek továbbfejlesztése volt, hanem hogy túlszárnyalják a világ luxusfogyasztóinak elvárásait. Ugyanakkor az összes eddigi LS modellben létezett egy közös vonás: az Omotenashi, a hagyományos japán vendégszeretet szellemisége. Egy luxusautóban ez azt jelenti, hogy egyaránt törődni kell a vezetővel és az utasokkal, felkészülni az igényeikre, odafigyelni a kényelmükre, és gondoskodni a biztonságukról.


    Lexus dinamikusabb szellemiségét: egy V8-as teljesítményét kínálja alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás mellett, miközben minimumra mérsékli a zajokat és a rezgéseket. Az LS új motorja olyan erős, ahogyan az egy zászlóshajó esetében elvárható: teljesítménye 310 kW / 421 lóerő, forgatónyomatéka pedig 600 Nm, vagyis a vonóerő hasonló a most kifutó LS modell V8-as motorjáéhoz.


    A hosszú löket és az optimális furat/löket arány hozzájárul a gyors égéshez és a kettős turbótöltés hatékony működéséhez, így az LS várhatóan 4,5 másodperc alatt gyorsul majd 100 km/órás sebességre (AWD). De talán ennél is fontosabb az, ahogyan a Lexus a motor és a sebességváltó hangolásával elérte, hogy az autó azonnal gyorsulni kezdjen, és hogy a forgatónyomaték folyamatosan rendelkezésre álljon.



    Forrás: www.autoszektor.hu


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Fiat Uno 2010

    Bemutatta az új Unót a Fiat. A dobozformájú kisautó Brazíliában készül, elsõsorban a dél-amerikai piac számára.

    Hivatalosan is megerõsítette a Fiat a korábban már ismerté vált hírt, hogy újra lesz Uno. Hasonlóan elõdjéhez, egy, a Brazíliában most bemutatott modell is egy kisautó, ugyanakkor nem a Fiat legkisebbje, a Panda és a Punto közé illeszkedik. 3770 milliméter hosszú, 1643 mm széles, ugyanakkor 1490 milliméter magas.

  • V10-es motort kapott az Audi R10 TDI!

    Az Audi bemutatta a hosszú távú versenyekre épített idei versenygépét, az R15 TDI-t.

    Az autó V12-es helyett egy V10-es motort kapott, amely több mint 600 lóerõs és 1050 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, ám így sem lesz könnyû legyõzni Le Mansban a rivális Peugeot-t.

    Amikor az Audi 2006-ban bejelentette, hogy dízel versenygépet készítenek a Le Mans-i 24 órás versenyre, a riválisok egy vállrándítással elintézték az ügyet, mondván, ez csak marketing.

  • Elegángs az új Renault Thalia

    A Renault a Moszkvai Autószalonon mutatta be az Új Thaliát. A "Renault Kötelezettségvállalások 2009" terv keretében megszületett új modell vonalai eleganciát sugároznak.

    A státusznövelõ orr-részt hangsúlyozzák a formatervezett fényszórók és a különleges, krómbetétes hûtõrács.

    Az utastér finom kidolgozású és kényelmes. Országtól függõen három felszereltségi szint szerepel a kínálatban: Authentique, Expression és Privilège.

  • Az Audi egy TT Coupét adományozott az Autópálya Rendõrségnek

    Az Autópálya Rendõrség a szakszerû, európai normáknak megfelelõ minõségû munkavégzés elõsegítése, a gyorsforgalmi utak hatékony ellenõrzése érdekében a Porsche Hungariától adományként egy AUDI TT 3.2 V6 quattro típusú gépkocsit vehetett át. Az Audi és a rendõri szervek kapcsolata nem új keletû, hiszen 2005-ben az Audi Hungaria Motor Kft. egy fehér színû Audi TT Coupét adományozott a magyar rendõrség részére, szintén a közlekedésbiztonság javítása céljából. A most átadott 3.2 V6 motorizáltságú autó teljesítménye és menettulajdonsága alkalmassá teszi arra, hogy azt az Autópálya Rendõrség munkája során hatékonyan tudja alkalmazni.

  • Honda Brio - 78 lóerõs motorral

    Jóval kisebb, mint a Jazz, de ötajtós, és az ígéretek szerint meglehetõsen tágas. A Honda is beszáll a városi törpeautók versenyébe.

    A Honda régóta nem kínál igazán apró városi autókat Japánon kívül, de úgy néz ki, rájöttek, hogy érdemes lefelé bõvíteni a kínálatot.

    A Brio csupán 3,61 méter hosszú, 1,68 méter széles és 1,48 méter magas, azaz 29 centivel rövidebb a Jazznél. Ugyanakkor ötajtós, és állítólag nagyon igyekeztek a tervezõk, hogy elérjék a lehetõ legjobb térkihasználást.

  • Mindent a második generációs Mazda6-ról

    Az új Mazda6 nemcsak erõsebb és tisztább motorokat kapott, de önsúlyát a megnövelt karosszériamerevség ellenére sikerült lejjebb szorítani. "Emocionális" és sportos a második generációs Mazda6. Ugyanazt a dinamikus, a Mazda szójárásával atletikus kinézetet kapta, mint ami többek között az elsõ Zoom-Zoom modellt is sikerre vitte, de radikálisabb tálalásban. Az új kocsi tényleg vonzó lett; a vásárlók ismét négy- és ötajtós karosszériával, valamint kombi változatban rendelhetik meg az autót.

  • Hatalmas áruszállító furgon a Nissan NV2500

    Önállóan fejlesztett áruszállító furgon prototípusát mutatta be a Nissan, ám az NV2500 egyelõre csak tanulmányautóként jelent meg. Az autó jóval terjedelmesebb az Európában megszokottnál.

    Európában jelenleg a Renault haszonjármûveinek átnevezett változataival van jelen az áruszállítók piacán a Nissan, de egy korábbi tanulmányautóval már elõrevetítették, hogy önálló modelleken dolgoznak. Most itt egy újabb prototípus, az NV2500, amellyel az amerikai piacot kívánják meghódítani.

  • Gyorsteszt – Skoda Yeti, aki nem hegyiember

    A Skoda Yeti, mint lenni szokott tanulmányautónak indult, majd valóság lett belõle. A gyár fél évvel késõbbre tervezte a gyártást és a piaci bevezetést, de végül az õszi frankfurti helyett már a tavaszi Genfi Autószalonon bemutatták a kocsit.

    A gyártás és az elõrendelések felvétele a nyáron elindult, nálunk is. Így bár az autó most lett megérinthetõ Magyarországon, már van, aki letette az elõleget és várja az összkerékhajtású Skodáját.

  • BMW M6 2011 - kupé és kabrió

    Új V8-as biturbójának köszönhetõen teljesítmény szempontjából könnyedén lenyomja fõ riválisait a 2011-es M6.

    Dupla kuplungos váltóval.

    A gyári képeken is látható M-csomagos 6-os BMW után itt az igazi M6-os - dupla turbós V8-assal. Ismét az Automedia/Autoexpress fotósai voltak olyan ügyesek, hogy kémfotókat tudtak készíteni a BMW egyik amerikai tesztkörén: ezúttal az M6 kupé és kabrióváltozatait kapták kameravégre.

  • Audi A6 Avant 2011

    Csak a fotók alapján fel sem tûnik az embernek, hogy az Audi új típust mutatott be: olyan tökéletesre fejlesztették az átméretezéssel való autótervezést, hogy ha nincs valami támpont a képen, simán A4 Avantnak nézhetnénk.

    Nem sokat változott elsõ ránézésre.

    Persze van néhány részletbeli különbség, de még az utastér és a csomagtartó aránya is stimmel. Ez persze nem jelenti, hogy az A6 ne volna kellemes jelenség, jó arányú szokvány-Audi, ezúttal 4,93 méteres hosszban.

  • Sportos Chevy Aveo

    A Chevrolet a Detroiti Autószalonon mutatja be az Aveo RS-t, az Aveo sportos verzióját. Egyenlõre koncepció, hiszen a kocsi alapja a következõ generációs még csak tervezett Aveo.

    Nemsokára, a Detroiti Autószalonon (North American International Auto Show) mutatja be a Chevrolet az Aveo RS-t, azaz a kisautó sportos változatát. A számunkra fontos és érdekes nem is annyira a sportosság, hanem hogy láthatjuk a következõ generációs Aveo-t. Csak képzeljük le róla a sportos kellékeket.

  • V12-es 700 lóerõs motor az új Brabus-ban

    A leginkább Mercedesek megbolondításáról ismert Brabus ismét kezelésbe vette a jó öreg G-osztályt. Ezúttal minden eddiginél tovább mentek, a motorháztetõ alá ugyanis egy 700 lóerõs V12-est építettek.

    Az autó alapára 111 millió forint.

    A Mercedes G-osztálya idén ünnepli harmincadik születésnapját, a gyártó pedig ez alkalomból két változatot is piacra dobott. Akinek azonban az apró, leginkább a külsõre és a beltérre koncentráló változások nem felelnek meg, választhatja a Brabus megoldását is.

  • Premium elnevezésû limitált szériát dob piacra a Subaru

    Egyedi, Premium elnevezésû limitált szériát dob piacra a Subaru a Legacy és az Outback modellekbõl.

    A japánok nem túlozták el az átalakításokat, mindössze egyedi könnyûfém felniket, kéttónusú bõrbelsõt és alumínium pedálokat kapott a két modell.

    A Premium csomag kiegészítõi kizárólag a Legacy 2.0 GT és 2.5i változatokhoz rendelhetõek, míg az Outback esetén a 2.5i és 2.5XT verziók vásárlásakor elérhetõ.

  • Íme a 1104 lóerõs dán Zenvo Automotive elsõ modellje, az ST1!

    Bemutatkozott a dán Zenvo Automotive elsõ modellje, az ST1. Az 1104 lóerõs modell remek menetteljesítményekkel rendelkezik, aminek köszönhetõen akár a Bugatti Veyronnal is felveheti a versenyt.

    A Zenvo Automotive még 2004-ben elkezdte fejleszteni elsõ modelljét, az ST1-et. A projekt célja egy olyan csúcsteljesítményû autó megalkotása volt, amely kitûnõen használható a mindennapokban és egyúttal feledhetetlen vezetési élményt kínál a tulajdonosának.

  • Peugeot 408 - Kínának

    A Peugeot már öt éve van jelen a világ legnagyobb iramban fejlõdõ autópiacán, a kínain; csak tavaly 410 ezer autót adott el, 44 százalékos növekedést produkálva 2008-hoz képest. Bíztató, azonban vannak még bõven kiaknázatlan területek, így a kifejezetten a kínai vevõkörnek tervezett 408-as modellel új offenzívát indít a francia márka. A 408-assal ezért Európában nem, vagy csak évek múlva fogunk találkozni. A kocsi a 308-as hosszú tengelytávú, lépcsõshátú kivitele, nem pedig a 407-es utódja - arra még várnunk kell. A 408-as a kínai M1 szegmensben fog versenyezni, amely az összpiac 45 százalékát teszi ki.