rss
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Még mindig a VW Golf a legkedveltebb!

    A Volkswagen Golf hatodik generációja is hozza elõdje sikerességét, ugyanis a 2009-es év elsõ negyedévében a wolfsburgiak kompaktjából kelt el a legtöbb példány, ám a 119 651 eladott Golf 3,9 százalékkal kevesebb, mint 2008. elsõ negyedévének hasonló mutatója.

  • A Mecedes jelenti: 'Minden ötödik eladott model hibrid lesz!'

    A német gyártó nem kis önbizalomra utaló módon azt ígéri, 2015-re minden ötödik eladott csillagos márka hibrid lesz. A becslés a villanyos autók kedvezõ jogi helyzetén (adókedvezmények Európában), a tartósan magas üzemanyagárakon és a megváltozott vásárlói szokásokon alapszik. Ennek eléréséhez azonban széles hibrid paletta is kell, amit 2009-ben kezdenek el kiépíteni.

  • A Nissan vezeték nélküli töltést tervez az elektromosautójához!

    A kizárólag elektromos hajtású autók legnagyobb problémájának sokan az akkumulátorok feltöltését és az ahhoz szükséges adaptert tartják.

    A japán márka ennek kiküszöbölésén dolgozik, tervezõasztalon lévõ rendszerében ugyanis az autók telepeit elektromágneses mezõ segítségével, vezeték nélkül töltenék fel.

  • Takarékosabb lett a Volvo S80 és V70

    Némi trükközéssel még takarékosabbá varázsolta S80 és V70 Drive modelljeit a Volvo. Eddig 4,9 liter volt az 1,6-os, 109 lóerõs dízelmotor átlagfogyasztása, szén-dioxidból kilométerenként 129 grammot bocsátott ki.

  • Kína lenyomja Amerikát a Bentley piacán

    Négy év múlva már Kína lehet a Bentley legnagyobb piaca, letaszítva ezzel a trónról az Egyesült Államokat.

    A jelenlegi piaci trendek szerint ugyanis a tengerentúlon drasztikusan csökken a kereslet a brit luxusautókra, miközben a világ legnagyobb országában folyamatosan nõ az érdeklõdés a Bentley-k iránt.

  • Kamerákat helyeznek el a taxikban

    Július közepétõl 117 milánói taxiban mûködik olyan videokamera, amely a jármû egész belsejét - beleértve az utast is - befogja.

    A 2400 eurós (565 ezer forint) felszerelési költségbõl 1000 eurónyit (235 ezer forint) az önkormányzat finanszíroz.

    A cél a taxisok és az utasok biztonságának garantálása - írta a Corriere della Sera.

  • A Mercedes elektromos autót dob a piacra

    Az elsõkerékhajtásos kisautó leváltása elõtt bemutatkozhat egy elektromos változat, amely kihasználná a szendvics-szerkezetû padlólemez elõnyös tulajdonságait.

    A villamos hajtású A osztály állítólag Li-ion akkumulátorokat kap, és eleinte legfeljebb évi 500-1000 példány készül belõle, ha az érdeklõdés megfelelõnek mutatkozik, akkor a 2010-es bemutatót követõen a többszörösére is növekedhet a gyártás.

  • Állandó forgalomkorlátozásokat vezetnének be Pekingben

    Peking - Az olimpia idején megtisztult levegõtõl megittasodva, majd a visszatérõ mindennapok dugóitól feldühödve a pekingi városvezetés kisebb mértékû, de állandó forgalomkorlátozások bevezetését tervezi.

    A város minden egyes autóját a héten egyik munkanapján tiltanák ki az utakról, a rendszer alapját a rendszámok képezik. A vezetõ hivatalnokok magukhoz sem irgalmasak: a kormányzati gépkocsik 30 százalékát is tartósan parkoltatni akarják.

  • A Rolls Royce-val a Tescoba hajtott a feldühödött vásárló!

    Egy brit Tesco dolgozói nem mindennapi leckét kaptak egy "úriembertõl", aki telefonon keresztül rendelt ágyat az üzletbõl, ám azt matrac nélkül szállították ki annak dolgozói.

    Robert Caton, a vásárló ezen annyira felhúzta magát, hogy telefonon kívánt reklamálni, ám amikor nem járt sikerrel, az üzletbe ment.

  • Kecskeméten épül a Mercedes gyár

    195 milliárd Ft befeketetésérõl van szó

    Mostantól a fütyülõs barackpálinka és a Szórakaténusz játékmúzeum mellett egy autógyár is eszünkbe juthat Kodály szülõhelyérõl. A kecskeméti Mercedes-Benz autógyár váratlan siker. Az utóbbi pár évben Szlovákia sorra nyerte el az autóipari befektetéseket, de a Felvidék a Kia, a Peugeot új gyára és a VW-konszern pozsonyi üzeme mellé nem bírt volna el még egy ilyen beruházást. Hazánk vetélytársa Románia és Lengyelország maradt, mivel Szerbia korábban kiesett.

  • Közel 6 milliárd dollár a Ford vesztesége

    A detroiti márkák közül jelenleg a Ford áll a legbiztosabb lábakon annak ellenére, hogy a 2008-as év utolsó negyedévében 5,9 milliárd dolláros veszteséget könyvelhetett el.

    A hatalmas veszteség ellenére a Ford továbbra sem tervezi, hogy a General Motorshoz és a Chryslerhez hasonlóan állami mentõövért folyamodjon, ugyanis a cég saját pénzügyi tartalékaival képes finanszírozni legújabb fejlesztéseit. A Ford szerint az aktuális pénzügyi terv alapján az autógyár 2011-ben újra nyereséges lehet.

  • Csak hat autómárka élheti túl a pénuügyi válságot!

    Borúsan látják a jövõt az autóipari elemzõk és szakemberek, hiszen többségük szerint sok autógyártó önállósága szûnhet meg a gyûrûzõ válság és az azt követõ recesszió miatt. A Fiat fõnöke szerint például csupán hat gyártó élheti túl a pénzügyi kataklizmát.

    Komoly leépítések, csõd közeli helyzet, kényszerleállások és komoly, 15-30%-os keresletcsökkenés - bizony nem éppen rózsás az autógyártók helyzete, hiszen a pénzügyi szektor után láthatóan az autóipart rázta meg leginkább a világméretû válság. Így gondolja ezt Sergio Marchionne, a Fiat elnöke is, aki egészen odáig megy, hogy jóslata szerint csupán hat autógyártó élheti túl a kritikus 24 hónapot, a többit felvásárolhatja a hat legsikeresebb és legerõsebb gyártó.

  • Takarékoskodik a Volvo

    20 millió eurós befektetéssel modernizálta teljes méretû szélcsatornáját a Volvo. A svédek ezt most elsõsorban a minél alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás, illetve széndioxid-kibocsátás szolgálatába állították, közleményük szerint pedig ennek vívmányai már a Párizsban bemutatott C30 DRIVe modellben tetten érhetõek.

  • Harmadára csökkent a Dacia eladása Romániában!

    Mintegy hatvan százalékkal csökkent a romániai Automobile Dacia gépkocsigyár eladása Romániában az idei elsõ negyedévben.

    A román Mediafax hírügynökséghez a gyártó által eljuttatott adatok szerint az év elsõ három hónapjában a román piacon 8682 gépkocsit értékesítettek. A francia Renault tulajdonában lévõ gyárnak tavaly 21 475 autót sikerült eladnia ugyanebben az idõszakban. A mélypontot februárban regisztrálták, amikor csak 2 701 jármûvet értékesítettek.

  • Külső újítások a Mégané-nál

    Külső újítások a Mégané-nálNem újdonság a gyakori modellfrissítés a Renault-tól, így nem is meglepő, hogy a legutóbb másfél éve megújított Mégane - teljes sorozata - új frontot kap a Frankfurti Autószalonra. Így a legutóbbi módosítás után nem is egész másfél évvel frissül ismét a Mégane-kínálat. Mint legutóbb, most is csak hajszálnyit. Friss lesz a háromajtós Coupé, az ötajtós Berline és kombi Grandtour esetében egységes első lökhárító és gépháztető, jelentősen nő az orra tett embléma, a fényszóró fekete hátteret kap, nem csak ezeken, hanem a sportosnak látszó GT és a valóban annak is számító R.S. szériákon is.