A 2005-ben bemutatott tanulmányért, amelyet a Fulda gumigyár számára készítettek egyfajta mozgó tesztlabornak a legnagyobb teljesítményû gumiabroncsok kifejlesztéséhez, kerek 5 millió eurót kérnek.
Emellett mûszaki szempontból is igazi unikum: 700 lóerõs, két turbófeltöltõs, 5,9 literes V12-es motor hajtja, 315/25R23-as gumikon gördül, és akár 351 km/h-val is száguldhat. Nem csak papíron, a tesztek során a Nardo tesztpályán ki is próbálták, mire képes a kupé-monstrum, és ezt a mutatványt nyilván bármikor képes volna megismételni.
A Maybach egyetlen újkori kupéjának eladása jó hír lehet az autó kevésbé módos rajongói számára is: így valószínûbb, hogy a következõ évtizedek során nem valami gyári raktárban porosodik majd elhanyagoltan, hanem értékes vagyontárgyként rendben tartják, és esetleg ki is állítják majd kivételes alkalmakkor.