rss
bohócdoktor vizit szja 1%
  • Luxusmárkát faragnak a Lincolnból

  • Share on Tumblr

    Luxusmárkát faragnak a LincolnbólA Ford EcoBoost motorja nemcsak Európában, hanem az Egyesült Államokban is hódít. A Ford F-150 vásárlóinak nagy része már a V6-os turbós motort választja teherautójához. A Ford prémiummárkája, a Lincoln is előszeretettel használja az erőforrás-családot. A legfrissebb hírek szerint a jelenleg is futó 3,5 literes V6-os EcoBoost motor a 2016-os modellévben érkező Lincoln MKS-ben minimum 365 lóerőt teljesít majd. Újdonságként a kocsi egy 2,9 literes, Nano kódnevű EcoBoost V6-ost is kap, amely a Car and Driver magazin szerint 300 lóerős lehet.

    Az új MKS szedánt elsőkerék-meghajtással kínálják, de felárért összkerekesként is megrendelhető, ami ajánlott a 3,5 literes motor esetében. Alapfelszereltségként hat, de opciósan kilencsebességes Ford-GM közös fejlesztésű váltók kap a limuzin. Az MKC crossover arculatát átvevő kocsi alapára a mostani 41 ezer dollárról 43-44 ezer dollárra nőhet (9-10 millió forint).

    A Ford ugyanakkor nem elégedett a Lincoln márka piaci pozícionálásával, szerintük nem eléggé prémium a márka. Bejelentették, hogy tízéves programot dolgoznak ki, hogy a Lincolnból igazi luxusmárka váljék. A Lincoln kínálata 2016-ig négy új modellel bővül, a második generációs MKS limuzin és az MKC szabadidő-autó mellett egy C-osztályos kompakt autót is bemutatnak az elkövetkezendő években.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • 640 jogosítvány ugrott novemberben!

    Összesen ötvenezer jármûvezetõt ellenõriztek a novemberre meghirdetett akcióban a rendõrök, az õszi-téli átállással kapcsolatos közúti razzia során összesen 640 jogosítványt vettek el, és közel 1200 forgalmi engedélyt vontak be.

    A fokozott ellenõrzés célja az volt, hogy megbizonyosodjanak róla, felkészültek-e az autósok az õszi-téli idõszakkal járó megváltozott idõjárási körülményekre, de egyéb tényezõket is vizsgáltak.

  • A Ford Európában is rekordot döntött

    Nem csak Magyarországon meg jól a kölni székhelyû Ford of Europe-nak: az egész kontinensen egyre kedveltebbek a cég modelljei.

    Az idei év elsõ felében saját rekordját is megdöntötte a Ford Európában, egész pontosan 1003700 autó eladásával.

    Ez durván két százalékos növekedésnek felel meg 2007 elsõ hat hónapjához képest, ami az autók iránti csökkenõ általános kereslet mellett igazán jó eredménynek számít.

  • Aston Martin Vantage 4,3 literes motorral és 385 lóerõvel

    A brit sportautógyártó a büszke Aston Martin tulajdonosok örömére egy izomkúrát kínál a 4,3 literes motorral hajtott Vantage-ek számára.

    A 385 lóerõs erõforrás teljesítménye a motorelektronika áthangolásának és a motor magas fordulatszámokon (5500-as percenkénti fõtengelyfordulat felett) történõ jobb levegõellátottságának köszönhetõen 20 lóerõvel növekszik, így már csak 20 lóerõvel lesz gyengébb a vadonatúj, 4,7 literes egységnél.

  • Japánban is értékesítenek magyar Suzukit

    A magyarországi Suzuki cég által gyártott Splash modell értékesítése kezdõdött meg kedden Japánban.

    A Splash az elsõ magyarországi Suzuki-modell, amit a szigetországban értékesítenek. A Suzuki közleménye szerint a Magyarországon gyártott modell ára 1,24 millió jen (12 ezer dollár).

    A cég havonta 500 Splash-t tervez értékesíteni Japánban.

  • Félévszázadot vezetett jogosítvány nélkül

    51 éven át vezetett jogosítvány nélkül egy német férfi, aki csak a héten, 79 esztendõsen bukott le.

  • Az Abarth nem csak autóban, megérkezett az Abarth ruhakollekció!

    Most, hogy a Fiatnak jól megy a szekere, végre törõdhet egy kicsit az olyan rétegmodellekkel is, mint például a minap leleplezett 160 lóerõs, sportosra hangolt 500 Abarth esseesse.

    Azt pedig, hogy az 500-as modell és a jól csengõ Abarth név mennyire népszerû, remekül jelzi, hogy a Kappa a Párizsi Autószalonra elhozza saját Abarth kollekcióját, hogy a tulajdonosok, vagy a leendõ tulajdonosok autójukhoz öltözhessenek.

  • A Hyundai tulajdonosok a legelégedettebb

    A 2008-as J.D. Power felmérés megerõsítette, hogy a Hyundai tulajdonosok a legelégedettebb vásárlók közé tartoznak

    Európában a Hyundai az egyik legfigyelemreméltóbb fejlõdést produkáló márka. Az eredmény mögött a Hyundai modellek kiemelkedõ minõsége, attraktív formaterve és megbízhatósága, valamint a kapcsolódó szolgáltatások rendkívül magas színvonala áll, amit egyértelmûen megerõsít a J. D. Power and Associates 2008-as vevõelégedettségi felmérésének eredménye is.

  • 69 hangszórós hifi az Audi Q7-ben

    2010-ben a német gyártó minden idõk egyik legjobb autóhifijét fejlesztette ki a Q7-esben. A Bang & Olufssen és a Bose közremûködésével kifejlesztett rendszerben öt magas-, 52 közép-, és öt mélysugárzó található, viszont az erõsítõ miatt eltûnt az autó hatalmas csomagtere.

  • Karabélyt kapnak autójukhoz a vevõk

    Fegyverrel háromszorozta meg eladásait egy floridai teherautó-kereskedõ: aki vesz tõle kocsit, kap hozzá egy AK-47-es gépkarabélyt ingyen.

  • General Motors beindította legújabb fejlesztõközpontját

    Múlt hét pénteken Rick Wagoner elnök-vezérigazgató és Tom Stephens, hajtásláncokért felelõs elnökhelyettes jelenlétében a General Motors beindította legújabb, Michigan állambeli Pontiacban található fejlesztõközpontját.

  • USA - mesterséges hangot a csöndes hibrid jármûvekbe

    A hibrid üzemû gépkocsik piaci térnyerésével ismét felerõsödnek Amerikában azok a követelések, hogy mesterséges hangforrással kell felszerelni a gyanútlan járókelõkre és vakokra veszélyes túl csöndes jármûveket.

  • Változás a gépjármû-átírásban 2010. július 1-tõl

    2010. január 1-jétõl a 304/2009. (XII.22.) Korm. rendelet határozza meg a közúti közlekedési nyilvántartásba bejegyzett jármû tulajdonjogának, illetve üzembentartó személyének változását igazoló teljes bizonyító erejû magánokiratnak (a jármû adás-vételi, vagy üzembentartói szerzõdésnek) a közlekedési igazgatási eljárásban történõ felhasználhatóságához szükséges kötelezõ tartalmi elemeit.

  • Az Audi Q3 gyárának alapkövét lerakták az elnökök!

    Ugyan az Audi legkisebb SUV-ja a, a Q3 csak 2011-ben érkezik, azonban a gyár alapkövét már lerakták az elnökök.

    A 30 000 négyzetméteres új szerelõcsarnokban közel 300 robot kap helyet, és 1500 új állást kínál majd a konszern. A teljes csarnok több mint 300 millió euróba kerül, amely 15 éve a legnagyobb beruházás a spanyol autóiparban.

  • Az Audi rekordprofitot könyvelt el

    Amíg a világ autógyártóinak jó része jelentõs visszaesést és veszteséget kellett elkönyvelnie 2008-ban, addig az Audi 1 003 469 autót értékesített, amely 34,2 milliárd eurós forgalmat hozott az ingolstadti márkának.

    A Volkswagen-konszern égisze alá tartozó márka tavaly 3,18 milliárd euró adózás elõtti nyereségre tett szert, amelynek köszönhetõen immár 13. évben sikerült rekordeladásokat és rekordprofitot elérnie a vállalatnak.

  • Negyedszer a legvonzóbb márka a Porsche

    Az egyes modellsorozatok eredményei egyaránt a magas minõségrõl, illetve annak a vásárlók körében mérhetõ magas fokú elismertségérõl tanúskodnak.

    A Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG (Stuttgart) legnagyobb exportpiacán, az Amerikai Egyesült Államokban, a legvonzóbb és legszimpatikusabb autómárkának bizonyult, ugyanis a J.D. Power egyesült államokbeli piackutató intézet által végzett "Automotive Performance, Execution and Layout Study (APEAL2) kutatás során a Porsche immár sorozatban negyedik alkalommal végzett az élen.