rss
  • Külső újítások a Mégané-nál

  • Share on Tumblr

    Külső újítások a Mégané-nálNem újdonság a gyakori modellfrissítés a Renault-tól, így nem is meglepő, hogy a legutóbb másfél éve megújított Mégane - teljes sorozata - új frontot kap a Frankfurti Autószalonra. Így a legutóbbi módosítás után nem is egész másfél évvel frissül ismét a Mégane-kínálat. Mint legutóbb, most is csak hajszálnyit. Friss lesz a háromajtós Coupé, az ötajtós Berline és kombi Grandtour esetében egységes első lökhárító és gépháztető, jelentősen nő az orra tett embléma, a fényszóró fekete hátteret kap, nem csak ezeken, hanem a sportosnak látszó GT és a valóban annak is számító R.S. szériákon is.

    Nyilván lesznek új felnik és színek, s alighanem friss kárpitok is a kínálatban. A Renault sajtóközleménye azt is ígéri, hogy a szalon nyitónapján további fontos információk is ki fognak derülni a népszerű, ezen frissítéssel a kereskedőkhöz 2014 első negyedévében érkező Mégane-sorozat kapcsán.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • A VW Polo gyártása Amerikában?

    Egyre több gyártó viszi kisautóját a tengerentúlra, legutóbb például a Ford jelentette be, hogy a Fiestát ott is forgalmazni fogják.

    Ezúttal Stefan Jacoby, a német gyártó észak-amerikai regionális vezetõje árulta el egy interjúban, hogy az anyacég forgalmazni szeretné a Polót az USA-ban. Hozzátette, mivel a modell még mindig túl kicsi az amerikai vásárlóknak, az ottani kivitel hosszabb tengelytávot és magasabb tetõt kap.

  • A Mercury Európában tervezi következõ autóját

    A Ford égisze alatt álló Mercury úgy döntött, az öreg kontinensen tervezteti meg következõ autóját, amely a márka elsõ kompakt modellje lesz, így szüksége is van az európai Ford segítségére e téren.

    Az autó nagy valószínûséggel a jelenlegi Focus padlólemezére épül, ám bemutatásának dátumáról még a gyártónál sem mertek nyilatkozni.

  • Elutasították a Porsche hitelkérelmét!

    Ha nem sikerül hamar megegyezni a Katari Állami Befektetési Válallat vezetõivel, nagy bajba kerülhet a stuttgarti gyártó.

    A német Kancellária, illetve a Pénzügyminisztérium ugyanis - igaz, egyelõre csak informálisan - elutasította a gyártó újabb, 1,75 milliárd eurós hitelkérelmét. - mondta a Financial Times napilapnak a márka igazgatótanácsának egyik tagja.

  • Rómában betiltják a kényszerû szélvédõmosást piros lámpánál

    Az olasz fõváros polgármesterének idei rendelete értelmében ezentúl büntetendõ cselekménynek számít a közlekedési lámpa piros jelzésénél várakozó gépkocsik szélvédõjének kierõszakolt lemosása.

  • A bio-üzemanyagok második generációja - Felcím: Etanol cellulózból

    Az alacsony értékû anyagok, például a fû és a kukoricapelyva etanollá alakításának gazdaságos módszerét nagy erõkkel kutatják. A jövõben ezek az anyagok váltanák fel Észak-Amerikában a kukoricát, az etanol fõ alapanyagát, amely a mezõgazdasági földterületek elfoglalásával szerepet játszik az emelkedõ élelmiszerárakban, és az autósokat versenyezteti az éhes emberekkel.

  • A legtöbb hazai autón 5 évnél régebbi gumi van

    Az idei télen a vártnál többen, közel 90 százaléknyian váltottak téli gumira az autósok. Az abroncsok többsége prémium márkás, ugyanakkor 5 évnél idõsebb, amelyek a tapasztalatok szerint már korántsem biztosítanak olyan jó tapadási tulajdonságokat, mint az újabb gumik.

  • Csökken a benzin ára

    Csökkenti bruttó 3 forinttal a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt.

  • A válság ellenére rekord évet zárt a Rolls Royce!

    Az autóipar általános visszaesése ellenére is igen sikeres évet tudhat maga mögött a Rolls-Royce, ugyanis a BMW tulajdonában álló márkának 2008-ban 1212 eladott autóval 20 százalékos növekedést sikerült elérnie a 2007-es 1010 darabos értékesítéshez képest.

    A brit luxusmárka legnagyobb piaca továbbra is az Egyesült Államok, ám az egyre fontosabb orosz és ázsiai piacokon is érezhetõ növekedést produkált a Rolls-Royce. A britek öt legsikeresebb márkakereskedése Abu Dhabiban, Beverly Hills-ben, Dubai-ban, Londonban és Pekingben található.

  • Több mint 17 000 autót hív vissza a Volvo hibás programozás miatt!

    Több mint 17 000 autót hív vissza a Volvo, amelynek oka a motorhûtõ hibás programozása.

    A hiba igen veszélyes, mivel következménye lehet a ventilátor motorhûtés teljes megszûnése, amely pedig már a légkondicionáló teljesítményének csökkenéséhez és a hûtõfolyadék hõmérsékletének gyors emelkedéséhez vezet.

  • Új 2010-es V6-os és V8-as technika a Mercedesnél - Nézzük mit is tudnak!

    Újonnan fejlesztett V6-os és V8-as motorjaival bizonyítja a Mercedes-Benz, hogy van még fejlesztési potenciál a belsõégésû hajtómûben – ez is lehet egy sajátos „zöld vonal”, nem csak az alternatív hajtás.

  • 2011-es motor az E-Merciben

    A taxis-Merci nem túl régi, de a nagy motorcsere-hullám már most elérte. Két új motor bukkan fel a benzines választékban, mindkettõ kisebb fogyasztású és erõsebb, mint az elõdje volt.

  • A Legjobb Gyár Díjat a BMW csoport dingolfingi üzeme nyerte

    A BMW csoport dingolfingi karosszéria- és hajtásláncgyártó egysége nyerte el a 2008-as Legjobb Gyár Díjat (The Best Factory / Industrial Excellence Award 2008).

    A kiemelkedõ termelésmenedzsmenti tevékenység és hatékonyság elismeréseként odaítélt nemzetközi szakmai elismerést Frank-Peter Arndt, a BMW AG igazgatótanácsának gyártásért felelõs tagja vette át Kölnben. A BMW csoport az elsõ autógyártó vállalat, amely elnyerte a díjat annak 2002-es megalapítása óta.

  • Potenciális Alfa 159 utód a Bertone-tól

    A Genfi Autószalonon láthatjuk a Bertone Alfa Romeo kupéját – addig be kell érnünk a vázlattal.

  • A Smart bõvíti modellpalettáját!

    Bár a Mercedes tulajdonában álló márka korábban már próbálkozott négyszemélyes modell bemutatásával, amely végül csúfos bukásnak bizonyult, a konszern elnöke most megerõsítette, a közeljövõben ismét bõvítik a márka modellpalettáját.

    A tulajdonos Daimler újra nekiveselkedik, hogy nyereséges leányvállalatot faragjon a Smartból.

    A miniautók gyártására alapított márkát már többször fenyegette a megszûnés réme, nem mellékesen a ForFour bukásának köszönhetõen. A felszámolást akkor csak úgy tudták elkerülni, hogy az önálló Smart GmbH-t megszüntették, az irányítást pedig a konszern keretein belülre szervezték át.

  • Forgalomlassító csak gyorshajtóknak!

    Két koreai mérnök olyan forgalomlassító elemet fejlesztett ki, amelyet a szabályosan közlekedõk meg sem éreznek.

    Jae-yun Kim és Jong-Su Lee abból indult ki, hogy a fekvõrendõrként közismert mesterséges úthibák jelenleg szükségtelenül okoznak kényelmetlenséget azoknak a sofõröknek, akik betartják a sebességkorlátozást.