rss
  • Külső újítások a Mégané-nál

  • Share on Tumblr

    Külső újítások a Mégané-nálNem újdonság a gyakori modellfrissítés a Renault-tól, így nem is meglepő, hogy a legutóbb másfél éve megújított Mégane - teljes sorozata - új frontot kap a Frankfurti Autószalonra. Így a legutóbbi módosítás után nem is egész másfél évvel frissül ismét a Mégane-kínálat. Mint legutóbb, most is csak hajszálnyit. Friss lesz a háromajtós Coupé, az ötajtós Berline és kombi Grandtour esetében egységes első lökhárító és gépháztető, jelentősen nő az orra tett embléma, a fényszóró fekete hátteret kap, nem csak ezeken, hanem a sportosnak látszó GT és a valóban annak is számító R.S. szériákon is.

    Nyilván lesznek új felnik és színek, s alighanem friss kárpitok is a kínálatban. A Renault sajtóközleménye azt is ígéri, hogy a szalon nyitónapján további fontos információk is ki fognak derülni a népszerű, ezen frissítéssel a kereskedőkhöz 2014 első negyedévében érkező Mégane-sorozat kapcsán.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Amerikából érkeznek a dízel Volkswagenek

    Az Egyesült Államokban még nem olyan elterjedtek a dízelmotorok, mint Európában, de a gyártók a gázolajos erõforrások rohamos terjedésére számítanak.

    Ezt támasztja alá, hogy a Volkswagen észak-amerikai vezetõje, Stefan Jacoby egy helyi lapnak adott interjúban elárulta, a Volkswagen hamarosan dízelmotorokat fog gyártani a tennessee-i üzemében.

    Olyan tiszta üzemû dízelek lesznek ezek, amelyek megfelelnek az USA szigorú elõírásainak, és amelyeket a VW újonnan fejlesztett modelljeibe szerelnek majd.

  • Csökkent a Bridgestone bevétele

    A világ vezetõ autóabroncs-gyártója, a Magyarországon is jelen levõ japán Bridgestone 30 százalékos nyereségcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni folyó üzleti éve elsõ félévében, elsõsorban az erõsebb jen és a nyersanyagárak szárnyalása miatt: adózott eredménye 37,2 milliárd jenre (341,3 millió dollár) csökkent, az egy évvel korábbi 52,9 milliárd jenrõl.

    Eladásai 2 százalékkal, 1,641 ezer milliárd jenre (15,06 milliárd dollár) nõttek a tavalyi elsõ negyed 1,616 ezer milliárd jenes bevétele után.

  • Itt a láncnélküli bicikli

    Richmond (Virginia állam) - Láncnélküli biciklit dob piacra a karácsonyi szezonban a legnagyobb amerikai kerékpárgyár.

    A Trek a hagyományos fém hajtáslánc helyett úgynevezett szíjmeghajtást (belt drive) alkalmaz új városi modelljein. A technológia nem új, de a 930 dollárba (198 ezer forint) kerülõ District és a 990 dolláros Soho a két elsõ tömeggyártásra szánt kerékpár.

  • Nem áll le a gyõri Audi, mivel kevés gázt használ

    Lõre Péter pr-igazgató azzal magyarázza ezt, hogy a vállalat csupán bizonyos mechanikus megmunkáló gyáregységeinél használ gázt bizonyos fõdarabok felületi edzésére, másrészt a társaság nem gázzal fût, hanem távhõt vásárol.

    Így akkor sem lesz gond, ha a szokásos téli leállás után a jövõ héten megkezdõdik a termelés a jármûgyárban is, illetve a motorgyár ezen a héten még nem üzemelõ egységeiben. Az Audi Hungaria a fentiek miatt - teljes kapacitású termelés esetén is - csupán 50 köbméter gázt használ óránként.

  • 8 tipp, hogyan spóroljon az üzemanyaggal

    Nem kell feltétlenül alternatív üzemanyagot választani, aki megfogadja tippjeinket, akár 30 százalékkal is csökkentheti autója fogyasztást.

  • Lesifotó az új Ford Ka-ról

    A Ka a Fiat 500 padlólemezére épül, de külseje a Ford legfrissebb formatervezési irányvonalát követi, azaz rendkívüli módon hasonlít az új Fiestára.

    Az 500-assal mûszakilag megegyezõ Ka hajtását 1,2 és 1,4 literes benzin- és dízelmotorokra bízzák, de pletykálnak erõsebb ST, sõt RS változatokról is, ami nem túl meglepõ, hiszen az Abarth is gõzerõvel készíti elõ a kis Fiat sportváltozatait.

  • Pánikban üresbe sem tudjuk tenni a sebességváltót

    Váratlan helyzetben csökken a problémamegoldó képesség, a megriadt, pánikra esett emberek gyakran a legegyszerûbb dolgokra sem képesek – mondja a nagy port felvert autóvisszahívásokkal kapcsolatban a szakember.

  • Hatalmas eladási visszaesés Amerikában

    A bank- és hitelpiaci válsággal indokolják az elemzõk, hogy az autóeladások az Egyesült Államokban szeptemberben több mint negyedükkel(27 százalékkal) maradtak el az egy évvel korábbitól.

    Az év megelõzõ része is romló piacot mutatott: 2007. azonos idõszakához képest a kilenc havi idei csökkenés csaknem 13 százalékot ért el.

  • Megfontolná az egyesülést a General Motors és a Chrysler

    Ismét megfontolná az egyesülést a General Motors és a Chrysler, ha így közelebb kerülhetne ahhoz az összesen 34 milliárd dollárhoz, amelyet mentõ kölcsönként szeretnének a Forddal együtt kisírni az amerikai pénzügyi kormányzattól. Sõt, amennyiben hozzájutnának az állami segítséghez, a vállalatok vezérigazgatói évi egy dolláros fizetéssel is beérnék.

    "Komolyan megfontolnám [az egyesülést]" - mondta a General Motors vezérigazgatója, Rick Wagoner az amerikai szenátus bankügyi bizottságának meghallgatásán, ahol elárulta, hogy az évközi egyesülési tárgyalások azért akadtak meg, mert a General Motorsnak nem volt pénze az ügyletre.

  • Olcsó autó januártól!

    Nemcsak a luxus-, de a minimálautók piacán is meghatározó szerepre törekszik az indiai Tata autógyár. Miután megvásárolta a Jaguart és a Land Rovert, immár gõzerõvel fordulhat a gyár az olcsó autója felé. Jövõ januárban állítják ki a New Delhi Auto Expón a világ legolcsóbb új autóját. Korábban úgy hírlett, 2500 euró körül lesz a kocsi ára, ám úgy tûnik, ennél olcsóbb lesz, csak 2500 dollárba, azaz 440 ezer forintba kerül majd. Persze ez az ár csak Indiában igaz, az exportár magasabb lesz. Úgy hírlik, a miniautó négyajtós karosszériát kap, melyben a motor hátul lesz.

  • A Hyundai érdeklõdik a Jeep iránt

    A rendkívül rossz pénzügyi helyzetben lévõ Chrysler elõtt immár csak két lehetséges jövõ állhat: az egyik a teljes csõd, a másik, ha egy tõkeerõs konkurens mihamarabb felvásárolja.

    Az eddigi legkomolyabb kérõvel, a General Motorsszal véget értek a tárgyalások, hiszen a GM is belátta, hogy éppen elég a 2,5 milliárd dolláros harmadik negyedéves veszteségével megbirkóznia, nem veheti még a Chrysler gondjait is a nyakába egy lehetséges fúzióval.

  • A kínaiak megveszik a Saab-ot?

    A General Motors nehéz gazdasági helyzete miatt kénytelen több márkájától is megválni, így többek között megszûnik a Pontiac, de a Saturn, a Hummer és a Saab is a felszámolás határán áll.

    A svéd márka vezetõsége azonban bizakodó, ugyanis az utóbbi hetekben hat komoly befektetõ érdeklõdött a gyártó iránt, így a Saabnak megvan az esélye a túlélésre.

  • Mikroorganizmusok oldják meg az energiakrízist?

    Boston - A szénhidrogén-készletek fogyása következtében folyamatosan felértékelõdõ alternatív energiahordozók elõállításában kulcsszerephez juthatnak a mikroorganizmusok - derült ki egy nemrég tartott bostoni mikrobiológus találkozón, amelyrõl a ScienceDaily internetes portál számolt be.

  • Lamborghini rekord, mind eladási, mind profit téren!

    Az olasz sportautógyártó nyilvánosságra hozta az elmúlt 12 hónapban elért eladási és pénzügyi adatait, amelyek alapján mind az eladott autók számát, mind a nyereséget tekintve rekordot értek el.

    Miközben a legtöbb gyártó eladásai az õsz folyamán meredeken zuhanni kezdtek, a Lamborghinit mintha nem érintette volna a válság, bár eleinte a Porsche is jól tartotta magát, késõbb azonban nekik is ki kellett igazítaniuk az elvárt nyereséget.

  • Rendezõdik a Saab helyzete! Érkezik a Saab 9-4X!

    Úgy tûnik, hogy az Opel után rendezõdik a Saab helyzete is, ugyanis a jelenleg a General Motorshoz tartozó márka a Koenigsegg fennhatósága alá kerül.

    Az új tulajdonos ígérete szerint nem módosul a svédek programja, így még idén bemutatkozik az új 9-5, jövõre pedig a 9-4X. Mindkét modellhez nagy reményeket fûznek, és terveik szerint új, fiatalabb vásárlóréteget is megszólítanak majd a két újdonsággal.