Ezek épp akkora különbségek, amekkorákat viszonyítási alap nélkül nehéz felfedezni, de azért számítanak: fõleg az 5 centis tengelytáv-növekedés lehet áldásos hatással a hátsó helykínálatra. Olyat is hallottunk, hogy a nagymértékû átalakításra az elsõ széria közepes törésteszteredményei miatt szánták el magukat a Suzuki tervezõi.
A Swift egyik újdonsága az 1,3 literes benzinmotort váltó 1,2 literes, amely minden szempontból jobbnak ígérkezik elõdjénél, ha nem is nagyságrendi a változás. A kisebb négyhengeres teljesítménye 93 helyett 94 lóerõ, maximális nyomatéka 116 helyett 118 Nm, az átlagfogyasztása viszont – és ez igazán figyelemre méltó eredmény – 6,1 helyett 5 liter 100 kilométeren.
Az 1,25 literes, Fiat tervezte, de a Suzuki indiai üzemében gyártott turbódízelen szintén finomítottak, ami 4,5 helyett 4,3 literes átlagfogyasztást és 119 helyett 109 g/km-es károsanyag-kibocsátást hozott. Ha minden igaz, az 1,5 literes, 102 lóerõs benzinmotor és a Sport 1,6 literes, 125 lovas négyhengerese egyelõre marad, bár nem kizárt, hogy késõbb ezeket is korszerûbb motorokra cserélik.