rss
  • Luxusmárkát faragnak a Lincolnból

  • Share on Tumblr

    Luxusmárkát faragnak a LincolnbólA Ford EcoBoost motorja nemcsak Európában, hanem az Egyesült Államokban is hódít. A Ford F-150 vásárlóinak nagy része már a V6-os turbós motort választja teherautójához. A Ford prémiummárkája, a Lincoln is előszeretettel használja az erőforrás-családot. A legfrissebb hírek szerint a jelenleg is futó 3,5 literes V6-os EcoBoost motor a 2016-os modellévben érkező Lincoln MKS-ben minimum 365 lóerőt teljesít majd. Újdonságként a kocsi egy 2,9 literes, Nano kódnevű EcoBoost V6-ost is kap, amely a Car and Driver magazin szerint 300 lóerős lehet.

    Az új MKS szedánt elsőkerék-meghajtással kínálják, de felárért összkerekesként is megrendelhető, ami ajánlott a 3,5 literes motor esetében. Alapfelszereltségként hat, de opciósan kilencsebességes Ford-GM közös fejlesztésű váltók kap a limuzin. Az MKC crossover arculatát átvevő kocsi alapára a mostani 41 ezer dollárról 43-44 ezer dollárra nőhet (9-10 millió forint).

    A Ford ugyanakkor nem elégedett a Lincoln márka piaci pozícionálásával, szerintük nem eléggé prémium a márka. Bejelentették, hogy tízéves programot dolgoznak ki, hogy a Lincolnból igazi luxusmárka váljék. A Lincoln kínálata 2016-ig négy új modellel bővül, a második generációs MKS limuzin és az MKC szabadidő-autó mellett egy C-osztályos kompakt autót is bemutatnak az elkövetkezendő években.


    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • 50%-kal estek vissza az autóeladások Amerikában

    Noha a gazdasági válság fogalma az utóbbi hetekben és hónapokban meglehetõsen elcsépelté vált, még így is megdöbbenünk az aktuális amerikai autóeladások láttán.

    A legtöbb márka eladásai ugyanis több mint 30 százalékkal estek vissza idén novemberben az egy évvel korábbi szinthez képest. Csoportszinten (ismét) a Chrysler könyvelhette el a legnagyobb bukást, ahol 47 százalékkal kevesebb új modellt sikerült értékesíteni.

  • Európában majd minden második autónak rosszul van beállítva a guminyomása

    Az ADAC, a németországi autóklub tanulmánya alapján kijelenthetõ, hogy Európa szerte majd minden második autós helytelen guminyomással közlekedik. Az autoblog.hu beszámolója szerint vannak akik egyáltalán nem fordítanak figyelmet autójuk ilyen téren való karbantartására, ellenõrzésére, míg vannak akik csak bizonyos idõközönként ellenõrzik, hogy megfelelõ-e a nyomás.

  • Aston Martin mérnökei környezetbarát buszt tervezetek!

    Az Aston Martin-Foster busz tanulmány üvegtetején napelemeket helyeztek el, padlója fából van, a hajtáslánc zéró emissziós, a mozgáskorlátozottak számára pedig akadálymentes a beszállás.

    A két nyertes koncepció közül egyébként ez az elõremutatóbb, a Capoco busz viszont közelebb áll a megvalósíthatósághoz.

  • Négy napos munkahetet rendeltek el a szentgotthárdi Opel gyárban!

    Ma már nem dolgoznak a General Motors szentgotthárdi üzemében, a cég ugyanis négynapos munkahetet vezetett be.

    Pénteken nem mennek dolgozni a szentgotthárdi General Motors Powertrain-Magyarország Kft. alkalmazottai, miután a cégvezetés és a szakszervezet megállapodott abban, hogy az idén bármikor el lehet rendelni a 4 napos munkahetet.

  • Vezetõ nélkül tart két autó Sanghajba Olaszországból

    Némi karosszériakár és egy huszonkét órás kényszerpihenõ az orosz határon - ez az eddigi mérlege a hónap elején Olaszországból startolt két vezetõ nélküli autónak, amelyek úticélja a sanghaji világkiállítás.

  • Rakétahajtómûvel száguldó autó és motor rekordja Kunmadarason

    Budapest - A világon elõször állt rajthoz a Holdraszállásnál használt hajtómûvel mûködõ rakétaautó és rakétamotor vasárnap Kunmadarason. A rakétamotor - és "nyergében" a francia Eric Teboul - új világrekordot ért el, 402,33 méteren 5,5271 másodperces gyorsulással.

  • A jövõben is folytatódik a China Mobile és a Motorola együttmûködés!

    A Motorola szállítja a China Mobile számára a GSM és EDGE hálózatát és a TD-SCDMA együttmûködést biztosító megoldásokat.

    A China Mobile és a Motorola együttmûködése több mint 20 éves múltra tekint vissza, és a partnerség a jövõben is folytatódni látszik. Az amerikai gyártó bejelentése szerint a két cég nemrég 310 millió dolláros szerzõdést írt alá, melynek értelmében a Motorola szállítja a kínai szolgáltató GSM, GPRS és EDGE infrastruktúráját, valamint a 2G GSM és a 3G TD-SCDMA megoldás összekapcsolódását biztosító hálózati elemeket.

  • Étolajmeghajtás Londonból Athénba

    London - Londonból egészen Athénig használt étolajjal hajtatta meg magát egy brit csapat, pontosabban autóikat. Céljuk: felhívni a figyelmet az olcsó és környezetbarát bioüzemanyagra.

    Nyolc kocsival mentek és útközben betértek ugyan benzinkutakhoz, ám csak azért, hogy azok éttermeibõl is elkérjék a már elhasznált és kiöntésre váró étolajat.

  • A Ford megválna Mazda-részvényeitõl

    A japán Nikkei üzleti magazin szerint a Ford arra készül, hogy eladja Mazda-részvényei nagyobb részét. Az amerikaiaknak jelenleg 33,4%-os részesedésük van a japán cégben, amelyet elsõ lépésben 13%-ra kívánnak csökkenteni.

  • A Mercedes-nél is leállt átmenetileg a gyártás

    Bár a Daimler nem tartozik az Amerikából indult válság legnagyobb vesztesei közé, azért a keresletcsökkenést õk is megérzik. A forgalom 2008 harmadik negyedévében ugyanis mintegy 7%-ot esett, 23,8 milliárd euróra, az adózás elõtti nyereség pedig a tavalyi év ugyanezen idõszakának 1,9 milliárdjához képest idén 648 millió euróra csökkent.

  • Autózni nyáron

    Ahogy a téli körülményekhez, úgy a nyári extrém hõséghez is fel kell készíteni kocsinkat és az utasokat, ha élvezni szeretnénk a nyári autózás örömeit. Bár a magyar autós úgy véli, hogy mindent tud a vezetésrõl és a közlekedésrõl, a baleseti statisztikák és a mûszaki segítségért folyamodók nyáron is magas száma jelzi: elutazás elõtt sokakra ráférne a tudnivalók átgondolása.

  • Név szerinti karambolesély

    Családnév szerinti közlekedési balesetesély-listát állítottak össze Nagy-Britanniában.

  • Fél évszázad után egybõl beindult egy kocsi

    Csaknem félévszázados ácsorgás után azonnal beindult egy 81 esztendõs autómatuzsálem Nagy-Britanniában.

  • Nyolcasba kapcsolt az Audi

    A sebességi fokozatokat eddig csak a legnagyobb luxusautókban szaporították gátlástalanul, de az Audi új frontot nyit: az õsztõl kisebb szedánjaikban és kupéikban is megjelenik a ZF nyolcsebességese.

  • A franciák megveszik a Ladát?

    Habár a Renaultnak nem ez az idõszak történetének legjobb periódusa, ennek ellenére az amerikai terjeszkedésen gondolkodik, hírbe hozták a Jeeppel, most pedig azt rebesgetik, hogy megveszi az orosz Ladát is.

    Az elmúlt napok meglepõ pénzügyi eredményei, gyárleállásai és az autóeladások zuhanása mellett kissé elsikkadt a hír, hogy a francia óriás jókora, 25%-os részesedést vásárolt az AutoVAZ-ból, abból a cégbõl, mely többek között a Lada tulajdonosa is.