Az autó talán az eddigi legdurvább és legagresszívabb megjelenésû modell a dühöngõ bika történetében, ám a márka stílusjegyeit így is tagadhatatlanul magán hordozza.
A Sesto Elemento tehát le sem tagadhatná hovatartozását, formatervét ugyanis a márka többi modelljéhez hasonlóan, leginkább élesen elhatárolt, szögletes vonalak jellemzik, mind a külsõ, mind pedig az utastér esetében. Ami a Gallardo méretû tanulmány színösszeállítását illeti, a karosszéria matt fekete fényezése, és a hozzá társuló pirosra festett kiegészítõk ugyancsak hozzájárulnak annak vad megjelenéséhez.
Az autó egyébként szinte pehelysúllyal büszkélkedhet, amely fõként a rengeteg szénszálas alkatrésznek és karosszériaelemnek köszönhetõ. Na de mégis mi hajtja ezt a kevesebb, mint 1 tonnás szörnyet? A motortérbe tekintve nem ér nagy meglepetés minket, hiszen az 5.2 literes, V10-es blokk a Gallardo LP 570-4 Superleggera-ból már ismerõs lehet. Bár hivatalos gyorsulási adatokat nem közölt a gyártó, az 570 lóerõs teljesítmény akár még 3 másodperc alatt is százra repítheti az igencsak könnyû kasztnit, ezzel az értékkel pedig nem sok más modell képes versenyezbe szállni.
Ahogyan azt már fentebb is említettük, a Sesto Elemento sajnos csak koncepció marad, Stephan Winkellmann, a márka elnök-vezérigaztajónák elmondása alapján viszont részleteiben visszaköszönhet majd a Lamborghini jövõbeni modelljeiben.