rss
  • Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford Mustangot

  • Share on Tumblr

    Hat darabba vágták, majd újra összerakták a Ford MustangotÖtven év után visszatért az Empire State Building kilátóteraszára a Ford Mustang kabrió. Most jobban elaprózták a dolgot. Az eredeti Mustang bemutató-körútjának része volt az Empire State Building kilátóteraszán való megjelenés, amelyet most megismételtek az ötven éves jubileum alkalmából. Azonban most sokkal nagyobb problémát jelentett az autó felszállítása, hiszen idő közben elhízott a kocsi. A helikopteres szállítás nem alternatíva, mert a kilátóterasz felülről nem érhető el, a liftek ajtaja mindössze 91 centi széles.

    Az új Mustang kabriót hat részre kellett szétszabdalni, és hogy rendesen álljon a karosszéria, egy igen masszív alsó vázkeretet is készítettek. Mivel a szerelőknek mindössze öt óra állt a rendelkezésére a jármű összeszerelésére, előtte szorgalmasan gyakoroltak a műhelyben.

    Aztán élesben, 320 méteres tengerszint feletti magasságban rakták össze a sárga kabriót a szerelők, amit aztán mindenki megtekinthet a város panorámájával együtt. Feltéve, hogy szerdán és csütörtökön tettek látogatást a kilátóteraszon. Ezt követően ugyanolyan gyorsan, ahogy összeszerelték, szét is szedik a Mustangot, és eltávolítják. Arról nincs hír, mi lesz a kérdéses példány sorsa a jövőben, autóként nem lehet használni, és igazából összerakva nem is nyújt olyan különleges látványt. Darabokra szedve azonban érdekes műalkotás...



    Share on Tumblr
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Megfontolná az egyesülést a General Motors és a Chrysler

    Ismét megfontolná az egyesülést a General Motors és a Chrysler, ha így közelebb kerülhetne ahhoz az összesen 34 milliárd dollárhoz, amelyet mentõ kölcsönként szeretnének a Forddal együtt kisírni az amerikai pénzügyi kormányzattól. Sõt, amennyiben hozzájutnának az állami segítséghez, a vállalatok vezérigazgatói évi egy dolláros fizetéssel is beérnék.

    "Komolyan megfontolnám [az egyesülést]" - mondta a General Motors vezérigazgatója, Rick Wagoner az amerikai szenátus bankügyi bizottságának meghallgatásán, ahol elárulta, hogy az évközi egyesülési tárgyalások azért akadtak meg, mert a General Motorsnak nem volt pénze az ügyletre.

  • Házi sportváltozat készült a Ford Transitból

    Focus RS-motorral paprikáztak fel egy Ford Transit Connectet Nagy-Britanniában.

    Nem dõl össze a világ, ha úgy hozza az élet, hogy furgonra kell cserélni a családi sportkocsit. Ezt bizonyították be lelkes britek, akik egy 2003-as Ford Focus RS motorját építették egy Transit Connect áruszállítóba.

  • Barack Obama 8,1 literben maximálná a személyautóknak átlagfogyasztását!

    Barack Obama amerikai elnök tovább a már elfogadott, és 2020-ra a személyautóknak maximum 8,1 literes átlagfogyasztást megengedõ szabályt.

    Az elnök tegnap nyilvánosságra hozott terve alapján ezt az értéket a gyártóknak nem 2020-ra, hanem már 2016-ra kellene teljesíteni, amit évi 5%-os fogyasztáscsökkentéssel tudnának csak elérni.

  • Az autósok számára Peking a pokol, Stockholm pedig maga a mennyország

    Pekingben és Mexikóvárosban a legrosszabb az autósközlekedés, míg Stockholm a béke szigete a sofõrök számára - derült ki egy amerikai tanulmányból.

  • A Fiat a legkörnyezetbarátabb márka

    A JATO Dynamics legújabb elemzése szerint 2008-ban is a Fiat volt Európa legzöldebb márkája. Az olaszoknak sikerült megõrizni vezetõ helyüket az eladásokkal súlyozott szén-dioxid kibocsátási listán 133.7g/ km-es értékkel (tavaly 137.3 g/km-rel lett gyõztes a Fiat).

    A Peugeot lett 138.1g/km-rel a második, egyben a Fiat-on kívül az egyedüli, akinek sikerült kibocsátási értékeit 140 g/km alatt tartania. A PSA másik márkája, a Citroen szerezte meg a harmadik helyet 142.4 g/km-es átlagával, valamint az egyetlen, akinek 2007-hez képest nem sikerült csökkentenie a CO2 kibocsátási értékeit, elsõsorban a nagyobb modellek megnövekedett eladásainak köszönhetõen.

  • Októbertõl olcsóbb lesz a benzin

    A múlt szerdai jelentõs csökkentés után október elsejétõl újabb két forinttal kevesebbet kell fizetni a 95-ös oktánszámú benzin literéért. Ez azt jelenti, hogy két hét alatt már tíz forinttal csökkent ezen üzemanyagfajta ára, igaz a gázolajé ezúttal nem mérséklõdik.

  • Megkezdõdhet a hibrid Cadillac Converj gyártása

    A januári Detroiti Autószalon egyik legnagyobb újdonsága volt a General Motors új, hálózatról tölthetõ hibrid kupéja, a Cadillac Converj.

    Az koncepció megvalósulása eddig kétséges volt, ám úgy tûnik, hogy a GM nehéz gazdasági helyzete ellenére is megkezdõdhet a gyártása. A Converj közös alapokon nyugszik a hamarosan érkezõ Chevrolet Volttal, és mindkét autó ugyanazt a Voltec hibrid hajtásláncot használja, formatervükben viszont jelentõs eltéréseket mutatnak a jármûvek. A gyár állítása szerint már 2011-ben az autószalonokba kerülhet a Cadillac Converj.

  • Arany és ezüst autók

    Moszkva - A Moszkvában nyáron megjelent arany Porsche után most egy ezüst mintázatú Infiniti Crossover luxusautó cirkál Kazanyban.

    A lenyitható tetejû Porschét teljes egészében 24 karátos arannyal vonták be, s ez a kocsi árán felül további 10 millió rubeljébe (mintegy 70 millió forintjába) került a tulajdonosnak.

  • 69 hangszórós hifi az Audi Q7-ben

    2010-ben a német gyártó minden idõk egyik legjobb autóhifijét fejlesztette ki a Q7-esben. A Bang & Olufssen és a Bose közremûködésével kifejlesztett rendszerben öt magas-, 52 közép-, és öt mélysugárzó található, viszont az erõsítõ miatt eltûnt az autó hatalmas csomagtere.

  • A parkolási perek nem évülnek

    Az Alkotmánybíróság január 20-án egyhangú döntéssel megszûntette azt a tavaly júniusban hozott törvényt, amely szerint az egyévesnél régebbi parkolási díjakat nem lehet behajtani.

    A döntésnek köszönhetõen újraindulhatnak a korábban már megszûntetett perek. Az Országgyûlés tavaly június 9-én fogadta el azokat a törvénymódosításokat, amelyek alapján 2008. június 19-étõl az egy éven túli parkolási díj meg nem fizetéseit a bíróságok nem tárgyalhatják, a folyamatban lévõ pereket pedig megszüntetik.

  • Tervezik az új Ferrarit

    A Ferrari vezetõsége nagyon komoly döntést hozott mikor a márka jövõbeli arculatát kellett megtervezni.

    A szigorodó környezetvédelmi elõírásoknak is megmegfeleljenek a tervek, ezért a súlycsökkentést és a központi befecskendezéses motorok fejlesztését helyezik elõtérbe, persze úgy, hogy az ne menjen a sportautók teljesítményének rovására.


  • A Fox néven ismert motor a Ford elsõ háromhengerese lesz

    A kisebb Fordokba szánt motorcsalád gyártása állítólag Romániában folyik majd.

    A Ford of Europe eddig eléggé elhanyagolta kisautókba szánt motorjainak fejlesztését. A leköszönõ Ka és Fiesta modellek alapváltozataiba õsrégi, 1,3 literes, hengerenként 2 szelepes motort szereltek, amely olcsón gyártható ugyan, de mára teljesen elavult.

  • XXX-es autóút nem csak 18 éven felülieknek

    Az XXX nevet kapta egy új autópálya Kínában, de nem azért mert csak 18 éven felüliek használhatják.

  • Sikeres volt a 2010-es lipcsei AIM autószalon

    Komoly látogatószám-növekedést ért el a lipcsei AIM autószalon: a vásár rendezõjének beszámolója szerint az elmúlt kilenc nap folyamán 282 ezer látogató tekintette meg a kiállított autóipari újdonságokat, 12 százalékkal többen, mint a tavaly.

  • Kötelezõ szervizlátogatás a Mini Cooper S tulajdonosoknak!

    Kötelezõ szervizlátogatásra szólítja fel az amerikai NHTSA a Mini Cooper S tulajdonosokat.

    A visszahívás oka, hogy a közlekedésbiztonsági hivatal álláspontja szerint a 2007-2008-as modellévû Cooper S-ek középen elhelyezett dupla kipufogója a kelleténél jobban kiáll a hátsó lökhárítóból, ami bizonyos esetekben megégetheti a gyalogosok lábát.