rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Volkswagen Cross Coupé - hibrid crossover

  • Volkswagen Cross Coupé - hibrid crossover Formás terepjáró. Az igényes modell továbbá hibrid hajtáslánccal és számos finom aprósággal igyekszik elnyerni a szemlélők tetszését. Az autó sziluettje igen határozott, ráadásul a wolfsburgiaktól szokatlanul modern stíluselemekkel is ékeskedik. Tetszetős a hűtőmaszk, könnyeddé varázsolja az összképet az eső tetővonal, a bi-xenon fényszórók pedig ma már magától értetődőek ebben a kategóriában. Természetesen nem a praktikumról szól a négyüléses Cross Coupé, hanem amolyan stílusos, látványos mindennapi használati eszközként próbálja meg eladni magát.

    Programozható műszercsoportja, fejlett szórakoztató és információs rendszere mind-mind a kényelmes és könnyed utazás pillérei, a stílusért pedig a zongoralakk betétek, az alumínium kiegészítők és a bőrülések felelnek. A csomagtér nem is túl nagy, ám 380 literes térfogatával még akár korrektnek is nevezhető, főleg, hogy az ülések döntésével akár 1229 literesre bővíthető.

    A motorháztető alatt, mint már említettem, egy hibrid rendszerre lelünk: a 150 lóerős turbós-kompresszoros 1.4 TSI erőforrást 54, illetve 116 lovas elektromotorok segítik, a kombinált összteljesítmény pedig 265 lóerő.

    A motorháztető alatt, mint már említettem, egy hibrid rendszerre lelünk: a 150 lóerős turbós-kompresszoros 1.4 TSI erőforrást 54, illetve 116 lovas elektromotorok segítik, a kombinált összteljesítmény pedig 265 lóerő.




  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Narancsban pompázik a Ford Ranger Max platós terepjáró

    Platós terepjáróját tette még látványosabbá a Ford, a Ranger Max tanulmányautó a thaiföldi autószalonon mutatkozott be.

    Terepképességei és rakodókapacitása a régi maradt, de karosszériája sokkal divatosabb lett a koncepciónak.

    Egészen eddig férfiasan szögletes, de inkább hagyományos külsõ megjelenésûnek ismertük a Ford platós terepjáróját.

  • Mercedes CLS kombi

    Pekingben mutatjatta be a Mercedes az új CLS Shooting Brake tanulmányát, amelynek formavilága nem fog változni a szériaváltozat premierjéig. A Shooting Brake 'puha orrnak' nevezett eleje a közel végleges új márkaarculatot vetíti elõre, motorja 3,5 literes V6-os, amely egy új fejlesztésû generáció elõfutára. Csúcsteljesítménye 310 lóerõ, legnagyobb nyomatéka pedig 370 Nm. Teljesen LED-esek a fényszórók, összesen 71 diódából állnak össze, a Mercedes szerint a dinamikus egység pontosan ugyanazt képes nyújtani, mint a hagyományos fényszórók.

  • Toyota GT 86 - 205 Nm-es maximális nyomatékkal

    Toyota GT 86 - 205 Nm-es maximális nyomatékkalBár a Toyota történelmében számos legendás sportkocsit találunk, jó ideje nem kínál ilyet a japán autógyár. A hivatalosan 2011 december elején a Tokiói Autószalonon bemutatkozó sportkocsi a nevét és alapvető összeállítását szellemi elődjétől, a Corolla AE86-tól örökölte. A GT 86 ugyanis egy kompakt négyszemélyes sportkupé, amely orrmotoros, illetve hátsókerék-hajtású. 4,240 mm hosszú, 1,285 mm magas és 2,570 mm széles. Motorja Subaru eredetű 2,0 literes boxer, amelyhez azonban a Toyota befecskendező rendszerét illesztették.

  • Kicherer Mercedes ML63 Carbon - 540 lóerős motorral

    Kicherer Mercedes ML63 Carbon - 540 lóerős motorralA Kicherer egy lopakodó bombázót csinált a Mercedes ML63 AMG-ből, így született az ML63 Carbon sorozat. Az amúgy sem ronda autóban meglátta a kihívást ez a tuning cég. Szép járgány. A német terepjáró főbb jellemzői közé sorolható a fekete karbon fólia és a teljesítmény növelése, amely az 540 LE (397 kW) és 640 Nm nyomatékot adó motorban mutatkozik meg. A KICHERE szerint a Mercedes ML63 AMG már utazó sebessége meghaladja a 250 kilométer per órát. A gigantikus, 23 hüvelykes, öt küllős felniket ugyancsak feketére fújták.

  • A Lexus az Egyesült Államokban leplezte le elsõ hibrid modelljét

    A Lexus az Egyesült Államokban leplezte le elsõ olyan modelljét, amely kizárólag hibridként lesz kapható. A HS 250h az eddigi legtakarékosabb Lexusnál is 30%-kal kevesebbet fogyaszt, forgalmazása pedig még idén megkezdõdik.

    A Toyota luxusmárkája a Detroiti Autószalonon mutatta be a HS 250h-t, amellyel a márka még inkább azon vásárlók kegyeit keresi, akik szeretnek környezettudatos, felelõsségteljes polgárként fellépni, az LS vagy az RX hátulján megbúvó aprócska "h" betût azonban kevésnek találják.

  • A 2009-es modellévre felfrissül a Rolls-Royce Phantom

    A 2009-es modellévre felfrissül a Rolls-Royce Phantom, amelybõl az autóipart is mélyen érintõ válság ellenére is rekordmennyiségû, 1212 darabot sikerült értékesíteni. A BMW égisze alá tartozó márka mindössze apró változtatásokat eszközölt sikermodelljén.

    Az utóbbi hónapokban globálisan zuhantak az újautó eladások, amely sok gyártót nehéz helyzetbe hoztak, többek között a Rolls-Royce tulajdonosát, a BMW-t is. A brit gyártó azonban azon kevés márkák egyike, amely nem érezte meg a gazdasági válság hatásait, ugyanis rekordmennyiségû, 1212 Phantom talált gazdára tavaly.

  • Fenice Milano Dolce Vita Fiat 500C Abarth - 138 milliót ér a kisautó

    Valószínûleg ez az autó a valaha volt legdrágább Fiat 500-as, és nem is várható, hogy lesz másik. Az aranyozott tojást egyedi megrendelésre készítette a Fenice Milano.

    A megrendelõ egy gazdag kínai üzletember, aki egy különleges, nyitott Fiat 500-as révén mutatná meg, milyen jól megy a bolt. Kerek félmillió eurót, átszámítva valamivel több, mint 138 millió forintot szánt az autó átalakítására, amelyért amúgy alig ötmilliót kérnének – ennyit is csak azért, mert az Abarth kivitelen alapul az olasz tuningcég egyedi kreációja.

  • Vagányabb lett az új Ford Ranger!

    A frissítésre megérett Ranger változatlan tartalommal, azonban új köntösbe csomagolva vág neki a következõ modellciklusnak. Az egész világon be szeretné vezetni az Európában igazán sikeres modellt a Ford. A jövõben szebb forma, új színek, azonban változatlan motorválaszték jellemzi a jármûvet

    A Genfi Autószalonon bemutatkozó új Ford Ranger nem tér el sokban elõdjétõl. Az autó leginkább külsõ megjelenésében különbözik a 2007-ben bemutatott modelltõl, melyhez képest lényegesen divatosabb kinézetet kapott.

  • Bemutatták a SEAT Ibiza kombit

    Egy hónappal a genfi premier elõtt a SEAT nyilvánosságra hozta az Ibiza kombi sajtóanyagát.

    Mindenféle csinnadratta nélkül hozta nyilvánosságra a SEAT az új Ibiza ST (Sport Tourer) sajtóanyagát. A jól ismert Ibiza kombi testvérével kapcsolatban végül is érthetõ a felhajtás mellõzése, nem sokban különbözik ugyanis a tavalyi Frankfurti Autószalonon kiállított IBZ tanulmánytól. Arányait tekintve minimálisan sem változott a kombi, a látványos részleteket viszont gondosan eltüntették róla.

  • Vipera: Az utolsó

    A Chrysler bejelentette, hogy készít még 50 db limitált példányt a Viper SRT10-bõl.

    A három fajta modell gyártása a következõ képpen fog eloszlani: 20 db Final Edition Coupé, 18 Roadster és mindössze 12 ACRs. Belül mindegyik kap egy hangsúlyos piros varrást, piros festett glóriával övezve a szelvényeket. Igazi amcsi verdás vonás a fényes rozsdamentes acél csavarokkal díszített középkonzol. A számozott plakettek a váltókarnál kapnak majd helyet. Természetesen kapunk Viper Final Edition szõnyeget is, ha valaki beruccan mellénk, nehogy összekeverje egy sima SRT10-essel.

  • Leállítja a Kizashi fejlesztését a Suzuki

    Nagy tervekkel kezdett a középkategória meghódításába a Suzuki, hiszen nem kevesebb, mint három tanulmányautót is bemutatott Kizashi néven, majd a közelmúltban már a szériaváltozatot kapták lencsevégre szemfüles kémfotósok.

    A végleges változat premierjét mégis elhalasztják.

    Jó néhány éve annak, hogy a Suzuki bejelentette: eddigi kisautói és terepjárói mellé igazi középkategóriás limuzint fejleszt.

  • Porsche Cayenne kupé - tuning kiadás a Merdad-tól

    Az Egyesült Királyságban tevékenykedõ Merdad a londoni MPH The Prestige & Performance Motor Show-n mutatta be a közönségnek egyedi építésû, kétajtós Porsche Cayenne Turbo kupéját. A két ajtajától megfosztott nagy vas nemcsak remekül néz ki, megy is mint a távirat: akár 750 lóerõs is lehet.

    A Merdad egyelõre két típust vett fel a repertoárjába, a Porsche Cayenne-t és a Range Rovert. A vevõk a Cayenne Turbo modellt kérhetik kétajtós verzióban is, amivel garantáltan mindenhol feltûnést kelthetnek és beszédtémává válhatnak.

  • A Phantom vonalati örökölte az új Rolls Royce200EX

    Eredetileg csak a Genfi Autószalonon mutatkozott volna be a Rolls-Royce legújabb tanulmányautója, amely a 200EX néven érkezik.

    Az eddig RR4 néven emlegetett autó a 7-es BMW alapjaira épül, azonban külsõ és belsõ formajegyei a Phantomot idézik.

    A Rolls-Royce tavaly rekordmennyiségû, 1212 darab Phantomot értékesített, amely jelenleg a márka egyetlen modellje. Nem kell azonban sokat várni az újabb brit modellre, ugyanis a Genfi Autószalonon mutatkozik be élõben a 200EX tanulmányautó.

  • Bizonytalanság a 700 lóerõs elektromos hajtású Lightning GT gyártásánál?

    A briteknél komoly hagyománya van a kisszériás sportkocsik gyártásának, így csak idõ kérdése volt, hogy a trendnek megfelelõen mikor készítik el az elsõ elektromos hajtású sportautót.

    A Lightning GT komoly munkának tûnik, ám megvalósulása körül egyelõre sok a bizonytalanság.

    Újabb fázisába érkezett a Lightning GT, az angol elektromos hajtású sportkocsi fejlesztése.

  • 185 lóerõs az új Chevrolet Equinox szabadidõs terepjáró

    Megmutatta a Chevrolet, milyen lesz a januári Detroiti Autószalonon bemutatkozó új Equinox. A közepes méretû szabadidõs terepjárót teljesen áttervezték, és hozzá a 185 lóerõs, közvetlen befecskendezéses négyhengerest ajánlja a gyártó.

    Pénzügyi világválság idején nem éppen szerencsés dolog szabadidõs terepjárót bemutatni, de ha a Chevrolet éppen jövõ januárra idõzítette az új Equinox bemutatóját, a krízis miatt már nem fogja elhalasztani azt.