rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Luxusmárkát faragnak a Lincolnból

  • Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió

    Luxusmárkát faragnak a LincolnbólA Ford EcoBoost motorja nemcsak Európában, hanem az Egyesült Államokban is hódít. A Ford F-150 vásárlóinak nagy része már a V6-os turbós motort választja teherautójához. A Ford prémiummárkája, a Lincoln is előszeretettel használja az erőforrás-családot. A legfrissebb hírek szerint a jelenleg is futó 3,5 literes V6-os EcoBoost motor a 2016-os modellévben érkező Lincoln MKS-ben minimum 365 lóerőt teljesít majd. Újdonságként a kocsi egy 2,9 literes, Nano kódnevű EcoBoost V6-ost is kap, amely a Car and Driver magazin szerint 300 lóerős lehet.

    Az új MKS szedánt elsőkerék-meghajtással kínálják, de felárért összkerekesként is megrendelhető, ami ajánlott a 3,5 literes motor esetében. Alapfelszereltségként hat, de opciósan kilencsebességes Ford-GM közös fejlesztésű váltók kap a limuzin. Az MKC crossover arculatát átvevő kocsi alapára a mostani 41 ezer dollárról 43-44 ezer dollárra nőhet (9-10 millió forint).

    A Ford ugyanakkor nem elégedett a Lincoln márka piaci pozícionálásával, szerintük nem eléggé prémium a márka. Bejelentették, hogy tízéves programot dolgoznak ki, hogy a Lincolnból igazi luxusmárka váljék. A Lincoln kínálata 2016-ig négy új modellel bővül, a második generációs MKS limuzin és az MKC szabadidő-autó mellett egy C-osztályos kompakt autót is bemutatnak az elkövetkezendő években.


    Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Pénzügyi problémák megszünhet a Saab?

    Az autóipari válság legkomolyabban az amerikai márkákat érinti, ugyanis a Chrysler mellett a General Motors és a Ford is könnyen a csõd közelébe kerülhet. Az amerikai kongresszus segítene a márkákon, és ezért cserébe a GM megszûntetheti több márkáját, köztük a svéd Saabot is.

    Komoly pénzügyi problémákkal küzd a legnagyobb detroiti autógyár, a General Motors. Az amerikai kongresszus korábban már 25 milliárd dollárt bocsátott az amerikai márkák rendelkezésre, ám a gyártók további 50 milliárdot szeretnének a csõd elkerülése érdekében.

  • A Ford Európában is rekordot döntött

    Nem csak Magyarországon meg jól a kölni székhelyû Ford of Europe-nak: az egész kontinensen egyre kedveltebbek a cég modelljei.

    Az idei év elsõ felében saját rekordját is megdöntötte a Ford Európában, egész pontosan 1003700 autó eladásával.

    Ez durván két százalékos növekedésnek felel meg 2007 elsõ hat hónapjához képest, ami az autók iránti csökkenõ általános kereslet mellett igazán jó eredménynek számít.

  • Nincsenek az új KRESZ-t számon kérõ magyar nyelvû tesztek a szlovákiai autósiskolákban

    Pozsony/Budapest - Káosz és fejetlenség - így jellemzi a pozsonyi Új Szó a szlovákiai autósiskolákban uralkodó helyzetet azután, hogy a hónap elején hatályba lépett a közúti közlekedésrõl szóló jogszabály teljes módosítása.

  • Räikkönenre komoly tanulás vár

    Az F1-rõl a ralizásra váltott Kimi Raikkönen a jövõ hétvégén Svédországban nekivág elsõ teljes WRC-idényének. A citroënes komolyan veszi az új ralis karriert, és egyelõre a tanulást tartja a legfontosabbnak.

  • Alkotmányellenes az objektív felelõsség

    A Magyar Autóklub Jogi- és Érdekvédelmi Bizottsága (MAK JÉB) elutasítja és alkotmányellenesnek tartja az objektív felelõsség bevezetni tervezett formáját - közölte a szervezet pénteken az MTI-vel.

  • MHD rendszer a Smart-ban

    A Daimler AG. kétszemélyes kisautóiban új trükköket vetnek be a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás csökkentésére. A benzines változatokba stop-start automatika, a dízelmotoros modellbe zárt részecskeszûrõ kerül.

    A vásárlók szemszögébõl az MHD - azaz a Micro Hybrid rendszer - lesz a feltûnõbb újítás. Az elnevezés egy kissé félrevezetõ, hiszen szó sincs valódi hibrid hajtásláncról, csupán egy automatikus motorleállító és újraindító rendszerrõl.

  • Elkezdõdött a fix traffipaxok telepítése

    Újabb kaszára készül a rendõrség, ezúttal Kecskeméten lesznek jó páran, akik nem várt csekket kapnak a közeljövõben. A város számos pontjára sebességmérõt telepítettek.

    Várhatóan hamarosan újabb komoly bevételhez jut az államkincstár, mert Kecskeméten legalább kilenc helyre fix traffipaxot telepített a rendõrség. A rendszám alapján, az objektív felelõsség elvének alkalmazásával egyszerûen postázzák az üzembentartónak a gyorshajtásról szóló határozatot és a megfelelõ összeggel a csekket.

  • Új vezér a Porsche élén!

    Az egykori termelési igazgató, Michael Macht lesz a Porsche új vezére, ugyanis a múlthéten azonnali hatállyal meneszteték a több mint 13 évig vezetõ beosztásban dolgozó Wendelin Wiedeking-et.

  • Magyarországra jön a kínai BYD autógyár

    Az AutoBinck Holding N.V. lett a kínai BYD autógyár új importõre. Az errõl szóló hivatalos megállapodást hétfõn írták alá a felek az AutoBinck Holding N.V. hágai központjában.
    Az AutoBinck Holding N.V. öt európai országban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Szlovéniában és Hollandiában képviseli majd a BYD vállalatot.
    A BYD (Build Your Dreams) vállalat nem csupán a legnagyobb növekedést felmutató, vezetõ kínai autógyártók egyike, hanem a világ egyik legnagyobb akkumulátor-gyártója, valamint IT-egységek és mobiltelefonok piacvezetõ gyártója is egyben.

  • Hyundai i20 - 2010-es frissitésen esett át

    Szinte jelentéktelen frissítésen esett át a Hyundai i20, a koreai mini külsejéhez nem, csak aerodinamikájához és motorjaihoz nyúltak hozzá. Új légterelõ került a padlólemezre, feladata a kerekek körüli légáramlatok optimalizálása, a motorokba alacsonyabb súrlódású olajokat töltöttek, illetve a generátorrendszer is új.

  • A General Motors és a GAZ közösködik

    Amerikai és orosz kézre került az olasz VM Motori, amely elsõsorban motorok fejlesztésével és gyártásával foglalkozik.

    A General Motors és a Penske Corporation eddig is 50 százalékos tulajdonrésszel bírt az olasz manufaktúrában, ám az új kontraktus szerint a motorépítõ cég két új, 50-50 százalékos aránnyal bíró tulajdonosa a GM és a GAZ.

  • Talmácsi Gábor ma kezdi a felkészülést!

    Talmácsi Gábor vasárnap utazott el Spanyolországba: a magyar motoros, aki tavaly a 125 kcm-esek között bronzérmes lett a világbajnokságon, az idén egy kategóriával feljebb, a negyedliteresek között mutatkozik be.

    Az MTI-nek a csapattól származó információi szerint Talmácsi hétfõtõl szerdáig Jerezben gyakorol a 250 kcm-es géppel, majd csütörtökön elutazik Valenciába, ahol további két napon át teszteli az Apriliát.

  • Fiatok a magyar labdarúgó válogatottnak

    A Fiat Magyarország Kft. és a Pappas Auto összefogott a Magyar Labdarúgó Válogatott támogatására. Ennek érdekében a Pappas Auto és a Magyar Labdarúgó Szövetség a közelmúltban meghosszabbította támogatói szerzõdését. A megállapodás keretében a Pappas 2010-ben húsz darab Fiat személy- és kishaszongépjármûvet biztosít a magyar válogatott csapatnak.

  • Az amerikai BMW-k négyhengeres motorokat kapnak!

    Az elkövetkezõ években jelentõsen szigorodnak az amerikai CAFE szabályok, amelynek következtében az autógyártóknak számottevõen csökkenteniük kell modelljeik átlagfogyasztását.

    Többek között a szigorúbb törvények miatt a BMW is arra kényszerül, hogy visszahozza a négyhengeres erõforrásokat a kínálatba, amelyeket még 1999-ben számûztek.

  • Európai autógyárak tizede csõdbe mehet

    Komoly bajba kerülhetnek az autóipari beszállítók, amennyiben az Európai Bizottság nem hagyja jóvá a 25 milliárd eurós támogatási csomagot írja holnapján az InfoRádió.

    Az Európai Személygépkocsi-gyártók Szövetségének (CLEPA) elnöke figyelmeztetett, hogy amennyiben Brüsszel nem adja áldását a mentõcsomagra, a körülbelül 5000 autóipari cég 10 százaléka csõdbe mehet.