A háromajtós 208 alapján készült koncepciók erős személyiségi jegyekkel fejezik ki a 208 generációs ugrását: az XY Concept az egyéniséget és kifinomultságot értékelő városlakónak szól, a GTi Concept pedig egy legendát kelt életre. Közös az exkluzív eljárással készült fényezésük, ezenkívül tökéletesen integrált formai és aerodinamikai elemek, valamint gazdagon felszerelt utastér jellemző rájuk.
Peugeot 208, az új generáció
Elődeinek történelmi sikere után - több mint 15 millió 200-as készült harminc év alatt - a 208 egyetlen céllal érkezik a szegmensbe: vissza akarja szerezni a kategória elsőségét Európában. A széles vevőkör megnyerésére és egyesítésére szánt A9 projekt, azaz a jövőbeli 208 a márka valaha vállalt legmerészebb újításaival hajtja végre a valóságos nemzedéki ugrást. A 208 kereskedelmi bevezetése kora tavasszal lesz; az első teljes évben (2013) világszerte 550 ezer darab értékesítését tervezik.
A 208 mellett két koncepcióautót is leleplez a Peugeot Genfben: az XY Concept és a GTi Concept a márka felfutó trendjét jelzi a szuper-kompakt autók világában.
A háromajtós 208 alapján készült koncepciók erős személyiségi jegyekkel fejezik ki a 208 generációs ugrását: az XY Concept az egyéniséget és kifinomultságot értékelő városlakónak szól, a GTi Concept pedig egy legendát kelt életre. Közös az exkluzív eljárással készült fényezésük, ezenkívül tökéletesen integrált formai és aerodinamikai elemek, valamint gazdagon felszerelt utastér jellemző rájuk.
A háromajtós 208 alapján készült koncepciók erős személyiségi jegyekkel fejezik ki a 208 generációs ugrását: az XY Concept az egyéniséget és kifinomultságot értékelő városlakónak szól, a GTi Concept pedig egy legendát kelt életre. Közös az exkluzív eljárással készült fényezésük, ezenkívül tökéletesen integrált formai és aerodinamikai elemek, valamint gazdagon felszerelt utastér jellemző rájuk.