rss
adó 1 százalék, adóbevallás adószám, 1ado, alapítvány, egyesület, adó1százalék
  • Luxusmárkát faragnak a Lincolnból

  • Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió

    Luxusmárkát faragnak a LincolnbólA Ford EcoBoost motorja nemcsak Európában, hanem az Egyesült Államokban is hódít. A Ford F-150 vásárlóinak nagy része már a V6-os turbós motort választja teherautójához. A Ford prémiummárkája, a Lincoln is előszeretettel használja az erőforrás-családot. A legfrissebb hírek szerint a jelenleg is futó 3,5 literes V6-os EcoBoost motor a 2016-os modellévben érkező Lincoln MKS-ben minimum 365 lóerőt teljesít majd. Újdonságként a kocsi egy 2,9 literes, Nano kódnevű EcoBoost V6-ost is kap, amely a Car and Driver magazin szerint 300 lóerős lehet.

    Az új MKS szedánt elsőkerék-meghajtással kínálják, de felárért összkerekesként is megrendelhető, ami ajánlott a 3,5 literes motor esetében. Alapfelszereltségként hat, de opciósan kilencsebességes Ford-GM közös fejlesztésű váltók kap a limuzin. Az MKC crossover arculatát átvevő kocsi alapára a mostani 41 ezer dollárról 43-44 ezer dollárra nőhet (9-10 millió forint).

    A Ford ugyanakkor nem elégedett a Lincoln márka piaci pozícionálásával, szerintük nem eléggé prémium a márka. Bejelentették, hogy tízéves programot dolgoznak ki, hogy a Lincolnból igazi luxusmárka váljék. A Lincoln kínálata 2016-ig négy új modellel bővül, a második generációs MKS limuzin és az MKC szabadidő-autó mellett egy C-osztályos kompakt autót is bemutatnak az elkövetkezendő években.


    Share on Tumblr Nyomtatóbarát vagy PDF verzió
  • Hozzászólások

  • Olvasta már?

  • Lenyesnek a Toyota gázpedáljaiból

    Négymilliós visszahívás bejelentésére készül a Toyota, ennyi autóban kell balesetveszély miatt rövidebbre cserélni a gázpedálokat. Toyotákat és Lexusokat is érint a probléma, melynek jelentõségét a japán gyár próbálta elkenni.

  • A jelzálog bekerül a forgalmiba

    A gépjármûvek zálogjogi nyilvántartása nem tartalmazza az autók rendszámát vagy az alvázszámát.

    Õsszel a kormány és a parlament elé kerül az autók zálogjogi nyilvántartásának megváltozását célzó javaslat - errõl állapodott meg a Magyar Lízingszövetség, az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium, valamint az Országos Közjegyzõi Kamara - írja a Magyar Nemzet.

  • A Toyota veszteséggel zárta a második negyedévet is!

    A világ legnagyobb autógyára a vártnál jobb eredményt ért el ugyan, ám a Toyota így is kénytelen volt 819 millió dolláros veszteséget elkönyvelni az idei év második felében.

    A kisebb veszteség elsõsorban az agresszív költségcsökkentõ lépéseknek köszönhetõ, ráadásul a Toyota már csak 4,7 milliárd dolláros veszteséggel számol az egy évvel ezelõtti 5,8 milliárd dollárhoz képest.

  • A Mercedes és BMW együttmûködés a válság átvészelésére?

    Az autóipari válság nyomán felgyorsulhat a két dél-németországi autógyár, a Mercedest is gyártó Daimler és a BMW régóta tervezett együttmûködése. Az ügyletre vonatkozó szerzõdések már aláírásra készek - tudta meg az MTI.

    A két vállalat nyitott bármilyen megoldásra, amely nem árt a két márkának, illetve amit az ügyfelek nem vesznek észre. A BMW és a Daimler között hónapok óta zajlanak a tárgyalások, de konkrét elképzelések nem születtek a mûszaki vezetõk ellenállása miatt.

  • Üzemanyagcellás traktor a New Holland-tól

    Az utóbbi években több márka is mutatott be hidrogénnel üzemelõ, üzemanyagcellás személyautót, kisteherautót, sõt már motort is, traktort azonban még senki nem alakított át "zölddé". A New Holland most megtette, és be is mutatta NH2 néven.

    Az üzemanyagcellák egy 106 lóerõs elektromos motort látnak el energiával, amely mind a négy keréken keresztül jut a talajra.

  • Pénzügyi problémák megszünhet a Saab?

    Az autóipari válság legkomolyabban az amerikai márkákat érinti, ugyanis a Chrysler mellett a General Motors és a Ford is könnyen a csõd közelébe kerülhet. Az amerikai kongresszus segítene a márkákon, és ezért cserébe a GM megszûntetheti több márkáját, köztük a svéd Saabot is.

    Komoly pénzügyi problémákkal küzd a legnagyobb detroiti autógyár, a General Motors. Az amerikai kongresszus korábban már 25 milliárd dollárt bocsátott az amerikai márkák rendelkezésre, ám a gyártók további 50 milliárdot szeretnének a csõd elkerülése érdekében.

  • Magyarországon is lesz autócsere-program!

    A gazdasági tárca már javában dolgozik a javaslaton, miszerint vezessék be hazánkban is a néhány külföldi országban (mint például Németországban, Olaszországban és Szlovákiában) jól mûködõ autócsere-programot.

    A program azokat az autóvásárlókat érintheti majd, akik tíz évnél öregebb jármûvüket egy új, környezetbarát négykerekûre cserélnék.

  • Rossz autókat lopott a tolvaj

    Különleges érzéke van a rossz kocsikhoz egy autótolvajnak az Egyesült Államokban: a minap kettõ is használhatatlanná vált alatta, a harmadikkal meg elfogták. A 19 éves ifjú elõször egy Chevrolet-t kötött el, de hamarosan defektet kapott. Erre lopott egy Subarut, amelynek 15 perc múlva túlhevült a motorja és kigyulladt.

  • Kanada is segít a GM-nek és a Chryslernek!

    A kanadai kormány és Ontario tartomány 4 milliárd kanadai dollár (3,3 millió USA dollár) hitelt nyújt a területén is tevékenykedõ két cégnek, ebbõl 3 milliárdot a GM, 1 milliárdot a Chrysler kap

    Az Egyesült Államok után a hét végén Kanada is bejelentette, hogy segít a csõd által fenyegetett két amerikai autógyártó óriásnak, a General Motorsnak és a Chryslernek.

    A kanadai kormány és Ontario tartomány 4 milliárd kanadai dollár (3,3 millió USA dollár) hitelt nyújt a területén is tevékenykedõ két cégnek, ebbõl 3 milliárdot a GM, 1 milliárdot a Chrysler kap.

  • Külső újítások a Mégané-nál

    Külső újítások a Mégané-nálNem újdonság a gyakori modellfrissítés a Renault-tól, így nem is meglepő, hogy a legutóbb másfél éve megújított Mégane - teljes sorozata - új frontot kap a Frankfurti Autószalonra. Így a legutóbbi módosítás után nem is egész másfél évvel frissül ismét a Mégane-kínálat. Mint legutóbb, most is csak hajszálnyit. Friss lesz a háromajtós Coupé, az ötajtós Berline és kombi Grandtour esetében egységes első lökhárító és gépháztető, jelentősen nő az orra tett embléma, a fényszóró fekete hátteret kap, nem csak ezeken, hanem a sportosnak látszó GT és a valóban annak is számító R.S. szériákon is.

  • A rendõrség három évre bérelne több mint 2000 autót

    A jelentkezõk alkalmasságának egyik fontos feltétele, hogy az elmúlt három év valamelyikében a társaság jármûbérbeadásból és flottaüzemeltetési szolgáltatásokból származó árbevételének el kellett érnie a nettó 200 millió forintot

    Az államigazgatási szervek központosított beszerzéseit koordináló Központi Szolgáltatási Fõigazgatóság tárgyalásos közbeszerzési eljárást írt ki 2100 személyautó hároméves bérletére és flottakezelésére, a rendõrség számára.

  • A Mazda is tervezi az új hibrideket!

    A Mazda fennállása óta még nem készített hibrid hajtásláncot modelljeihez, helyette inkább belsõ égésû motorjai tökéletesítésével foglalkozott.

    A Mazda3 japán bemutatóján azonban a márka ügyvezetõ alelnöke, Philip Spender bejelentette, hogy a Mazda is beáll a hibrid-gyártók közé. A japán márka a Honda és a Toyota sikereit látva nem teheti meg, hogy kimarad a környezetbarát hajtásláncok fejlesztésébõl.

  • Volkswagen Phaeton szállította az énekeseket az European Music Awards-ra

    A világ egyik legrangosabb zenei díjátadójaként számon tartott European Music Awards az idei évben Berlinben került megrendezésre, és ha már Németország, mi más lehetne az esemény fõ támogatója, ha nem a Volkswagen.

  • Csõdvédelem a Saab-nál!

    A General Motors költségcsökkentõ döntésének hatására teljesen magára maradt a Saab, amely a svéd államtól sem kapott támogatást. A márka anyacégéhez hasonlóan veszteséget termel, ráadásul a magára hagyott gyár két héten belül feléli pénzügyi tartalékait.

    A csõdvédelem azonban lehetõvé teszi a Saab számára, hogy kidolgozza a fennmaradáshoz szükséges átalakítások, hogy azokkal meggyõzzék az autógyár hitelezõit az adósságok átütemezésére.

  • Megérkezett a kilencedik fokozat!

    Az automata váltó lassan olyan lesz, mint az eldobható borotva, csak itt nem a pengéket, hanem a fokozatokat szaporítják vég nélkül.