rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Peugeot 208, az új generáció

  • Peugeot 208, az új generációElődeinek történelmi sikere után - több mint 15 millió 200-as készült harminc év alatt - a 208 egyetlen céllal érkezik a szegmensbe: vissza akarja szerezni a kategória elsőségét Európában. A széles vevőkör megnyerésére és egyesítésére szánt A9 projekt, azaz a jövőbeli 208 a márka valaha vállalt legmerészebb újításaival hajtja végre a valóságos nemzedéki ugrást. A 208 kereskedelmi bevezetése kora tavasszal lesz; az első teljes évben (2013) világszerte 550 ezer darab értékesítését tervezik.

    A 208 mellett két koncepcióautót is leleplez a Peugeot Genfben: az XY Concept és a GTi Concept a márka felfutó trendjét jelzi a szuper-kompakt autók világában.

    A háromajtós 208 alapján készült koncepciók erős személyiségi jegyekkel fejezik ki a 208 generációs ugrását: az XY Concept az egyéniséget és kifinomultságot értékelő városlakónak szól, a GTi Concept pedig egy legendát kelt életre. Közös az exkluzív eljárással készült fényezésük, ezenkívül tökéletesen integrált formai és aerodinamikai elemek, valamint gazdagon felszerelt utastér jellemző rájuk.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Volkswagen Phaeton

    Az autó orr- és farrészét szabták át látványosabban. A Phaeton is megkapta a vízszintes rácselemekbõl álló hûtõmaszkot, LED-sorral kiegészített fényszórókat és hátsó lámpákat, illetve új lökhárítókat. Az összkép persze ettõl sem változott sokat, de a típus legalább nem üt el a többi Volkswagentõl. Nehéz megmondani, hogy ez jó-e vagy rossz, hiszen a Phaeton és a Golf vagy a Polo között ismét elmosódik a különbség, ami egy luxusmodellnek nem feltétlenül tesz jót, viszont a Phaeton így legalább nem tûnik ottfelejtett õskövületnek.

  • A Thalia második generációja

    A Thalia második generációját néhány napon belül bemutatják Moszkvában.

    Az új formatervnek már nincs köze a Clio II-éhez, de az a gyanúnk, a bevált alapokat megtartották, legalábbis erre utal, hogy a Thalia rémes, púpos hátulja lényegében megmaradt, anyi különbséggel, hogy a púp oldalán kialakítottak két apró, harmadik oldalablakot.

  • Hyundai i10 - rendkívül takarékos széria

    A közkedvelt Hyundai i10, az elmúlt két évben a márkának új vevõket nyerõ különleges modell, több területen is jobbá vált az átfogó fejlesztések révén.

    Az új i10 elõdje sikerére építhet, amely Európában, és világszerte is számos díjat nyert el és a legnagyobb darabszámban értékesített Hyundai-modell volt 2009-ben.

    2010. Októberében egy formailag és felszereltségében is többet nyújtó, versenyképesebb i10 nagyszériás gyártását kezdte meg a Hyundai.

  • Szuperkönnyû MX-5-öst mutat be a Mazda Frankfurtban

    Az MX-5-ös huszadik születésnapjára különleges koncepcióval készül a japán gyártó.

    A Superlight egy kikönnyített, kissé leültetett, a vezetési élmény maximalizálásának szellemében átépített MX-5-ös, amely ebben a formájában valószínûleg nem valósul meg.

    Az MX-5-ös igazi sikertörténet a Mazda számára, hiszen az autó rövidnek mondható pályafutása alatt is a világ legnagyobb számban eladott roadstere lett.

  • Fiat Dolce Vita - valódi arany bevonattal

    Fenice Milano nevéhez fûzõdik a legújabb pimpelt Fiat 500-as, melyet nemes egyszerûséggel úgy neveztek el: La Dolce Vita. Nos, valóban édes lehet az élet azoknak, akik olyan autót választanak, mely kívül-belül csillog a sok aranytól.

    Valódi arannyal bevont alkatrészek.

    Felsorolni is hosszú lenne, melyek azok az alkatrészek, melyek igazi, 24 karátos aranyból készültek illetve arannyal vonták be õket.

  • Fiat Panda 2011 - start-stop rendszerrel

    Elõdjénél nagyobb, takarékosabb és vagányabb a harmadik generációs Fiat Panda. A Fiat bejelentése szerint a 2011 szeptemberében Frankfurti Autószalonon bemutatkozó új Panda már teljesen szériakész, a kisautó legújabb változata jelentõs elõrelépést jelent kényelem, technológia, biztonsági felszerelések és megjelenés tekintetében elõdjéhez képes. A kizárólag öt ajtóval kapható Pandát minden irányban megnövelték, 3650 mm hosszú, 1640 mm széles és 1550 mm magas: az elõdjénél 12 cm-rel hosszabb, 6 cm-rel szélesebb és 1 cm-rel magasabb autóban így mind az utastér, mind a csomagtér nagyobb lett.

  • Exagon Furtive e-GT

    Exagon Furtive e-GTKettő villanymotorja összesen 402 lóerőt és 516 Newtonmétert szabadít a hátsó kerekekre: ezzel 3,5 másodperc szökken százra (pont lépést tartva a Porsche 911 GT3-mal), és akár 250 km/órával képes száguldani a tisztán elektromos hajtású Exagon Furtive e-GT. A francia manufaktúra minden részletre odafigyelt. A Furtive e-GT formavilága a diszkrét első légterelőtől kezdve a dupla buborék tetőn át a masszív diffúzorig mind azt hirdetik: ezt az autót jobb komolyan venni.

  • Brutális üzemanyag-áremelkedés januártól

    2009.12.29-én bruttó 6 forinttal emeli a benzin és bruttó 4 forinttal emeli a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát a Mol Nyrt. Ám ez még csak a kezdet: január elsején további áremelkedés lesz a jövedéki adó szabályainak változása miatt.

    A számítások szerint a benzin mintegy 14 forinttal, a gázolaj 9 forinttal kerül majd többe. Így 2010. január elsején a benzin ára történelmi csúcsra jut, elérheti a 320 forintot, míg eddigi legmagasabb ára a 2008. júniusi 317 forint volt.

  • Ferrari P540 Superfast Aperta - egy van belõle

    James Glickenhaus négymillió dolláros Ferrari P4/5 modellje új üzletágat hívott életre a Ferrarinál. A gyártó immár a legkülönlegesebb ügyfelek legkülönlegesebb megrendeléseit is teljesíti. A P4/5 után a második ilyen projekt a Ferrari P540 Superfast Aperta volt, amely Edward Walsonnak, a kábeltelevíziót „feltaláló" John Walson fiának készült. A kocsi az 1968-as Histoires extraordinaires címû film egyik epizódjában feltûnõ, egyedi aranyszínû Ferrari mintájára készült.

  • Láthatáron a hibrid Touareg!

    Nyilvánosságra hozta a Volkswagen a közeljövõben piacra kerülõ hibrid Touareg adatait, és információkat közölt a gázzal és benzinnel is üzemelõ Passat dual-fuel TSI Ecofuelrõl is, amely szintén 2010-ben mutatkozik be.

    A Mercedeshez és a BMW-hez képest alig fél évvel lemaradva a Volkswagen is piacra dobja elsõ sorozatgyártású hibridjét.

    A két prémiummárkához hasonlóan a wolfsburgiak is az egyik legnagyobb modelljükben, jelen esetben a Touaregben debütáltatják az elektromos rendszert.

  • A Mercedes nyilvánosságra hozta a CLK-t váltó E-Coupé hivatalos képeit

    Megannyi kémfotó és kiszivárgott kép után a Mercedes nyilvánosságra hozta a CLK-t váltó E-Coupé hivatalos képeit és mûszaki paramétereit. Az Audi A5 és a BMW 3-Coupé ellenfelének szánt modell széles motorkínálattal kíván újabb vásárlókat csábítani a márkához.

    A Mercedes-Benz a jövõben egyszerûsíteni kívánja típusneveit, így többek között a CLK név is eltûnik a német márka katalógusából. Nem marad azonban utód nélkül a C-osztály alapjaira épülõ, de az E-osztály formajegyeit magán viselõ modell, ugyanis E-Coupé néven érkezik a stuttgartiak legújabb kupéja.

  • Volkswagen Golf Cabriolet

    A Volkswagen új modellek, tanulmányautók és különleges kiegészítõk egész sorával érkezett a Wörthi-tó partjára, a világ legnagyobb GTI-találkozójára.

    Bemutatta többek között a 270 lóerõs, 250 km/óra végsebességû Golf R Cabriolet koncepciót is.

    Akárcsak zárt testvére, a 270 LE teljesítményû Cabriolet concept álló helyzetbõl kevesebb, mint hat másodperc alatt gyorsít fel 100 km/órás tempóra, s csúcssebességük is egyformán 250 km/óra.

  • Audi RS5 2010!

    Kiszivárogtak az Audi új sportmodelljének fotói. Egyelõre a nemzetközi sajtó találgat az RS5 motorját illetõen. Kutatások szerint több mint 500 lóerõs V10-es kerül a sportkupéba.

    Új modellel érkezik a jövõ héten kezdõdõ Genfi Autószalonra az Audi sportmodelljeiért felelõs quattro GmbH. Elkészült az RS5, egy csodaszép autó különlegesen sportos mûszaki megoldásokkal. Mindez az új típus kiszivárgott prospektusából és fotóiból derül ki.

  • Mitsubishi ASX

    A Mitsubishi legújabb fejlesztésû modellje, amely a Project Global padlólemezre épül, az ASX crossover. Az újdonság ötvözi a Lancer személyautós jellegét az Outlander magas üléshelyzetével, használati értékével és intelligens, elektronikus vezérlésû összkerékhajtási rendszerével.

    Az Outlander 2,67 méter hosszú tengelytávjára épülõ, de annál 34,5 centivel rövidebb. Az ASX szükségszerûen megkapta az Outlander szerkezeti elemeinek jelentõs részét.

  • A Mountune által átalakított Focus ST 260 lóerõs

    Már bemutatkozott a Ford kompakt modelljének legerõsebb változata, de a Focus RS egyelõre nem került a kereskedésekbe.

    Mivel a 300 lóerõs újdonság végül nem kapott összkerékhajtású rendszert, hanem ugyanúgy elsõ kerekein hajtott, mint a Focus ST, ezért sokan vonzónak találhatják majd a Ford új ajánlatát.

    A Roush tuningcég nagy-britanniai képviselete, a Mountune ugyanis olyan csomagot készített a Focus ST-hez, amely 225-rõl 260 lóerõre tornássza fel a kocsi teljesítményét.