A Citroënnél az idén a Hypnos nevû koncepció hivatott a gyári standhoz vonzani a tömegeket. Az autó a gyári vázlat alapján afféle városi szabadidõ-autó-féleség, a szokásosnál épp csak egy picivel magasabb hassal, jó nagy kerekekkel, csapott hátú, ötajtós karosszériával.
A belsõ tér tervezõi valamivel jobban elengedték magukat. Az egymás melletti üléseket egy picit eltolva helyezték el, ráadásul a formájuk is nagy, színes leveleket idéz, így felülnézetbõl olyanok, mintha egymásból nõttek volna ki. Az organikus jelleg ráadásul a mûszerfalon is folytatódik, egyedül a hagyományos kormánykerék lóg ki az összképbõl. Meghökkentõ megoldás, bár a praktikus értéke erõsen kétséges.
A Hypnos koncepció persze nem csak külsõségeiben igyekszik túlmutatni a ma kapható személyautókon. Az autót hibrid hajtáslánc mozgatja, amelyrõl egyelõre csak annyit árultak el, hogy egy 200 lóerõs belsõ égésû motor köré épül, átlagfogyasztása 4,5 liter 100 kilométeren, átlagos szén-dioxid-kibocsátása pedig 120 g/km. Az adatok egy szériamodell esetében igen impozánsak lennének, arra azonban nincs biztosíték, hogy a PSA csoport kínálatában a közeljövõben felbukkanhat egy hasonló modell.