rss
  • Megvehetõ az internet-rádió az autókba!

  • Share on Tumblr

    A Blaupunkt és a miRoamer sajtóközleménye szerint 2009-tõl már megvásárolható lesz az általuk autókba fejlesztett internet-rádió.

    A vásárlók a hagyományos AM/FM mellett a miRoamer által biztosított, interneten sugárzott temérdek állomás közül is választhatnak. A közlemény szerint a rendszer 2009-tõl már opcióként választható majd a nagy gyártók modelljeiben, ám hogy pontosan mely márkákról van szó, egyelõre homály fedi, mint ahogy a felszerelés árát is.

    A két cég szerint a vásárlók nem akarnak állandóan USB-n csatlakoztatni mindenféle lejátszókat az autóban, hiszen ezentúl egyetlen gombnyomással olyan zenei rádiót hallgathatnak, amilyet csak akarnak. A zenei adások mellett természetesen rengeteg hír-, és szórakoztató adás is elérhetõ lesz.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Felgyújtotta autóját a magas üzemanyagárak miatt

    Egy harmincéves, munkanélküli férfi az egekben lévõ üzemanyagárakra reagálva felgyújtotta autóját múlt pénteken Németországban. Állítása szerint már egyszerûen képtelen volt fizetni a méregdrága benzint.

    Az esemény pénteken reggel fél nyolckor történt, amikor a férfi Frankfurt egyik külvárosába kiérve kipattant autójából, amit utána leöntött benzinnel, majd meggyújtott.

  • Nincs többé Chevy, csak Chevrolet

    Nincs többé Chevy, csak Chevrolet - legalábbis így határozott a legendás amerikai autógyár vezetése.

  • Légzsákproblémák a Cadillac CTS-nél

    Az amerikai közlekedési hatóság (NHTSA) közbenjárására 12 662 CTS-t hív vissza a Cadillac, mert egy rossz szoftver miatt balesetnél elõfordulhat, hogy nem nyílik ki az utas légzsákja, illetve ok nélkül kinyílhat bármikor.

  • Európai autógyárak tizede csõdbe mehet

    Komoly bajba kerülhetnek az autóipari beszállítók, amennyiben az Európai Bizottság nem hagyja jóvá a 25 milliárd eurós támogatási csomagot írja holnapján az InfoRádió.

    Az Európai Személygépkocsi-gyártók Szövetségének (CLEPA) elnöke figyelmeztetett, hogy amennyiben Brüsszel nem adja áldását a mentõcsomagra, a körülbelül 5000 autóipari cég 10 százaléka csõdbe mehet.

  • A Volkswagen bemutatta a Saveirónak a következõ generációját!

    A Volkswagen bemutatta egyetlen kompakt pickup-jának, a Saveirónak a következõ generációját.

    A kizárólag Dél-Amerikában forgalmazott kétüléses haszongépjármû dizájnja a márka a Tiguan arculatát követi, amely legfõképp az elsõ fényszórók, és a szintén elsõ lökhárító alakjaiból figyelhetõ.

  • Autóbajusz

    Autóbajuszt gyárt és árul egy amerikai cég az interneten. A Carstache nevû vállalkozás kizárólag mókából fogott a dologba és mosolykeltésbõl.

  • Skoda Octavia: megvan a kétmillió

    A Skoda Octavia immár kétmilliomodik példánya gördült le a Skoda Vrchlabí-beli üzemének szerelõszalagjáról. Az ünnepi darab a Skoda márka e nagysikerû és közismert sorozatának szabadidõs változata, egy ezüstszínû Octavia Scout 2.0 TDI.

  • Robotok parkolják az autókat Budapesten

    Robotok parkolják az autókat Budapesten. Átadták a belvárosában Európa elsõ robottechnológiával mûködõ parkolóházát. A rendszer mûködtetéséhez emberi erõforrást nem igényel, teljesen automatikus.

    A méhkasra hasonlító épület tíz szintjére Koreában gyártott robotok pakolják be az autókat. Az épületben összesen 340 gépjármû fér el és az üzemeltetõ társaság szerint legfeljebb harminc másodperc lesz egy autó ki és beparkolása.

  • Volkswagen

    A Volkswagen márkanév hallatán sokaknak azonnal a híres bogár jut az eszébe. Valóban: a kezdetek kezdetén a népnyelv által Bogárnak nevezett jármû jelentette "a" Volkswagent, vagyis a "népautót", ám azóta nagyot változott a világ.

  • Kolozsvár mellett készülnek az új Mercedesek

    A Mercedes-Benz gépkocsikat gyártó német Daimler csoport Romániát választotta új kelet-európai gyárának helyszínéül - jelentette be Constantin Stroe, a romániai autógyártók egyesületének (ACAROM) elnöke.

  • Hibrid parkolóhelyek Amerikában

    Washington - Az Egyesült Államokban a mozgássérülteket szállító jármûvek parkolóhelyei mellett a hibrid üzemû kocsik számára is elkülönítenek parkolókat.

    A vegyes meghajtású autók tulajdonosai már eddig is több elõnyben részesültek: adókedvezményeket kapnak a jármûvek vásárlásakor, ezenkívül bizonyos városokban és idõszakokban a több utast szállító autók sávjában közlekedhetnek.

  • Az Egyesült Államokban felemelnék a jogosítvány minimum korhatárát

    Az Egyesült Államokban a közúti biztonságért felelõs hivatalban (IIHS) kijelentették, hogy fel kéne emelniük az államoknak a jogosítvány megszerzésének minimális korhatárát.

    A tengerentúlon jelenleg már 16 éves korban le lehet tenni a vizsgákat, de a felmérések szerint a balesetek nagy részét a legfiatalabbak okozzák, ezért a hivatal véleménye szerint mindenképpen indokolt lenne felemelni a minimum korhatárt 17, vagy akár 18 évre.

  • Nyolcsebességes automataváltó fejlesztésén dolgozik a Hyundai

    A Mercedes és a BMW után most a Hyundai jelentette be, hogy a Lexushoz hasonlóan egy nyolcsebességes automataváltó fejlesztésén dolgoznak. A Lexus jelenleg az LS-ben kínálja a világ elsõ nyolcfokozatú automatáját, amelynek hatására a német prémiummárkák is elkezdték fejleszteni saját nyolcsebességes automata váltómûveiket.

  • Ördögi rendszámok Romániában

    A test ördöge, az ördög teste, a mennyek világa egyaránt jelt ad magáról a romániai gépjármûveken, amióta a közlekedésrendészeti szabályok ezt lehetõvé teszik.

    Nem Lucifer keze van a dologban, a román közlekedésrendészet január elejétõl saját hatáskörében engedélyezte a rendszámokon a három betû feltüntetését, lehetõséget adva arra, hogy az ember autóján is viselhesse személyiségének, netán rögeszméjének vagy vágyainak emblémáját.

  • A Mazda is tervezi az új hibrideket!

    A Mazda fennállása óta még nem készített hibrid hajtásláncot modelljeihez, helyette inkább belsõ égésû motorjai tökéletesítésével foglalkozott.

    A Mazda3 japán bemutatóján azonban a márka ügyvezetõ alelnöke, Philip Spender bejelentette, hogy a Mazda is beáll a hibrid-gyártók közé. A japán márka a Honda és a Toyota sikereit látva nem teheti meg, hogy kimarad a környezetbarát hajtásláncok fejlesztésébõl.