rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Szülinapi Pininfarina-kabrió az Alfának

  • Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió

    Saját nyolcvanadik, illetve az Alfa Romeo századik évfordulója tiszteletére új tanulmányt mutat be a Pininfarina a Genfi Autószalonon.

    A Pininfarina idén tartja nyolcvanadik, az Alfa Romeo századik születésnapját. Hogyan is ünnepelhetné méltóbban ezt, illetve a két cég közötti szoros kapcsolatot az olasz dizájnstúdió, mint egy új tanulmánnyal.

    Spider névre keresztelték a modellt, ebbõl következõen kabrióról van szó, benne két üléssel. Egyelõre csak egy grafikát hozott róla nyilvánosságra a Pininfarina, a rajzon egy hosszú motorháztetõs, rövid hátsó túlnyúlású modell látszik - azaz egy klasszikus roadster.

    Korábbi hírek szerint az Alfa három potenciális 159-utódot mutat be Genfben, a Spider minden bizonnyal ezek egyike. A kupét és a szedánt is olasz dizájnstúdiók, a Bertone és az Italdesign készítik.



    Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Amerikából érkeznek a dízel Volkswagenek

    Az Egyesült Államokban még nem olyan elterjedtek a dízelmotorok, mint Európában, de a gyártók a gázolajos erõforrások rohamos terjedésére számítanak.

    Ezt támasztja alá, hogy a Volkswagen észak-amerikai vezetõje, Stefan Jacoby egy helyi lapnak adott interjúban elárulta, a Volkswagen hamarosan dízelmotorokat fog gyártani a tennessee-i üzemében.

    Olyan tiszta üzemû dízelek lesznek ezek, amelyek megfelelnek az USA szigorú elõírásainak, és amelyeket a VW újonnan fejlesztett modelljeibe szerelnek majd.

  • Százmillió felett van az autók száma Kínában

    A regisztrált autók száma 2011-ben Kínában meghaladta a 100 milliót, a városok között Peking a listavezetõ - közölte a közbiztonsági minisztérium kedden.

  • A Fiat Kínában nyitja új gyárát!

    Az olasz gyártó aláírta a Guanghzou Automobile Group-pal azt az együttmûködést, amely szerint közös gyár építésébe kezdenek.

    Az üzemet az olasz és a kínai cég 50-50%-ban tulajdonolja majd, és 2011-es nyitását követõen autókat és motorokat is gyárt majd.

  • Perli a Renault-t két Renault

    Pert indított a Renault autógyár ellen két Renault nevû család Franciaországban, hogy rábírja a céget: ne adja új villanyautójának a Zoe nevet.

  • 54 év után ugyanabban az autóban

    London - 54 év után autózhatott ugyanabban a kocsiban egy 80 éves brit nyugdíjas postás, amelyet azért adott el 1952-ben, hogy jegygyûrût vehessen kedvesének.

  • Zöldek dicsérik a kék-fehéreket

    Egy év alatt tíz százalékkal csökkentette autói károsanyag-kibocsátását a BMW csoport, ezzel pedig elnyerte a leggyorsabban „zöldülõ” címet.

  • Tontom navigáció a Renault modellekben

    A TomTom és a Renault a napokban együttmûködési szerzõdést írt alá, melynek eredményeképpen számos Renault modellt megfizethetõ fedélzeti navigációs készülékkel látnak el. Mivel az elmúlt években robbanásszerûen növekedett az autós navigációk piaca, a két cég stratégiai együttmûködése teljesen logikus lépés mindkét fél részérõl.

  • Újabb jelentõs gyorshajtók a traffipax képernyõjén

    Úgy tûnik, hogy az objektív felelõsség intézményének 2008. május 01-i bevezetése óta eltelt idõszak eddigi tapasztalatai nem minden közlekedõt tartanak vissza a jelentõs közlekedési kockázattal járó agresszív gyorshajtástól.

  • Csak hat autómárka élheti túl a pénuügyi válságot!

    Borúsan látják a jövõt az autóipari elemzõk és szakemberek, hiszen többségük szerint sok autógyártó önállósága szûnhet meg a gyûrûzõ válság és az azt követõ recesszió miatt. A Fiat fõnöke szerint például csupán hat gyártó élheti túl a pénzügyi kataklizmát.

    Komoly leépítések, csõd közeli helyzet, kényszerleállások és komoly, 15-30%-os keresletcsökkenés - bizony nem éppen rózsás az autógyártók helyzete, hiszen a pénzügyi szektor után láthatóan az autóipart rázta meg leginkább a világméretû válság. Így gondolja ezt Sergio Marchionne, a Fiat elnöke is, aki egészen odáig megy, hogy jóslata szerint csupán hat autógyártó élheti túl a kritikus 24 hónapot, a többit felvásárolhatja a hat legsikeresebb és legerõsebb gyártó.

  • A Subaru is kiszáll a raliból

    Hétfõn jelentette be a Suzuki, hogy jövõre már nem száll ringbe a WRC-k küzdelmében, most pedig a Subaru közölte ugyanezt. Mindkét japán gyártó a gazdasági válságra hivatkozva mondta le szereplését a rali-világbajnokságban, ami kétség kívül a Subarunak lesz kellemetlenebb.

    Amíg ugyanis a Suzuki csak mérsékelten használta ki a versenypályákon elért eredményeit marketingcélokra, addig a Subaru jelentõs részben ralis sikerekre építette hírnevét.

  • Svájcban mutatják be a Rolls Royce RR4-et

    Miután szedán, kupé és kabrióváltozatokkal teljessé tették a Phantom sorozatot, a Rolls-Royce most második modellje elõkészítésével van elfoglalva.

    Az egyelõre RR4-nek nevezett modellt várhatóan bemutatják a jövõ márciusi Genfi Autószalonon.

    A 7-es BMW átalakított padlólemezére épített modell közvetlen ellenfele a Bentley Continental lesz, és várhatóan idõvel ebbõl is készül kétajtós és nyitott változat.

  • Jön az 5000 eurós autó?

    A Dacia új modelljének, a Citynek az árával nehezen lehet majd konkurálni.

    A Dacia pitesti boszorkánykonyhájában máris gõzerõvel dolgoznak a román autógyár új modelljén, amely a márka elsõ városi kisautója lesz, írja a német AutoBild magazin. A City fantázianévre hallgató modellel kapcsolatban a németek elsõsorban az árát emelik ki, amely a várakozások szerint 5000 euró körül lesz.

  • Ezer kilométert mentek újrafeltöltés nélkül egy villanyautóval

    Több mint ezer kilométert sikerült megtenniük japánoknak egy elektromos meghajtású autóval anélkül, hogy menet közben fel kellett volna tölteni az akkumulátort.

  • 327,2 km/órás sebességgel száguldoztak egy biógázas Audi A4-sel

    A németországi Hohenester tuningcég kezelésbe vett egy elõzõ generációs Audi A4-est, melyet biogázüzemûre alakítottak át és jelentõsen izmosabbá tettek annak érdekében, hogy megfuthassák a biogáz-hajtású autók sebességrekordját.

  • Volkswagen XL1 - 9 deci gázolaj 100 kilóméteren

    Száz kilométeren kilenc deci gázolaj és 240 gramm széndioxid: ez a Volkswagen új prototípusa, az XL1.