rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • K9

  • K9Közzétette az első fotókat az Opirus-utód K9 luxusautóról a Kia. Ezen a néven csak Koreában kerül piacra a modell még idén nyáron, Európába más néven és valószínűleg csak jövőre érkezik. Az autó formaterve egyértelműen prémiumérzést sugall, de talán túlságosan sok részlete emlékeztet a BMW 7-es sorozatra. A fényszórók és a hátsó lámpák környékén, valamint az arányokban is felfedezhetők hasonlóságok, de ettől még a K9 nagyon is jól mutat, sokan akár a 7-esnél is vonzóbbnak találhatják.

    Technikai adatokat még nem közölt a Kia a hátsókerekes K9-ről, de az régóta nem titok, hogy padlólemezén a Hyundai Genesisszel osztozik. Valószínűleg a testvérmodell 3,8 literes V6-os, valamint 4,6 és 5,0 literes V8-as motorjaival lesz kapható.


  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Szülinapi különkiadás a Renault Clióból

    Húsz éve kapható a Renault Clio, a francia gyár ebbõl az apropóból különkiadást készített a modellbõl.

    Nem panaszkodhat a Clio népszerûségére a Renault, húsz éve kapható a modell, debütálása óta több mint tízmillió kelt el belõle és két Év Autója-címet is szerzett.

    A kerek jubileumot egy különkiadással ünnepli a márka, a csomag a három- és ötajtós, valamint a kombi és RS kivitelhez is elérhetõ lesz.

  • V10-es motort kapott az Audi R10 TDI!

    Az Audi bemutatta a hosszú távú versenyekre épített idei versenygépét, az R15 TDI-t.

    Az autó V12-es helyett egy V10-es motort kapott, amely több mint 600 lóerõs és 1050 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, ám így sem lesz könnyû legyõzni Le Mansban a rivális Peugeot-t.

    Amikor az Audi 2006-ban bejelentette, hogy dízel versenygépet készítenek a Le Mans-i 24 órás versenyre, a riválisok egy vállrándítással elintézték az ügyet, mondván, ez csak marketing.

  • A G-Power egy 750 lovas monstrumot hozott ki a BMW M6 Hurrican-ból!

    A német tunningcég mûhelyében készült 750 lóerõs Hurrican CS végsebessége 370 km/h.

    Az autó számos kiegészítõje karbonból készül, míg a nagy sebesség miatt szükséges különleges gumiabroncsokat a Michelin fejlesztette, amelyek 21 colos könnyûfém felnikre kerülnek majd fel. A BMW tuningolásra specializálódott G-Power cég újabb fenevaddal állt elõ. Nem egyszerû tunningról szól a 25 éves német manufaktúra programja. Szinte csak a karosszéria formája marad meg az eredeti autóból.

  • Subaru Impreza XV

    Új Impreza-változatot mutatott be a Subaru, a japán gyár a Volkswagen Cross-sorozatához hasonló, divatos terepmodellt készített a kompaktból. Ellentétben a német gyár termékeivel, az Impreza XV legalább összkerékhajtást kínál, egyébként a szokásos extrákkal büszkélkedhet.

    Kiszélesített kerékjárati ívek, tetõsínek, védõbetétes elsõ és hátsó lökhárító, módosított hûtõrács, fekete mûanyagelemek és 150 milliméterrel emelt hasmagasság jellemzik az Impreza XV-t

  • Audi A1 a 'kisautó'

    Az A1 négyféle motorral és kétféle felszereltségi szinttel indul alapvetõen fiatalos lendületû vásárlók kegyeiért. A hivatalos közlemény szerint a repülõgépek szárnya és hajtómûve ihlette a belsõ tér formáit. Már évek óta tudjuk, hogy az Audi újra visszatérne a kisautógyártók közé. Az A2 bukása után most egy izgalmasabb, sportosabb karakterû autóval próbálkoznak, melynek elsõdleges célja, hogy a MINI által meghatározott szegmensben vevõket szerezzen. Az A1 ugyanazok az értékeket hozza, mint brit társa: izgalmas külsõ, sportos karakterrel, prémium minõségû utastérrel párosítva.

  • Az új Aston Martin-ból 77-et gyártanak a britek

    Hivatalos ízelítõt tett közzé hamarosan érkezõ szuper-sportkocsijáról az Aston Martin. Az egyelõre One-77 néven említett csúcsmodellt 7 literes, 12 hengeres motor hajtja majd, és mindössze 77 példány gyártását tervezik a britek.

    A közelmúlt elsõ vadonatúj modelljének bemutatására készül az Aston Martin, ugyanis mióta a David Richards vezette Prodrive átvette a Fordtól a márka irányítását, még nem készült új fejlesztésû sportautó a briteknél.

  • Lewis Hamilton is bekerült Madame Tussauds viaszbábú múzeumába

    A McLaren-Mercedes 23 éves versenyzõjérõl - aki a száguldó cirkusz történetének legfiatalabb világbajnoka lett - a héten több, mint 300 adatot rögzítettek a múzeum dolgozói

    A Forma-1-es világbajnoki sorozat idei gyõztese, Lewis Hamilton bekerül a híres londoni Madame Tussauds viaszbábu múzeumba.

    A McLaren-Mercedes 23 éves versenyzõjérõl - aki a száguldó cirkusz történetének legfiatalabb világbajnoka lett - a héten több, mint 300 adatot rögzítettek a múzeum dolgozói, hogy minél hitelesebb viaszmásolatot készíthessenek a testérõl.

  • Új, összkerékhajtású MINI a menõ

    A Mini már régóta bejelentette, hogy egy összkerékhajtású szabadidõautó piacra kerülésére számíthatunk, melynek alapja a Clubman változat lesz.

    A bajor tulajdonú gyártó a Párizsi Autószalonra elhozza az újdonság koncepcióváltozatát.

    Úgy tûnik, hogy a MINI-nél tényleg nem vicceltek, amikor kijelentették, hogy nemsokára egy, az alapmodellhez képest megemelt és jelentõsen átalakított szabadidõautót szeretnének piacra dobni.

  • Már rendelhetõ az új Astra

    4 340 000 forint az alapára az új Opel Astrának. Nyugat-Európában ugranak rá, nemsokára kiderül nálunk mi a helyzet.

    Európa szerte már 35 000 új Opel Astrára érkezett megrendelés, mától a magyar vásárlók is növelhetik ezt a számot. Az elsõ autók mostantól érkeznek a márkakereskedésekbe, a hivatalos kereskedelmi rajtot egy nyitott hétvégével az Opel január közepére tervezi. Van mit várni, hiszen az új Opel Astra már elnyerte az Arany Kormánykerék díjat és esélyes az európai Év Autója választáson (legutóbb az Insignia lett az Év Autója).

  • Izmos szállítók

    Száznyolcvan lóerõ, majd kétszázas végsebesség, tíz alatti gyorsulás – nem csak takarékosan, biztonságosan szállítanak, szükség esetén repeszteni is tudnak a Volkswagen új T5-ös generációjának modelljei.

    Novemberben érkeznek a magyar piacra a megújult Volkswagen Multivan, Transporter, Caravelle és California modellek. Kategóriájában Európa legnépszerûbb – T5-ös belsõ kóddal jelölt – modellsorozatának új generációja takarékosabbá, tisztább üzemûvé, kulturáltabb járásúvá és dinamikusabbá vált a gyár szerint.

  • Manhart M6XR - BMW X6 M kicsit másképp

    A német Manhart mûhely a BMW X6 M-et vette kezelésbe.

    Az alapmodell sem épp lusta a maga 555 lóerejével és 678 Nm-es maximális nyomatékával, de a tuningmesterek munkája nyomán 687 lóerõt sikerült kihozni a 4,4 literes V8-asból. Ez a teljesítmény pedig bõségesen elegendõ, hogy villámgyorssá tegye a terep-kupét, annak ellenére, hogy a tömege 2380 kilogramm, üresen. Az M6XR Biturbo 4,7 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet, és a csúcssebessége 319 km/h, ami egy ekkora darab esetében több mint félelmetes.

  • A Forma 1-es Renault az új szponzorok miatt is megváltozott!

    Nem sokkal a Williams után, a Renault is lerántotta a leplet idei autójáról, az R29-rõl, amely külsejét tekintve nem csak az új szabályok, hanem az új szponzorok miatt is megváltozott.

    A különleges orrkúppal ellátott modell még ma pályára gördül Portimaóban.

    Az idei év elsõ kollektív tesztprogramjának nyitónapján hullt le a lepel a Renault idei versenygépérõl, amely külsõleg igencsak megváltozott. Nem csak a forma lett más, hanem a színvilág.

  • A Tesla elektromos autója egyelõre a gazdagok játékszere

    Washington - A Tesla Roadster, a kaliforniai Tesla Motors vállalat korszerû elektromos autója talán a jövõ meghatározó jármûve lesz, de a tömegtermeléshez még több évi fejlesztésre és sok százmillió dollárra van szükség - írta a The New York Times.

    A Tesla nem hibrid, benzines-elektromos hajtású kocsi, mozgását kizárólag egy elektromos motor biztosítja. A kocsi gyors, a kritikusok szerint szenzációs külsejû, mindenki megfordul utána.

  • Hyundai RB - hasonló, mint az Accent

    Moszkvában 2010. augusztusában leplezték le a négyajtós tanulmányt, amely alighanem az Accent megfelelõje lesz Európában.

    Az RB egyelõre tanulmányautó státusban van, de nincs rajta semmi, ami miatt ne kerülhetne akár holnaptól gyártásba.

    A karosszéria nagyrészben azonos az Accent, illetve Verna néven már bemutatott szedánéval, csak az elejét alakították át, méghozzá az európai piacon kapható Hyundai modellek stílusában.

  • Leleplezték a Porsche Panamát!

    A Porsche vasárnap a Sanghaji Autószalonon végre leleplezte a Panamerát.

    A németek évek óta várt négyajtós kupéjukból évente 20 000 darabot szeretnének eladni, ami a gazdasági válság közepén ez nem lesz egyszerû feladat.

    A Porsche már bõ négy éve tartja izgalomban az autós társadalmat a Panamerával, amelyet még az évtizedes gazdasági fellendülés csúcsán, 2004-ben kezdtek tervezni.